Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2002, 17:16
MasterMolly
MasterMolly is offline
ALLEEN badtrips

K'heb zelf nog nooit echt getript, hoewel ik me wel altijd hoogbeVaagd voel in ut weekend. Maar een vriend had dus in Australie op het strand met nog een vriend paddo's gegeten en dat was voor hem CKEr de laatste keer! Hij begon dus Bad te trippen en d8 dat zijn vriend tot zijn hoofd in het strand was begraven en dat ie aan het stikken was. Dus hij 'em uitgraven en die trip duurde vet lang. Toen het uit begon te werken, zag ie dat het gewoon een kokosnoot op het strand was en zijn vriend probeerde hem dat de hele tijd duidelijk te maken, maar dat had ie dus helemaal niet doorgehad. Na die keer heeft ie nooit meer paddo's gegeten, het was zooo levensecht en heeft nog steeds flashbacks. Hij houdt het nu maar bij XTC!

Als je een keer een badtrip hebt gehad, heb je daarna dan nog is die zelfde shit gebruikt of niet?/

Oud 05-03-2002, 17:49
detention grrl
detention grrl is offline
ik heb een keer, doordat ik weed en drank samen had gebruikt een gigantische angstaanval gehad (de muren kwamen op me af, echt eng), lopen kotsen en stuff...toen ben k een half jaar gestopt met blowen, maar dat doe ik nu wel weer.
Oud 07-03-2002, 22:40
apekop123
apekop123 is offline
1 keer een bad trip gehad van wiet en alcohol

Het was nog vroeg in de middag (weenie precies hoe laat). We zaten in Renesse op een camping en hadden al wat gedronken enz. En ik had nog weinig blow ervaring. Toen namen we een pure Joint met Jamaica wiet. Eerst leek het wel relaxed maar het werd steeds minder. Na een tijdje kon ik het niet meer beheersen alles leek een tekenfilm. Ik kon niet meer lopen. Toen werd ik para en d8 ik moet liggen dus ik de tent ingekropen en op m'n bed gaan liggen. Ik was met SecreT-JunkY en hij had het ook. (hij wilde 112 bellen met z'n telefoon ) Ik lag daar dus fucking te trippen en te zweten in m'n tent. Het was echt heet (vooral voor nederland) en vooral in de tent. Ik d8 dit komt niet meer goed. Na een paar uur trippen in m'n tent ging het eindelijk beter. Ik voelde me 's avonds nog klote trouwens. Was echt 1 van de meest enge dingen die ik ooit heb meegemaakt. Hoop ook nooit meer zoiets mee te maken.

ff een berichtje voor de Newbie blowers. Begin rustig denk niet oh ik kan wel ff een pure hebben want het kan dus mis gaan en dat is echt heel erg klote . Kijk blowen is juist relaxed dus heb nooit haast en doe altijd rustig en relaxed dan komt het wel goed
Oud 12-03-2002, 18:06
Günther
Günther is offline
1x bad tripje van wiet gehad (zover je een bad TRIP van wiet kunt hebben dan) het was 09:45 `s ochtens en ik had nog niet gegeten en ik ging met de trein naar m`n kammaraad, ik vond het toen onderweg naar het station wel een goed idee om een pitje te smoken duz ik zit daar ff een bijna pure in m`n eentje weg te hijsen 1tje op ik was nog niet bij het station (30 min lopen, en ik weet niet wat ik allemaal heb gedaan joh) duz ik steek de 2e op NIET SLIM hahaha ik was aangekomen op het station en had m`n 2e ptje nog niet op, (ff doorhijsen en was net op voordat de trein kwam) ik spacede echt de pan uit daro zie ik 2 bekende in de trein ik daarbij zitten en blur opzetten. na ongeveer 10 min drong het knekedeng knekedeng gevoel diep door in m`n hoofd KUT GEVOEL ik stap na 30 min uit de trein (was klein stukje) ik loop 20 meter van de trein en begin enorm te puken, staat ineens die ma van m`n kammaraad voor me (kdacht dat mn kammaraad me ging ophalen, maar blijkbaar sliep die nog en zn ma haalde mij in de auto op) ik zei dat ik die avond ervoor gewoon wat verkeerds gegeten had en het ging opzich na het kotsen ook wel iets beter. zit ik daar knetter stonden *ruikend naar wiet* naast zn ma in de auto ik kon die dag echt niet meer boarden hahaha maar was wel appart haha

damn lang verhaal haha
Oud 12-03-2002, 20:11
Locke
Locke is offline
Bad trips heb ik noot eigelijk ben wel een paar keer ziek geweest van wiet en uit het niets gekotst van xtc maar verder niet ..
Oud 15-03-2002, 04:18
ick
ick is offline
Citaat:
Locke schreef:
Bad trips heb ik noot eigelijk ben wel een paar keer ziek geweest van wiet
same hier... da's beswel shit... denk je ik wil lekker spacen word 't "ik ga lekker misselijk zijn" gelukkig duurt 't meestal niet lang... wel zonde van de wiet
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 12:50
I_GenesisII
I_GenesisII is offline
TOen ik dronken en stoned was had ik een keer een bad trip voor zover dat kan

Ik heb toen urenlang rollend in het grind gelegen schreeuwend dat ik een boom was. Dat was echt heel naar, en er was nog meer gebeurd maar ik heb geen zin om te typen.
Oud 17-03-2002, 16:06
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Ik heb nog nooit een bad trip gehad.
En daar wil ik AB_SO_LUUT niks mee zeggen
Je moet je gewoon (als je gaat/wilt trippen) goed voorbereiden en niet bang zijn, goed opletten in wat voor omgeving je het gaat doen enz.
dan ik de kans op een bad trip genihileerd
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 19:11
MasterMolly
MasterMolly is offline
Citaat:
black angel schreef:
zit ik daar knetter stonden *ruikend naar wiet* naast zn ma in de auto ik kon die dag echt niet meer boarden hahaha maar was wel appart haha

damn lang verhaal haha

hahahah_echt cool verhaal_ ik had ff nix te doen dus las ik em nog een keer!!!

