Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey
Ik herken deze situatie heeeeeel goed. Zit er op dit moment zelf voor de 2e keer in.. Het is echt kut. Ik heb toen die (in mijn geval) jongen genegeerd. Vandaag ben ik maar weer op msn gegaan. Na 5 weken (jep waar record). Het is gewoon niet leuk om ze samen te zien. En waar je eerst samen over fantaseerde mag hij in jouw geval werkelijk maken. En dan baalde ik dat ik dat niet had, was echt heel erg jalours. Maar je kunt er toch nix aan doen. Stiekem hoop ik dat die jongen mijn vriendin niet meer leuk gaat vinden.. maar ja. Das beetje botte gedachte, maar toch. Enerzijds gun je het ze, en van de andere kant denk je waarom HIJ/ZIJ! Je komt er echt overheen dat zeg ik je, alleen duurt het ff en meot je het wat tijd geven xxx SHAZZ |
![]() |
|
Wou je met haar verkering of alleen neuken?
Misschien een regeling treffen: Om de week bij 1 van jullie. De ene week bij jou, de volgende week bij hem. Of juist met z'n 3-en, sommigen vinden dat erg opwindend. 't is wel handig als jullie het met z'n 3-en overleggen trouwens...
||
Citaat:
Vind ik niet hoor. Ik ben wel met je eens dat die vriend wat meer rekening had kunnen houden met zijn gevoelens, en het eerst had moeten bespreken. Wat hij er van zou vinden als hij er toch voor ging, zoals nu dus gebeurd is. Maar in het algemeen zou ik de liefde tussen 2 personen niet tegen willen houden, ook als ik daar bij benadeeld zou worden zeg maar. Ik vind dat gewoon egoistich om te zeggen, ik hou ook van haar, en jij bent mijn vriend, dus jij moet ook maar niet wat met haar beginnen. Daar komt het op neer. Ik snap ook wel dat het moeilijk is, maar ja. HEt leven is ook niet makkelijk. ![]()
||
Citaat:
Fijn dat je so'n serieuze opmerking hebt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor sommigen is sex belangrijker dan het (zeldzame) 'liefdesverschijnsel'. Sex is serieus. Liefde is serieus (altands, dat mag ik 'hopen')
||
Citaat:
Ja, sorry...........ben beetje allochtoon ![]() Maar je boodschap kwam iig niet echt serieus over, frits! JE moet wel een beetje op je woorden letten ![]()
Laatst gewijzigd op 17-11-2002 om 15:34. |
![]() |
||
Citaat:
2) Ook dat kan, maar ik bedoelde het dus wel heel serieus. 3) Noem mij maar (voorlopig?) maar moenbase als je m'n echte naam niet kent. 4) Elk woord da'k gebruik staat toch gewoon in het woordenboek. Volgens mij dan. ![]()
||
Citaat:
hahahah, naja, laat maar zitten.............gaat ondertussen nergens meer over
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |