Advertentie | |
|
![]() |
|
SMSen is gewoon slecht voor je relatie. Achterdochtig worden omdat die ander geen berichtje terugstuurt. Mensen die de SMSjes van hun partner door gaan kijken of er niet vreemd gegaan wordt. De ander het gevoel geven te controleren. Ik heb daar te veel negatieve verhalen over gehoord, ik ben dan ook 100% anti GSM.
Als UNIX beheerder zeg ik altijd maar zo: 24/7 bereikbaar zijn, dat doen mijn machines al ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dan is het erg leuk, een echt whah gevoel... ik ken het ja. En idd ook bang worden dat er wat is als hij niet gelijk terug smst ![]() Verder smsen in een relatie hoeft niet slecht te zijn, kan ook heel leuk en lief zijn, maar dat ligt aan de situatie natuurlijk!
||
Citaat:
|
Ik vind 't maar nix als ze niets terugstuurt. Vooral als je ee vraag stelt in een smsje ofzo...ok, 't kan zijn dat diegene dan de foon niet bij de hand heeft...maar, dan zou je toch op een later tijdstip iets verwachten. Dit gebeurd dus bijna nooit.
Hetzelfde als met mailen trouwens... *heeft soms een enorm bord voor z'n kop ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder herken ik het wel ja.. Aan de ene kant vind ik het een heerlijk gevoel, aan de andere kant juist ontzettend vervelend... Mja, das verliefdheid I guess.. Alleen weet ik eigenlijk niet of ik ooit écht verliefd ben geweest, het tot over je oren verliefd zijn zeg maar.. mja |
![]() |
||
Citaat:
dan voel ik me weer zo lastigvallendig... daar heb ik altijd een hekel aan, ooooh
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik val nu alleen maar jou er lastig mee, omdat ik nu nergens meer iemand vind die mijn zenuwachtigheid kan uihouden ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() 2) Welke frustratie, je wilt em graag sms-en, maar aan de andere kant denk je weer dat je dan te hard van stapel loopt, of hem lastigvalt met je vragen? Ken je em ook écht? Van school, of God-mag-weten-waarvan? Zoja, dan kun je em toch eens benaderen, contact hebben jullie al. Het kan óf beter worden, óf slechter worden. 3) Ja, nou enorm, 'normale' mensen slapen rond deze tijd. Dat betekend dat we beiden niet tot die doelgroep behoren ![]() Oh en als je je er erg schuldig over voelt... ![]() ![]()
||
Citaat:
we zijn al twee keer uitgeweest... enneh.. iedereen vind het leuk... tja.. geen probleem dus... maar die spanning... ik ga eraan ten onder... normale mensen moeten morgen naar school.. ik ben stiekem wel normaal... maar heb geen school morgen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die spanning is vreselijk he? Ik weet het.. afschuwelijk, maar ja.. eigenlijk stiekum toch ook wel weer heel leuk (als je er tenminste iets positiefs voor terugkrijgt zeg maar).. Nja, om deze tijd bellen lijkt me in ieder geval niet echt verstandig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoezo denk je dat er aan ten onder gaat, 't lijkt me niet dat 't "aleens gebeurd is"? 2) same here ![]() ![]()
||
Citaat:
en ik ga wel vaker daten, maar zegmaar, dat is nog niet (zaterdag... moreg!!) en.. hij is ziek... ik ga d'r aantenonder in de zin van... mijn nagels zijn op enzo... ![]() ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga teveel voor haar redeneren. Dus achter elk uitblijven van een SMSje een afwijzing zien, achter elke afspraak met iemand anders een afwijzing, noem maar op. Terwijl dat natuurlijk in 99,9% van de gevallen nergens voor nodig is.
Maarja, dat is het verrotte van verliefdheid: het is letterlijk verstandsverbijstering, een obsessie. Een waanbeeld wat in het rijtje schizofrenie en manische depressie niet zou misstaan. Ik ben er dan ook een fel tegenstander van. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undisclosed desaaires # 746 Batave | 500 | 18-11-2009 11:42 | |
Muziek |
Lowlands deel zoveel, schuurpapier doet pijn aan je keel. Verwijderd | 500 | 16-08-2005 17:45 | |
Lifestyle |
Hoe belangrijk vinden jullie merkkleding? Kleine Tulp | 100 | 02-12-2002 18:28 | |
ARTistiek |
Anime/manga topic (vrij voor posts en discussie :p) Verwijderd | 221 | 12-06-2002 17:07 | |
ARTistiek |
plaats hier je digitale foto's ratsja | 34 | 20-01-2002 14:44 |