Advertentie | |
|
![]() |
|
't Is een kutgevoel, werkelijkwaar.
Probeer je een vriendschap op te bouwen, maanden lang, je ziet elkaar vaak en gaat vaak met elkaar om... Nota bene vier je kerst en oud en nieuw met zijn tweeen... maar je hebt geen relatie. En dan vraag je: Wat voel jij eigenlijk voor mij? En dan na even nadenken: Ik vind je een heel aardige jongen, maar ik heb even geen zin in een relatie ![]() Komt waarschijnlijk omdat ik een 'baby-face' heb, en alleen maar als een 'hele aardige jongen' gezien wordt. Zou een echte ruige man hetzelfde gevraagd hebben, dan had ze zeker ja gezegd. |
![]() |
|||
Citaat:
Heel begrijpelijk dat je dat doet hoor. Je bent immers verliefd en wil veel met haar omgaan ![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als er iets is wat ik absoluut het meeste haat in mijn hele leven, is het verliefd zijn. Er is niks ergers dan de hele dag buikpijn hebben (van die '!liefe!' vlinders) en vrolijk zijn.
Misschien af en toe leuk maar niet zo fantastisch. Als je je kwetsbaar opstelt helemaal niet. Des te eerder breekt je hart en val je in het diepe zwarte gat. Being in love sucks.
|
Verwijderd
|
Mwah.... ik geloof niet dat ik het nog echt leuk vind. De laatste.... nee, alle keren dat ik verliefd was of er erg dicht bij, ben ik behoorlijk gekwetst. Ik denk alleen maar aan hem en loop de hele dag te springen en te zingen en ik ben in de hemel als hij alleen maar kijkt... maar als ik uiteindelijk toch alleen maar gekwetst wordt, heb ik er niet zoveel zin in.
*Morgan wordt nooit verliefd op de jongens die haar meer dan leuk vinden...* |
![]() |
|
Op dit moment niet echt verliefd, maar vind het wel een lekker gevoel. Word zelf wat dan drukker en doe veel meer voor haar dan voor de rest [ dat valt de rest altijd op
![]()
|
Het is ergst is wederzijdse liefde en allebei geen klap uit durven te voeren. Maar dan praat ik over extréme gevallen... Zoals ik.
![]() Liefde is verder prachtig, behalve als je te lang hoop houdt bij mensen waarbij het 100% niet gaat lukken.
|
Ik ben maar 1 x echt verliefd geweest, en dat was uiteindelijk alleen maar pijnlijk
![]() Je probeert zo hard je best te doen, dat ze jou ziet staan, dat ze je leuk vindt, maar tegelijkertijd probeer je maar niet van haar te houden (en dat lukt natuurlijk weer niet) Ten einde raad zeg vertel je het haar, hopend dat het wederzijds is, maar je krijgt het aloude "we kunnen vrienden blijven" te horen. En nu zit je alsnog met een geruzie met je emoties. Moet ik er nog meer energie in steken, en alsnog hopen op het beste, en uiteindelijk nóg meer gekwests worden? Is vrienden blijven misschien echt het best? Of moet ik haar vergeten? Of.... Love's a bitch
Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 12:53. |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt het beste gewoon altijd haar de volle aandacht geven, en vooral lichamelijk contact zoeken door een arm om haar heen te slaan e.d..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een meid. Arocx | 14 | 22-10-2013 15:14 | |
Liefde & Relatie |
16 en nog geen relatie steefieb | 20 | 30-07-2010 17:07 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #75 Verwijderd | 497 | 02-12-2007 15:24 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit echt verliefd geweest Euryalo | 20 | 23-08-2005 19:02 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendins aanstaande vriendin? Senang | 17 | 02-05-2005 15:29 | |
Liefde & Relatie |
Jongen op wie je altijd verliefd was blijkt ineens gevoelens voor je te hebben. Alistar | 5 | 06-06-2004 12:48 |