Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik droom echter dan echt, in geur kleur en geluid, er is gevoel en ik kan ze sturen, maar toch net niet helemaal, blijkens het volgende verhaal...
Ik heb een keer gezoend met Rutger Hauer, in zijn goeie jaren. Poeh! Dat was een kleuterwens die uitkwam, want in die tijd wist ik niet wie nou geweldiger was, mijn eigen sterke stoere vader, Floris( Rutger Hauer dus), die sprekend op hem leek, of Bor de Wolf, want die zat altijd zo zielig in het Enge Bos. En ik ben een keer all the way gegaan met een knul, die gelukkig op het allerlaatste moment in mijn eigen vriend veranderde. (Zelfs in mijn dromen kan ik blijkbaar niet vreemd gaan.)
|
Verwijderd
|
Het enige wat ik me ervan herinner is dat ik laatst een keer heb gedroomd van een goede vriendin van me waar ik twee maanden geleden een keer 'n supergave nacht mee heb doorgebracht. Maar dat was niet echt een liefdes- of seksdroom, meer vriendschap, heel vaag, dat we samen allerlei dingen gingen doen enz...niet echt te verklaren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had gisternacht echt een lollige droom. Ik was in de keuken van een soort feest ofzo, samen met Severus Sneep (Potions professor van Harry Potter) en mijn leraar Duits was er ook. Toen kwam Robyn (zangeres) en haar zoon (?) moest dood en ik ook en toen gingen we samen knuffelen...
Nou.. da's pas lol toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatste droom was dat het al zomer was en dat ik samen met iemand op het strand lag en naar de sterren keek, totdat we op een gegeven moment in slaap vielen ![]() Minder was alleen dat ik ook nog droomde van de volgende ochtend .. en onze spullen gejat waren en zij helemaal schagerijnig werd ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb heel vaak dat soort dromen, al sinds mijn 7e, en ik krijg er flinke orgasmes in ook!
Maar het gaat echt over de gekste dingen: - soms kom ik klaar van een simpele aanraking van iemand in de droom - ik heb t gedaan met de meest uiteenlopende mensen, van mijn pianolerares tot sinterklaas - ik ben zelfs eens een man geweest met 100 slavinnen waar hij er elke ochtend een van uitzocht om sex mee te hebben - en meestal gaat het gewoon om knuffelen en zoenen (maar dan eindigt het toch weer echt in sex) met heel veel emotie Maarja, dan lees ik weer in een of ander tijdschrift dat als je zulke dingen droomt dat dat betekent dat je steeds meer 'klaar' bent voor het echte werk, maar dat is dus onzin wat mij betreft, want ik ben nu 16, ik droom die dingen al 16-7= een heleboel jaar en ik ben nog niet eens klaar voor zoenen volgensmij. *grrr* *wat dus heel vervelend is, want je begrijpt: met zulke dromen verlang je er steeds meer naar* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz.. Ik droom niet echt vaak over liefde, meer over seks eigenlijk, lol..
Toen ik nog met mn ex had droomde ik wel over dat ik hem met zn ex betrapte of dat hij het uitmaakte en dat soort dingen.. Dan voelde ik me wel echt ontzettend kut.. Verder heb ik bijvoorbeeld gedroomd dat ik een mannelijke stripper was of sex met bepaalde mensen etc. Ik heb na het uit is nog wel eens over mn ex gedroomd alsof het weer aan was.. Ik maak me dr echt geen zorgen over, die dromen zijn echt altijd onzin.. Ik wou het helemaal niet weer aan toen het uit was en mn ex zou nooit vreemdgaan met zijn ex en heeft het ook nooit uitgemaakt. Die dromen zijn gewoon allerlei herinneringen, gebeurtenissen en dingen die me bezig houden door elkaar gemixt waardoor er soms vreemde dingen gebeuren, maar dat is gewoon geen realiteit. Zoals Optima zegt, fantaseren over onmogelijke liefde is ook echt heerlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hahahahhaaaaaaa... ![]() ![]() ![]() ![]() En waarom ik dat droomde??? Geen idéééé... ![]() ![]()
|
Mijn dromen slaan meestal echt helemaal nergens op... Zo heb ik een keer dat ik in India tijdens een watersnoodramp op een vlot zat met de Red Hot Chili Peppers, en toen veranderden we opeens allemaal in superhelden
![]() En liefde/seks in mn dromen? Ik heb wel ns gedroomd dat ik met een klasgenoot zoende, en met een van mn beste vriendinnen. Niet dat ik dan wat voor die mensen voel of zo. En dagdromen? Ja, ik doe niet anders... Vandaag en gister over een bepaald persoon... ![]()
|
Ik droomde gisteren over een meid die ik twee weken geleden gezoend had. Was een vage droom, ik was in het kleedhok bij karate (zit ik zelf niet eens op) toen kwam ze naast me zitten en ging ze me knuffelen.
Ik heb haar in die twee weken niet meer gesproken, en gisteravond belde ze me notabene!
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |