Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2002, 13:23
coecie
coecie is offline
ik heb net een smsje gestuurd... en ik krijg nog steeds niets terug...
ja ok, t'is pas 5 minuten geleden, maar toch he...
hebben jullie dat nou ook dat je bij alles wat je laat horen... dat je dan zo'n angstig en spannend gevoel in je buik hebt? jaaa. dat hebben jullie ook!
vertel! ik heb het nu...

ooooh! ik heb nu iets terug gekregen jeeee!

maargoed... dat gevoel in je buik dus, wat voor een andere dingen ondervinden jullie lichamelijk als je wel of nog niet verliefd bent...
ik heb er echt teveel...
Oud 05-12-2002, 13:24
Esmée
Esmée is offline
Jaa, in de fase dat het nog niet echt 'iets' is, maar ook niet 'niets'.. heerlijk vind ik die spanning
Oud 05-12-2002, 13:30
Verwijderd
Hmm, ik heb mijn mobiel hier naast me op mijn werk liggen en het staat de hele dag aan. Voor mijn doen is dat héél bijzonder, omdat ik die dingen eigenlijk haat

Wat ik wel heb, als ik net een smsje of mail heb verstuurd, dat ik echt om de minuut ga kijken of er iets terugkomt. Vooral erg is het als ik me afvraag of ze boos op me is wanneer ze niet reageert

Lichamelijke dingen:
- druk op mijn hoofd
- dat ik het ineens warm krijg
- afhankelijk van de situatie: honger of misselijkheid

En heel soms:
- hartkloppingen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 13:31
coecie
coecie is offline
ik heb de heletijd zo'n gevoel in mijn buik van... dat ie op en neer springt
en ik hebal drie dagen niets gegeten... maar ik heb geen honger en enrom veel energie en ben blij... maar ja...
*hartklopping* telefoon gaat!
Oud 05-12-2002, 13:31
Gothic
Gothic is offline
spanning is idd heerlijk. Heerlijk dat vliegen, hopen, blij worden als je hem ziet... Geweldig, tot je hoort dat het niet wederzijds is... Het is wel leuk natuurlijk als de kans er is dat hij je leuk vindt, dan is de spanning ook fijner...
Oud 05-12-2002, 13:33
coecie
coecie is offline
Citaat:
Gothic schreef:
spanning is idd heerlijk. Heerlijk dat vliegen, hopen, blij worden als je hem ziet... Geweldig, tot je hoort dat het niet wederzijds is... Het is wel leuk natuurlijk als de kans er is dat hij je leuk vindt, dan is de spanning ook fijner...
hoezo zou ik nou weer horen dat het niet wederzijds is...?
aaah... nou!
Oud 05-12-2002, 17:37
Hannibal
Hannibal is offline
Hormoonkick voor €0.22 per bericht
Oud 05-12-2002, 17:50
DEChengst
DEChengst is offline
SMSen is gewoon slecht voor je relatie. Achterdochtig worden omdat die ander geen berichtje terugstuurt. Mensen die de SMSjes van hun partner door gaan kijken of er niet vreemd gegaan wordt. De ander het gevoel geven te controleren. Ik heb daar te veel negatieve verhalen over gehoord, ik ben dan ook 100% anti GSM.

Als UNIX beheerder zeg ik altijd maar zo: 24/7 bereikbaar zijn, dat doen mijn machines al
Oud 05-12-2002, 18:16
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
SMSen is gewoon slecht voor je relatie. Achterdochtig worden omdat die ander geen berichtje terugstuurt. Mensen die de SMSjes van hun partner door gaan kijken of er niet vreemd gegaan wordt.
Het gaat hier toch over smsen voordat je een relatie hebt, maar waar wel de kans inzit dat het wat gaat worden. Dat vind ik heel wat anders.
Dan is het erg leuk, een echt whah gevoel... ik ken het ja. En idd ook bang worden dat er wat is als hij niet gelijk terug smst .
Verder smsen in een relatie hoeft niet slecht te zijn, kan ook heel leuk en lief zijn, maar dat ligt aan de situatie natuurlijk!
Oud 05-12-2002, 19:25
Verwijderd
BEL NOU BEL NOU BEL NOU

ja ik ken het gevoel
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 19:41
Iniemienie
Iniemienie is offline
Het gevoel van
in je buik
Oud 05-12-2002, 19:54
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
coecie schreef:
hoezo zou ik nou weer horen dat het niet wederzijds is...?
aaah... nou!
dat zeg ik toch helemaal niet? Lees eens... Ik zei het ook in het algemeen, niet op jou speciaal gericht, omdat je vroeg naar wat wij vonden...
Oud 05-12-2002, 20:28
Parlaatje
Parlaatje is offline
WHAAAAAAAAAAAAA dat hebbik ook!
WHELLUP IK BEN VERLIEFD! das nie goed :]
hij heb mij *** al es leuk gevonde en toen vonk hem weer nie leuk!
Oud 05-12-2002, 22:22
moenbase
moenbase is offline
Ik vind 't maar nix als ze niets terugstuurt. Vooral als je ee vraag stelt in een smsje ofzo...ok, 't kan zijn dat diegene dan de foon niet bij de hand heeft...maar, dan zou je toch op een later tijdstip iets verwachten. Dit gebeurd dus bijna nooit.
Hetzelfde als met mailen trouwens...