EIgenlijk vind ik badtrip-storys veel leuker !!!!!!
Oud 19-03-2002, 18:46
als het ware salsa
als het ware salsa is offline
van de vele keren ben ik 2x bad gegaan..

1x zat ik op een bankie buiten met een vriend, helemaal weg, moest ik opeens ontzettend poepen, maar ik ging het proberen terug te dringen haha, naja na een poosie naar huis gegaan hele wc ondergepoept, maaar ik voelde me nog steeds een beetje vol toen had ik mn vinger in mn keel gestopt en toen kwamen er 10 stukjes hotdog uit dat was wel leuk en toen ging ik lekker slapen

andere keer zat ik op mn kamer met een andere vriend, het was tyfusheet al de hele dag maar echt tyfusheet, toen stikkie gerookt dus kreeg k het nog benauwder, dusik denk naja chill ff douchen, was verder niks aan de hand, en toen liep ik naar beneden en toen ik langs de wc liep, echt op dat moment moest ik opeens kotsen, gekotst, daarna gedouched en daarna was alles weer hartstikke chill toen heb ik de tekst van alfred j kwak naar het engels vertaald

zo dat lucht op
Oud 20-03-2002, 12:54
Günther
Günther is offline
Citaat:
MasterMolly schreef:
hahahah_echt cool verhaal_ ik had ff nix te doen dus las ik em nog een keer!!!

EIgenlijk vind ik badtrip-storys veel leuker !!!!!!

thnx ik vind goede trip verhalen vooral leuk (maar niet van wiet) ik vind paddo-tripverhalen briljant om te lezen
Oud 20-03-2002, 16:33
ConnX
ConnX is offline
idd, dat eerste verhaal vouwde me onder de tafel!!

ik heb ook ng nooit echt een bad trip gehad..

wel een keer toen mn ouders nog niet wisten dat ik af en toe blow..
lag ik op n grasveld 150m van mn huis af...
stick viel 10x zo zwaar als ik en mn maat hadden verwacht, dus knetter.

Afijn ik lig daar te brabbelen dat 'die boom wel een beetje op een appelboom lijkt' en dat 3 keer pe rminuut..... leuk wast wel, maar ik zag dus de auto van mn moieder aankomen, voor het huis stoppen. Daarna mn broertje die thuiskwam..
Daarna mn zusje...
Daarna mn vader...

En elke keer d8 ik van fuck die kunnen me zien... op een geegevn moment werd ik TE friekie, en mn maat die moest ik bewegion blijven, dus ik proberen weg te fietsen...

Maja... t leek wel n webcam die op chello runt!
Zo zie je een plaatje, dat elke 10 s ge0refresht word... en dat is KUT als je moet fietsen... zie je opeens een plaatje van een boom vandichtbij... waarna je na tien seconden denkt van hey zal ik es uitwijken, en dat je er dan rakelings langs blijkt gegaan te zijn...

Zijn we naar een vriend gegaan die toendertijd nogal straightedge was en ook erg netjes was, ouders etc.
Met stonede kop daarbinnen gezeten... HAHAHAH... angst van ze leven haddie..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:59
flowerz
flowerz is offline
Heb een bad-trip van paddo's gehad.
Eerste 2 uur na het eten waren geweldig, maar daarna raakte ik in paniek. Het werd me allemaal te veel wat er om me heen gebeurde. Ik kon het niet meer bevatten (Ik rende als een kip zonder kop door het huis heen). Na een tijdje werd ik knallend moe en doe ik dus mijn ogen dicht, maar alles begon heel wazig te doen (ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen), ik werd ontzettend misselijk en op dat moment voelde ik me zo zwaar klote (zo verrot heb ik me echt nog nooit gevoeld).
Op een gegeven moment krijg ik het knallend warm en begin onwijs te zweten (mijn hele truitje was zeiknat) vlak daarna ben ik een aantal keer flink over mijn nek gegaan (dit terwijl ik niets gegeten had, oftewel gal).
Neej, ik denk niet dat ik ooit nog paddo's eet. Wel zonde, want uit ervaring weet ik dat het ook geweldig kan zijn. Maar ik ben te bang dat de volgende keer me dit weer overkomt en dat wil ik echt nooit meer.

En nu maar genieten black angel

[Dit bericht is aangepast door flowerz (21-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 03:17
A(fro)_Man
A(fro)_Man is offline
Nou afgelopen zomer waren we dus naar tunesie geweest echt een onmin bad trip man.
Het begon al in het vliegtuig we waren echt moeilijk kankerstoned en toen gingen we zwemmen in het hotel maar het water was onmin koud toen had ik een cold turkey volgens mij man.
We gingen toen trippen naar een groot meer met grotten enzo was wel onmin vet eerst maar toen verdwaalden we en waren we de gids kwijt geraakt best wel een bad trip dus
Reageren

Regels voor berichten