Advertentie | |
|
![]() |
|
7 is in mijn ogen het beste deel..6 is ook erg goed. ik vind 9 niet zoveel interessants...
het jammere van FF8 en 9 vind ik dat de eindbazen geen ontwikkeling hebben. In 8 ken je Ultimecia alleen bij naam en wat ze wíl doen...en in 9 is het helemaal erg... Legendarische eindbazen zoals Sephiroth en Kefka zie je niet meer....de eindbaas van 10 was verre van evil. Ik kijk al uit naar X-2 en naar Cristal Chronicles...
|
ik heb 7 en 10 gespeeld, vond ze allebei cool
ben nog met 10 bezig nu trouwes, ik vind t echt wel een vet spel, alleen speel t niet zoveel meer, ik was 2 keer game over gegaan bij die evrae, en toen versloeg ik m (was eindelijk best eazy maar moest ff goed weten wat ik moest doen) en kreeg ik daarna die kutgards terwijl dr geen savepoint was, was ik alsnog de lul maarja moet ik maar weer s gaan spelen dan
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben alleen niet zo gek dat ik iedereen staats op 9999/999/255 zonder hulp van materia ga zetten ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik heb alleen maar deel 8 gespeeld en het grootste deel van 7 (maar ik had hem geleend en moest hem terug geven). Ik vond ze allebei echt leuk. Deel 8 vond ik zelfs leuker denk ik, maar dat kan ook zijn omdat ik deel 7 heel lang geleden (niet uit) heb gespeeld. |
![]() |
||
Citaat:
Maar aangezien ik verslaafd ben aan de muziek van FF had het al een puntje extra. In het verhaal van FF7 zit tevens nog een verhaal, wat ik ooit heb uitgeprint, kwam in totaal op 43 A4tjes terwijl het lettertype 10 was! (veel!) En snel uitleggen: De centra zijn aliens, die van planeet van planeet gaan. Jenova is een aliën die de werelden waar de centra leven stuk maakt, daarom gaan ze van planeet van planeet, Sephiroth is niet de badguy, maar Jenova. Aangezien Jenova Sephiroth mentaal compleet in der macht heeft. En er stonden nog veel meer dingen in, zoals het toneel stuk en nog meer geheimen boodschappen! Ik zal het stuk eerdags even opzoeken! |
![]() |
|
Toch ziet FFXII het beste uit!!
Echt te mooi als het maar niet zo een roman wordt als FFX vond er niet zo veel aan, en het was te LINEAR!Bij 7 en 8 kon je nog met dat ruige vliegtuig rond vliegen en zelf kiezen waar je naar toe ging, bij FFX werd het allemaal voorgekauwd! ![]()
||
Citaat:
Waar ik echter wel respect voor had bij FF8 is dat, ondanks de FF serie nooit vervolgen heeft gehad [tel ik X-2 efkes niet mee], we toch onze grote vriend Gilgamesh [gotta lova that battlemusic =)] terug gezien hebben. Nadat meneer in FF5 naar de X-Zone verbannen werd, vroeg ik me af wat er met hem gebeurd was, aangezien ie nergens terug kwam ... leuk detail.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() toch? ![]()
||
Citaat:
![]() maar ja, denk dat jij je Final Fantasy geschiedenis een keertje moet overkijken ![]()
||
Citaat:
Maar waarom ik FF7 niet veel aan vind? De sfeer is ok, het verhaal is ok, muziek is ook goed, maar er is veel wat niet helemaal klopt. En naar mijn mening is ie eigenlijk helemaal niet zo 'episch' als anderen vinden. Hij is goed, hij is gewoon niet mijn favoriet.
||
Citaat:
Als je er toch een denkt te hebben, heb je het nog steeds fout =P
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-01-2004 om 11:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() naah ja... nou ja niet dat het spel het niet waard is om 2 keer opgeschreven te worden ofzo ![]()
|
ff over Ultima Weapon uit FF8...wordt ie sterker als je level 100 bent? Bij mij was ie nl erg sterk...heel snel aanvallen, en ik was enorm snel dood...ik kon nog nét eden drawen en Aura casten op Squall..en toen was ie na een paar limits wel dood. (Hij wou maar geen Lion Heart doen..) maar ik ben wel 3x uitgeroeid, omdat ik simpelweg de tijd niet had om mezelf te recoveren..
Als Omega ook sterker wordt..ben ik de lul... ![]()
||
Citaat:
Dat vindt ik vrij irritant ![]() Laatst gewijzigd op 22-01-2004 om 22:53. |
![]() |
|
Nee hoor, bazen zijn altijd sterk, zelfde hp en zo, weet alleen niet met de str van hun, want volgens mij, doen hun gewoon altijd evenveel damage als normaal!En niet als jij sterker bent of zwakker, de vijanden van random encouters die zijn vaker even sterk als jouw
||
Citaat:
Dat met die rondom encounter(re) is bij elke FF, omdat je als het ware een soort pad aflegt hebben ze het zo geprogrameerd dat de RE altijd op het zelfde niveau zitten, daarom rausde ik zo snel door FF8 heen, omdat ik eerst 2 dagen fulltime ging knokken tegen slappe vijanden haha. |
![]() |
|
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zit te zeuren dat FF 10 makkelijk was en snel uit te spelen. Als je alleen storyline deed dan wel ja, volgens mij was het ook de bedoeling om de laatste boss zo makkelijk te maken, want het echte werk ligt toch in alle monster arena creatures killen en de dark aeons en als laatste penance. Ik vond de dark aeons en sommige monster arena monsers bijzonder moeilijk om te killen. Nog even 3 weken wachten op 10-2 en dan genieten
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Final fantasy 11 online Gnoko | 179 | 23-05-2005 08:43 | |
Games |
Final Fantasy! 2B! | 25 | 15-04-2005 08:55 | |
Games |
Final Fantasy XI - Prijs in de US bekend.. D@mien | 1 | 10-10-2003 13:44 | |
Games |
Final Fantasy IV: hints/tips/trucs? independancy wanted | 22 | 09-08-2002 10:57 | |
Games |
Final Fantasy IX = Niet zo geniaal als FFVII Skate-freak | 54 | 28-02-2002 12:00 | |
Games |
Weet iemand een URL waar ik Final Fantasy IX OST kan kopen??? Liefst in Nederland!!! XCalibur | 6 | 20-07-2001 15:59 |