*heeft soms een enorm bord voor z'n kop *
Oud 05-12-2002, 22:30
coecie
coecie is offline
Citaat:
Gothic schreef:
dat zeg ik toch helemaal niet? Lees eens... Ik zei het ook in het algemeen, niet op jou speciaal gericht, omdat je vroeg naar wat wij vonden...
whaah, ik weet wat je schreef, maar toen dacht ik ineens, oh nee! maar nu weet ik het weer niet... zal ik nou bellen... of niet?... nu ongeveer... sjit...
Oud 05-12-2002, 22:37
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
coecie schreef:
zal ik nou bellen... of niet?... nu ongeveer... sjit...
Heb je al iets teruggekregen?
Oud 05-12-2002, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
SMSen is gewoon slecht voor je relatie. Achterdochtig worden omdat die ander geen berichtje terugstuurt. Mensen die de SMSjes van hun partner door gaan kijken of er niet vreemd gegaan wordt. De ander het gevoel geven te controleren. Ik heb daar te veel negatieve verhalen over gehoord, ik ben dan ook 100% anti GSM.

Ach, tis maar net hoe je het bekijkt. Het was voor de relatie met mn ex alleen maar positief. Als ik me 's avonds namelijk heel kut voelde dan krijg ik zeg maar zo'n brok in mn keel waardoor ik niet kan praten, en dan kon ik em smsen wat er nu was, en snapte hij het toch en kon me troosten dus puh

Verder herken ik het wel ja.. Aan de ene kant vind ik het een heerlijk gevoel, aan de andere kant juist ontzettend vervelend... Mja, das verliefdheid I guess.. Alleen weet ik eigenlijk niet of ik ooit écht verliefd ben geweest, het tot over je oren verliefd zijn zeg maar.. mja
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 22:42
coecie
coecie is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Heb je al iets teruggekregen?
ja allang... maar nu zit ik weer te denken en dacht ik... zal ik niet iets aan hem vragen over hoe of wat... maarja
dan voel ik me weer zo lastigvallendig... daar heb ik altijd een hekel aan, ooooh
Oud 05-12-2002, 22:47
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
coecie schreef:
ja allang... maar nu zit ik weer te denken en dacht ik... zal ik niet iets aan hem vragen over hoe of wat... maarja
dan voel ik me weer zo lastigvallendig... daar heb ik altijd een hekel aan, ooooh
Dat hangt een beetje van jullie relatie af he.
Oud 05-12-2002, 22:53
coecie
coecie is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Dat hangt een beetje van jullie relatie af he.
ja nah ja, maar dat kan je zo moeilijk inschatten he, zo aan het begin... da's juist waar die hele frustratie vandaan komt...
en ik val nu alleen maar jou er lastig mee, omdat ik nu nergens meer iemand vind die mijn zenuwachtigheid kan uihouden
Oud 05-12-2002, 23:06
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
coecie schreef:
1) ja nah ja, maar dat kan je zo moeilijk inschatten he, zo aan het begin...
2) da's juist waar die hele frustratie vandaan komt...
3) en ik val nu alleen maar jou er lastig mee, omdat ik nu nergens meer iemand vind die mijn zenuwachtigheid kan uihouden
1) Maar, jij kent hem beter dan ik Altands, ik neem aan van wel. Bovendien weet jijzelf het beste hoe het precies zit tussen jij en hij. Dat mag ik wel aannemen toch?

2) Welke frustratie, je wilt em graag sms-en, maar aan de andere kant denk je weer dat je dan te hard van stapel loopt, of hem lastigvalt met je vragen? Ken je em ook écht? Van school, of God-mag-weten-waarvan? Zoja, dan kun je em toch eens benaderen, contact hebben jullie al. Het kan óf beter worden, óf slechter worden.

3) Ja, nou enorm, 'normale' mensen slapen rond deze tijd. Dat betekend dat we beiden niet tot die doelgroep behoren

Oh en als je je er erg schuldig over voelt... heb je eigenlijk nog wat goed te maken. Op de DOP-meeting was je niet, dus kom je wel naar de L&R-meeting?
Oud 05-12-2002, 23:11
coecie
coecie is offline
Citaat:
moenbase schreef:
1) Maar, jij kent hem beter dan ik Altands, ik neem aan van wel. Bovendien weet jijzelf het beste hoe het precies zit tussen jij en hij. Dat mag ik wel aannemen toch?

2) Welke frustratie, je wilt em graag sms-en, maar aan de andere kant denk je weer dat je dan te hard van stapel loopt, of hem lastigvalt met je vragen? Ken je em ook écht? Van school, of God-mag-weten-waarvan? Zoja, dan kun je em toch eens benaderen, contact hebben jullie al. Het kan óf beter worden, óf slechter worden.

