Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 20:53
Verwijderd
Waar dromen jullie vaak/meestal/soms over als jullie dromen hebben over liefde, of sex?

Ik heb weleens gedroomd dat ik een meisje leuk vind, niet sexueel, meer liefde enzo. En dat mijn vriendje iemand anders leuk vond. Verder weet ik het eigenlijk niet echt meer, maar dit waren de meest recente. Ik vind het geen rare dromen,maar soms kunnen ze wel naar zijn, zoals wanneer je dus je vriend met iemand anders ziet zoenen ofzo.

En wat denken jullie dan? Ga je je meteen zorgen maken of alles nog wel goed zit in je relatie, of vind je het juist wel leuk om af en toe zo te dromen over iemand anders?

en ik weet dat er al een topic is over nachtmerries en vriendjes, maar dit is dus over dromen in het algemeen over liefde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2003, 20:55
Diovai
Diovai is offline
Nou, die dromen heb ik nauwelijks. Over liefde droomde ik vroeger wel eens toen ik nog wel eens verliefd was. Was meestal dat ik dan in de klas naast dat meisje mocht zitten, wat ik droomde. Qua seks. Poe. Ik heb een keer gedroomd dat ik afgetrokken werd door een forumster, maar verder dan dat gaat mijn herinnering niet!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:02
Talon
Talon is offline
Citaat:
Diovai schreef op 18-03-2003 @ 21:55:
Nou, die dromen heb ik nauwelijks. Over liefde droomde ik vroeger wel eens toen ik nog wel eens verliefd was. Was meestal dat ik dan in de klas naast dat meisje mocht zitten, wat ik droomde. Qua seks. Poe. Ik heb een keer gedroomd dat ik afgetrokken werd door een forumster, maar verder dan dat gaat mijn herinnering niet!

wie??

edit: ik weet het al

ik droom van het idee van liefde.. iets dat ik beter niet kan doen, op die manier ga je juist meer datgene missen dat je niet hebt..

Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:03
king112
king112 is offline
ik droom er de hele dag over door maar dromen zijn bedrog
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:03
poesiefox
poesiefox is offline
Ik droom echter dan echt, in geur kleur en geluid, er is gevoel en ik kan ze sturen, maar toch net niet helemaal, blijkens het volgende verhaal...

Ik heb een keer gezoend met Rutger Hauer, in zijn goeie jaren. Poeh! Dat was een kleuterwens die uitkwam, want in die tijd wist ik niet wie nou geweldiger was, mijn eigen sterke stoere vader, Floris( Rutger Hauer dus), die sprekend op hem leek, of Bor de Wolf, want die zat altijd zo zielig in het Enge Bos.

En ik ben een keer all the way gegaan met een knul, die gelukkig op het allerlaatste moment in mijn eigen vriend veranderde. (Zelfs in mijn dromen kan ik blijkbaar niet vreemd gaan.)
Oud 18-03-2003, 21:05
Verwijderd
Dat ik liefde heb gevonden en het niet meer kapotgaat, ofzo :/
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:15
DEChengst
DEChengst is offline
Nope. Dromen zijn bedrog.
Oud 18-03-2003, 21:19
Verwijderd
Het enige wat ik me ervan herinner is dat ik laatst een keer heb gedroomd van een goede vriendin van me waar ik twee maanden geleden een keer 'n supergave nacht mee heb doorgebracht. Maar dat was niet echt een liefdes- of seksdroom, meer vriendschap, heel vaag, dat we samen allerlei dingen gingen doen enz...niet echt te verklaren.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:37
Stepsje
Stepsje is offline
Meestal kan ik me mn dromen niet herinneren...
Maar ik wordt in t weekend wel eens bijna wakker, en dan ga ik mn droom zeg maar zelf verder bedenken. Laatst ging dat wel over een relatie met een jongen, maar ik weet niet meer precies hoe die ging...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Stepsje schreef op 18-03-2003 @ 22:37:
Meestal kan ik me mn dromen niet herinneren...
Maar ik wordt in t weekend wel eens bijna wakker, en dan ga ik mn droom zeg maar zelf verder bedenken. Laatst ging dat wel over een relatie met een jongen, maar ik weet niet meer precies hoe die ging...
Lucide dromen, dan ben je half wakker, maar je weet dat je droomt en kan je droom soort van beinvloeden en zelf verder verzinnen terwijl je nog slaapt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 23:16
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik had gisternacht echt een lollige droom. Ik was in de keuken van een soort feest ofzo, samen met Severus Sneep (Potions professor van Harry Potter) en mijn leraar Duits was er ook. Toen kwam Robyn (zangeres) en haar zoon (?) moest dood en ik ook en toen gingen we samen knuffelen...
Nou.. da's pas lol toch?
Oud 19-03-2003, 07:48
elledc
elledc is offline
Dromen zijn mooi, maar eens die droom realiteit wordt, is het plots minder mooi en als vanzelfsprekend.
Daarom is het juist mooi om te dromen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 07:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-03-2003 @ 22:19:
Het enige wat ik me ervan herinner is dat ik laatst een keer heb gedroomd van een goede vriendin van me waar ik twee maanden geleden een keer 'n supergave nacht mee heb doorgebracht. Maar dat was niet echt een liefdes- of seksdroom, meer vriendschap, heel vaag, dat we samen allerlei dingen gingen doen enz...niet echt te verklaren.
Ghehe, ja van die dingen dat je de hele nacht alleen maar zit te praten enzo

Laatste droom was dat het al zomer was en dat ik samen met iemand op het strand lag en naar de sterren keek, totdat we op een gegeven moment in slaap vielen

Minder was alleen dat ik ook nog droomde van de volgende ochtend .. en onze spullen gejat waren en zij helemaal schagerijnig werd
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 08:43
whizzer
whizzer is offline
ik dagdroom er wel over, maar echt dromen doe ik er niet over
Oud 19-03-2003, 17:40
Yamyam
Yamyam is offline
Ik heb heel vaak dat soort dromen, al sinds mijn 7e, en ik krijg er flinke orgasmes in ook!
Maar het gaat echt over de gekste dingen:
- soms kom ik klaar van een simpele aanraking van iemand in de droom
- ik heb t gedaan met de meest uiteenlopende mensen, van mijn pianolerares tot sinterklaas
- ik ben zelfs eens een man geweest met 100 slavinnen waar hij er elke ochtend een van uitzocht om sex mee te hebben
- en meestal gaat het gewoon om knuffelen en zoenen
(maar dan eindigt het toch weer echt in sex) met heel veel emotie

Maarja, dan lees ik weer in een of ander tijdschrift dat als je zulke dingen droomt dat dat betekent dat je steeds meer 'klaar' bent voor het echte werk, maar dat is dus onzin wat mij betreft, want ik ben nu 16, ik droom die dingen al 16-7= een heleboel jaar en ik ben nog niet eens klaar voor zoenen volgensmij.
*grrr*
*wat dus heel vervelend is, want je begrijpt: met zulke dromen verlang je er steeds meer naar*
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 14:12
Optima
Optima is offline
tuurlijk: of je het nu wilt of niet. Maar ik fantaseer ook veel over de liefde, maar dan onmogelijke liefde. Waarom fantaseren ove riets dat je kan hebben?
Oud 21-03-2003, 17:40
Verwijderd
Hmz.. Ik droom niet echt vaak over liefde, meer over seks eigenlijk, lol..

Toen ik nog met mn ex had droomde ik wel over dat ik hem met zn ex betrapte of dat hij het uitmaakte en dat soort dingen.. Dan voelde ik me wel echt ontzettend kut..

Verder heb ik bijvoorbeeld gedroomd dat ik een mannelijke stripper was of sex met bepaalde mensen etc.

Ik heb na het uit is nog wel eens over mn ex gedroomd alsof het weer aan was..

Ik maak me dr echt geen zorgen over, die dromen zijn echt altijd onzin.. Ik wou het helemaal niet weer aan toen het uit was en mn ex zou nooit vreemdgaan met zijn ex en heeft het ook nooit uitgemaakt. Die dromen zijn gewoon allerlei herinneringen, gebeurtenissen en dingen die me bezig houden door elkaar gemixt waardoor er soms vreemde dingen gebeuren, maar dat is gewoon geen realiteit.

Zoals Optima zegt, fantaseren over onmogelijke liefde is ook echt heerlijk
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 17:42
Piccola
Piccola is offline
Ik heb laatst gedroomd dat mijn vriend het uit maakte en me ging negeren en al meteen een andere vriendin had enzo. Najah, de droom was heel vervelend, hij deed echt heel gemeen. En mijn vriend heeft juist nog nooit gemeen/sjaggo gedaan ofzo, dus ik schrok heel erg
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 17:43
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Optima schreef op 21-03-2003 @ 15:12:
tuurlijk: of je het nu wilt of niet. Maar ik fantaseer ook veel over de liefde, maar dan onmogelijke liefde. Waarom fantaseren ove riets dat je kan hebben?
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 18:14
Signy
Signy is offline
Citaat:
******** schreef op 19-03-2003 @ 08:59:
Ghehe, ja van die dingen dat je de hele nacht alleen maar zit te praten enzo

Laatste droom was dat het al zomer was en dat ik samen met iemand op het strand lag en naar de sterren keek, totdat we op een gegeven moment in slaap vielen

Minder was alleen dat ik ook nog droomde van de volgende ochtend .. en onze spullen gejat waren en zij helemaal schagerijnig werd
Ik had een keer over jou gedroomd. En we zoenden!

Hahahahhaaaaaaa... Je was niet eens slecht weetje dat.
En waarom ik dat droomde??? Geen idéééé...
Oud 24-03-2003, 14:57
Briseïs
Briseïs is offline
Mijn dromen slaan meestal echt helemaal nergens op... Zo heb ik een keer dat ik in India tijdens een watersnoodramp op een vlot zat met de Red Hot Chili Peppers, en toen veranderden we opeens allemaal in superhelden .

En liefde/seks in mn dromen? Ik heb wel ns gedroomd dat ik met een klasgenoot zoende, en met een van mn beste vriendinnen. Niet dat ik dan wat voor die mensen voel of zo.

En dagdromen? Ja, ik doe niet anders... Vandaag en gister over een bepaald persoon...
Oud 24-03-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 21-03-2003 @ 19:14:
Ik had een keer over jou gedroomd. En we zoenden!

Hahahahhaaaaaaa... Je was niet eens slecht weetje dat.
En waarom ik dat droomde??? Geen idéééé...
It seems that ********' found luck in love after all
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 21:05
AtHell
AtHell is offline
Achja dromen brengen meestal alleen een saluut teweeg.
Oud 25-03-2003, 16:21
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Ik droomde gisteren over een meid die ik twee weken geleden gezoend had. Was een vage droom, ik was in het kleedhok bij karate (zit ik zelf niet eens op) toen kwam ze naast me zitten en ging ze me knuffelen.

Ik heb haar in die twee weken niet meer gesproken, en gisteravond belde ze me notabene!
Oud 25-03-2003, 16:30
Fly_away
Fly_away is offline
Dat dromen over sex vind ik wel interessant;
ik heb de laatste tijd nl veel dromen over sex... dus dat betekent dat ik eraan toe ben? Wie weet daar meer info over?
Oud 26-03-2003, 08:45
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Fly_away schreef op 25-03-2003 @ 17:30:
Dat dromen over sex vind ik wel interessant;
ik heb de laatste tijd nl veel dromen over sex... dus dat betekent dat ik eraan toe ben? Wie weet daar meer info over?
Ja dat zeg ik dus net, dat slaat nergens op, want ik droom het vanaf mijn 7e en ik ben nergens aan toe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten