Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ook andere gevoelens waar ik mee zit. Je kent de uitdrukking "Ik voel het aan mijn water"? Nou, dan heb ik een enorme lading water. Ik heb tot nu toe al ongeveer 15 keer goed voorspeld of een relatie de eerste 3 maanden door zou komen. Al meer dan 20 keer weten de voorspellen (op basis van gevoelens) dat bepaalde reacties van mensen zouden gebeuren. En ik VOEL gewoon gelijk als ik iemand hoor praten of het goed gaat jah of nee. Dus dat toneelspel van iemand waarvan ik al weet dat ze zich niet goed voelen prik ik doorheen. En het toneelspel van mensen waarvan ik het niet weet dat voelt altijd vreemd. Dan wordt ik onrustig. En dan krijg ik gewoon een knagend gevoel. Dan 'voel ik aan mijn water' dat er iets dus niet klopt. Maar altijd als ik dus gesprekken voer met mensen waarbij ik heel veel van zulke gevoelens krijg dan ben ik daarna compleet bekaf. Net zoals ik nu gewoon kapot moe ben. (het heeft tenminste wel IETS opgeleverd ![]() Ik geloof die bewezen natuurwetten. Maar ik WEET gewoon zeker dat ze er nog niet allemaal zijn. En daar sta ik wel voor open. Het is niet zo van. Het is nog niet bewezen dus is het er niet. Het lijkt mij meer van. We hebben dit. We zijn nog verre van perfect. WAT IS ER NOG MEER? En deze gevoelens heb ik niet zomaar. Want ik heb er nog geen een keer mee fout gezeten. (ik voel ruzies met mensen die ik ken altijd gewoon aankomen) En ik ben heel gevoelig voor stemmingen. HEEEEEEL gevoelig. Dus ajb NIET huilen in mijn bijzijn. (tenminste niet als ik weet wie je bent) Als een bekende van me ergens mee zit. Dan ben ik de eerste die mee in de put zit. En dan hoeven ze vaak niet eens iets te doen.
|
Ik heb het heel sterk...Als mensen mij slecht nieuws over hunzelf vertellen lijkt het soms wel alsof ik er nog meer mee zit dan hun...Het enige wat mij dan goed doet is als het hun oplucth om er met mij over te praten....Ik weet dat dat fout is ,maar ik kan er nu nog niks aan veranderen
|
![]() |
||
Citaat:
Verschil is echter dat ik geleerd heb om elke morgen mijn chakra's, inclusief zonnevlecht, uit te balanceren en vervolgens een schild om me heen op te zetten met als functie om de negatieve energie tegen te houden en de positieve energie door te laten. Maar om terug te komen op de hoofdvraag: dat heb ik inderdaad wel eens, maar het zou erger zijn als ik mezelf niet door schilden en balanceren in de hand kon houden. Tjee, dit onderwerp begint nu wel enkele mystieke kenmerken te vertonen... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hebben jullie dit ook wel eens? Eend | 27 | 29-05-2008 19:34 | |
Liefde & Relatie |
Hebben jullie dit ook en hoe ga je er mee om? mira_love | 45 | 14-03-2007 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Liefde & Relatie |
Kan dit... Of.. lso | 14 | 07-10-2004 21:51 | |
Psychologie |
gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?! Fantôme | 16 | 06-01-2004 19:31 | |
Psychologie |
een lang verhaal met veel vrage.... GENIETEN, kan je dat? Fantôme | 16 | 14-08-2003 16:17 |