Advertentie | |
|
![]() |
|
van de vele keren ben ik 2x bad gegaan..
1x zat ik op een bankie buiten met een vriend, helemaal weg, moest ik opeens ontzettend poepen, maar ik ging het proberen terug te dringen haha, naja na een poosie naar huis gegaan hele wc ondergepoept, maaar ik voelde me nog steeds een beetje vol toen had ik mn vinger in mn keel gestopt en toen kwamen er 10 stukjes hotdog uit dat was wel leuk en toen ging ik lekker slapen andere keer zat ik op mn kamer met een andere vriend, het was tyfusheet al de hele dag maar echt tyfusheet, toen stikkie gerookt dus kreeg k het nog benauwder, dusik denk naja chill ff douchen, was verder niks aan de hand, en toen liep ik naar beneden en toen ik langs de wc liep, echt op dat moment moest ik opeens kotsen, gekotst, daarna gedouched en daarna was alles weer hartstikke chill toen heb ik de tekst van alfred j kwak naar het engels vertaald zo dat lucht op
||
Citaat:
![]() ![]()
|
idd, dat eerste verhaal vouwde me onder de tafel!!
ik heb ook ng nooit echt een bad trip gehad.. wel een keer toen mn ouders nog niet wisten dat ik af en toe blow.. lag ik op n grasveld 150m van mn huis af... stick viel 10x zo zwaar als ik en mn maat hadden verwacht, dus knetter. Afijn ik lig daar te brabbelen dat 'die boom wel een beetje op een appelboom lijkt' en dat 3 keer pe rminuut..... leuk wast wel, maar ik zag dus de auto van mn moieder aankomen, voor het huis stoppen. Daarna mn broertje die thuiskwam.. Daarna mn zusje... Daarna mn vader... En elke keer d8 ik van fuck die kunnen me zien... op een geegevn moment werd ik TE friekie, en mn maat die moest ik bewegion blijven, dus ik proberen weg te fietsen... Maja... t leek wel n webcam die op chello runt! Zo zie je een plaatje, dat elke 10 s ge0refresht word... en dat is KUT als je moet fietsen... zie je opeens een plaatje van een boom vandichtbij... waarna je na tien seconden denkt van hey zal ik es uitwijken, en dat je er dan rakelings langs blijkt gegaan te zijn... Zijn we naar een vriend gegaan die toendertijd nogal straightedge was en ook erg netjes was, ouders etc. Met stonede kop daarbinnen gezeten... HAHAHAH... angst van ze leven haddie.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb een bad-trip van paddo's gehad.
Eerste 2 uur na het eten waren geweldig, maar daarna raakte ik in paniek. Het werd me allemaal te veel wat er om me heen gebeurde. Ik kon het niet meer bevatten (Ik rende als een kip zonder kop door het huis heen). Na een tijdje werd ik knallend moe en doe ik dus mijn ogen dicht, maar alles begon heel wazig te doen (ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen), ik werd ontzettend misselijk en op dat moment voelde ik me zo zwaar klote (zo verrot heb ik me echt nog nooit gevoeld). Op een gegeven moment krijg ik het knallend warm en begin onwijs te zweten (mijn hele truitje was zeiknat) vlak daarna ben ik een aantal keer flink over mijn nek gegaan (dit terwijl ik niets gegeten had, oftewel gal). Neej, ik denk niet dat ik ooit nog paddo's eet. Wel zonde, want uit ervaring weet ik dat het ook geweldig kan zijn. Maar ik ben te bang dat de volgende keer me dit weer overkomt en dat wil ik echt nooit meer. En nu maar genieten black angel ![]() [Dit bericht is aangepast door flowerz (21-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Nou afgelopen zomer waren we dus naar tunesie geweest echt een onmin bad trip man.
Het begon al in het vliegtuig we waren echt moeilijk kankerstoned en toen gingen we zwemmen in het hotel maar het water was onmin koud toen had ik een cold turkey volgens mij man. We gingen toen trippen naar een groot meer met grotten enzo was wel onmin vet eerst maar toen verdwaalden we en waren we de gids kwijt geraakt best wel een bad trip dus ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
9/11 en de mediastilte arie_de_kanarie | 47 | 15-05-2006 21:31 | |
De Kantine |
Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V? idontcare | 500 | 20-10-2005 13:56 | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Games |
Cm4 Friso | 22 | 12-07-2002 21:17 |