Advertentie | |
|
![]() |
|
Idd,PC all the way if you like D&D.En nog even op *de* RPGsoort terug te komen;als we *wel wezen* kunnen we zeggen dat *de* rpg te subjectief is.Ik zie echt geen enkele reden waarom KH of FFX minder *de* RPG zou zijn dan BG of Neverwinter nights. Als je het hebt over MMORPG ok,dan tellen FFX en KH niet mee,maar anderzijds tellen ze IMO echt net zo hard mee.
|
Nou, ik zie RPG eigenlijk meer volgens het D&D beeld als leukste soort. Daar komt het hele zooi dat ze RPG noemen toch vanaf.
En eerlijk gezegd vind ik FF serie totaal dus geen zak aan. Maar dat komt ook omdat ik eigenlijk maar 2 keer FF heb gespeeld en de hele stijl mij gewoon niet aanspreekt. Neverwinter NIghts is IMO minder dan BGII ![]()
||
Citaat:
![]() ik ben zelf gewoon heel erg gek op de FF-stijl van spelen, die andere soort rpg's kunnen me nauweljks boeien....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamecube of Playstation 2? encelis | 19 | 08-08-2006 00:35 | |
Games |
Noem is een rpg op met een goed vechtsysteem Benteknol | 80 | 26-09-2005 15:52 | |
Games |
Sony PSP vs. Nintendo DS MadEye | 189 | 16-02-2005 18:37 | |
Games |
Final Fantasy gothicboy666 | 81 | 29-01-2004 07:48 | |
Games |
Welke console heeft de meeste RPG's of adventure-games? Isa | 30 | 28-08-2002 19:03 | |
Games |
Summoner voor de ps2 independancy wanted | 2 | 08-07-2002 09:43 |