3) Ja, nou enorm, 'normale' mensen slapen rond deze tijd. Dat betekend dat we beiden niet tot die doelgroep behoren

Oh en als je je er erg schuldig over voelt... heb je eigenlijk nog wat goed te maken. Op de DOP-meeting was je niet, dus kom je wel naar de L&R-meeting?
wanneer is die meeting nou wanneer?? nou het zit zo tussen mij en 'die jongen' hij vind mij heel leuk! ik vind hem heel leuk!
we zijn al twee keer uitgeweest... enneh.. iedereen vind het leuk...
tja.. geen probleem dus... maar die spanning... ik ga eraan ten onder...
normale mensen moeten morgen naar school.. ik ben stiekem wel normaal... maar heb geen school morgen
Oud 05-12-2002, 23:17
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
wanneer is die meeting nou wanneer?? nou het zit zo tussen mij en 'die jongen' hij vind mij heel leuk! ik vind hem heel leuk!
normale mensen moeten morgen naar school.. ik ben stiekem wel normaal... maar heb geen school morgen
oeh, 15 December Utrecht ook komen ook komen

Die spanning is vreselijk he? Ik weet het.. afschuwelijk, maar ja.. eigenlijk stiekum toch ook wel weer heel leuk (als je er tenminste iets positiefs voor terugkrijgt zeg maar).. Nja, om deze tijd bellen lijkt me in ieder geval niet echt verstandig Maar euh, morgen, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 23:25
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
coecie schreef:
1) nou het zit zo tussen mij en 'die jongen' hij vind mij heel leuk! ik vind hem heel leuk!
2) normale mensen moeten morgen naar school.. ik ben stiekem wel normaal... maar heb geen school morgen
1) Als jullie elkaar leuk vinden, waarom gaan jullie dan niet vaker daten??
Hoezo denk je dat er aan ten onder gaat, 't lijkt me niet dat 't "aleens gebeurd is"?

2) same here [toch ga ik zo echt slapen hoor ]
Oud 05-12-2002, 23:38
coecie
coecie is offline
Citaat:
moenbase schreef:
1) Als jullie elkaar leuk vinden, waarom gaan jullie dan niet vaker daten??
Hoezo denk je dat er aan ten onder gaat, 't lijkt me niet dat 't "aleens gebeurd is"?

2) same here [toch ga ik zo echt slapen hoor ]
ik ga zo ook slapen
en ik ga wel vaker daten, maar zegmaar, dat is nog niet (zaterdag... moreg!!) en.. hij is ziek...
ik ga d'r aantenonder in de zin van... mijn nagels zijn op enzo...
Oud 06-12-2002, 09:39
Verwijderd
Ik ga teveel voor haar redeneren. Dus achter elk uitblijven van een SMSje een afwijzing zien, achter elke afspraak met iemand anders een afwijzing, noem maar op. Terwijl dat natuurlijk in 99,9% van de gevallen nergens voor nodig is.

Maarja, dat is het verrotte van verliefdheid: het is letterlijk verstandsverbijstering, een obsessie. Een waanbeeld wat in het rijtje schizofrenie en manische depressie niet zou misstaan.

Ik ben er dan ook een fel tegenstander van.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 14:48
Jones
Citaat:
nare man schreef:

Ik ben er dan ook een fel tegenstander van.
hier ben ik het helemaal mee eens, misschien moet 1 of andere politieke partij dit in het partijprogramma zetten..krijgen ze een heleboel mensen met een gebroken hart erbij
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 15:23
coecie
coecie is offline
ik ga nu naar m toe! jeeeeeee!
hij belde op!

ik heb trouwens niet vaker gedate, omdat hij ziek is...
*ziekenbezoeek*
Oud 07-12-2002, 08:59
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
coecie schreef:
ik ga nu naar m toe! jeeeeeee!
hij belde op!

ik heb trouwens niet vaker gedate, omdat hij ziek is...
*ziekenbezoeek*
Hij belde, nou dat zegt vaak al genoeg
Oud 07-12-2002, 09:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ik ga teveel voor haar redeneren.
Yup, ik ook. Soms met alle gevolgen van dien.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 09:28
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik ga teveel voor haar redeneren. Dus achter elk uitblijven van een SMSje een afwijzing zien, achter elke afspraak met iemand anders een afwijzing, noem maar op. Terwijl dat natuurlijk in 99,9% van de gevallen nergens voor nodig is.
Ja, dat heb ik ook, en dan niet eens alleen bij verliefdheid. Maar ook gewoon om 'als vrienden' met elkaar een hapje te gaan eten ofzo. Als dat afgewezen wordt zie ik dat ook als een afwijzing. En dat is vaak inderdaad helemaal niet 'nodig'.
Oud 07-12-2002, 13:13
Roozie
Roozie is offline
ik ken het, die spanning drives me crazy, in deze fase gaat t dan bij mij ook altijd helemaal fout

en met smsjes ook, die spanning of hij terugstuurt, kills me
Reageren

Regels voor berichten