![]() |
|
bovenstaanden, je onderbewuste is geen onzin. deze droom laat wel (alleen) zien dat je ergens bang bent voor kanker, en dat wist je al, dus. misschien voel je je dus veel beter als je stopt met die dingen? dat iemand op jouw leeftijd kanker heeft door die dingen zou wel erg raar zijn hoor. als je je er echt niet over heen kunt zetten, kun je misschien naar je dokter gaan en het bespreken?
|
![]() |
|
Ja, dromen geven weer waar je mee bezig bent in je hoofd. Niet wat er echt is. Je hebt het erover gehad, en je bent er bang voor klaar.
Maar kanker zal je echt niet zomaar hebben hoor. en ze gaan je ook neit zomaar onderzoeken in het ziekenhuis als je geen klachten hebt want dat is onzin (ja, ik weet dat er vormen van kanker zijn waarbij het al te laat is als je serieuze klachten krijgt, maar dat is hier nogal onrealistisch en ik denk neit dat een arts haar zomaar door zou sturen)
|
Je voelt je duidelijk schuldig over het blowen, waardoor je dit soort ireële angsten en daaruit voortkomende dromen krijgt. Je bent mentaal niet sterk genoeg denk ik om met het blowen om te gaan.
Als je ermee stopt, zal je gemoedstoestand weer in orde komen, en uiteraard zal het ook wat beter voor je lichaam zijn. ![]() |
![]() |
|
Wel een beetje anders, maar ooit droomde ik dat als ik in groep 7 zat, bijna op kamp ging en boerenkool met worst had gegeten, dat ik dan ziek werd. Toevallig waren we op dat moment aan het kamperen, ging ik bijna op kamp en hadden we boerenkool met worst gegeten. Ik was vrij misselijk die avond, maar ik ben (uiteraard) niet ziek geworden.
Luister niet te veel naar je dromen en maak je niet druk (druk maken is trouwens ook slecht voor je ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |
Psychologie |
nachtmerries! Verwijderd | 18 | 10-05-2004 05:40 | |
Psychologie |
Droom...betekenis? Verwijderd | 2 | 04-05-2004 21:57 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |