Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
NTLDR is niets anders dan de Windows NT boot loader. Installeer het besturingssysteem eens opnieuw of zoals Dobermann zegt, herstel het bestand.
De videokaart heeft geen eigen bios? Vaak melden die dingen zich bij het starten van je PC. Zo niet, kun je misschien met een utility (System Info misschien? NT is lang geleden ![]() [edit] Damn, volgende keer topic goed doorlezen :X |
![]() |
|
yep, hij draait
![]() 2x pentium pro 133mhz 512kbcash 128 mb edo ram wildcat 3400gt videokaart (32mb) scsi cdrom speler (sony) scsi hd 2,14 gig (seagate) floppy 200w at voeding lan 10mbit onboard 16bit geluids chipje onboard en het geheel bevint zich in een witte kast ![]() het systeem is gebouwd door intergraph <-- na lang zoeken op internet keek ik nog eens naar de kast en wat stond daar heel groot voor op ![]() k heb helaas geen didicam maar k sla een eens kijken of ik er eentje kan lenen. (of iemand uit delft moet een fotowtje willen komen maken). -de postbode- ps. en dat voor 15 euro ![]()
|
![]() |
STOER DING! en die vidkaart, tja lekker boeie als ie maar werkt toch!
maar wel cool man, en dat voor 15 pleuro? je kan er echt zat mee doen, -webserver -ftp server -domein controller -file server (beetje grote hds in pleuren enklaar) -internet sharing -kazaa server (constant zooi downen! ![]() ik kan zo 1/2/3 wel meer bedenken, ik heb hier zelf ook compaq cyrix 166 met wel 128mb SDRAM erin! draait Windows NT4 SERVER op, incl IIS4.0/MySQL. en is nog eens een PDC! dus als je meer dan 32mb (64ram aan te raden) hebt kan je er makkelijk NT 4 Server op knallen!
||
Citaat:
yep, helemaal waar ![]() ![]() @nare man, volgens mij zijn het wel pentium pro's gewoone pentiums hadden toch geen 512kb cash? als je goed kijkt op de laatste screenshot kan je die cash zien staan. edit --> nare man je hebt gelijk pro's beginnen bij 150 mhz vamiddag eens een koelblokje van mn procs aftrekken. -de postbode-
Laatst gewijzigd op 27-11-2002 om 09:45. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het gras zal altijd saaier zijn aan de andere kant van de heuvels #272 Verwijderd | 501 | 07-07-2008 20:11 | |
Software & Hardware |
oudere (win 95/98) spellen installeren onder win2k jan_jansen_13 | 13 | 22-09-2003 19:00 | |
Software & Hardware |
Welke TFT monitor, mid-budget (Was: [Upgrade] Doen of wachten?) Koen | 40 | 09-08-2003 19:23 | |
Software & Hardware |
bouw tekening fishbone | 9 | 18-11-2002 15:24 | |
Software & Hardware |
Hey welke windows is goed Napoleon14 | 34 | 14-12-2001 09:54 | |
Software & Hardware |
windows xp bahhhhhhhhhhh vind je het tof? ik niet. angelgirl | 33 | 11-12-2001 20:39 |