Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2002, 11:08
williewortel17
williewortel17 is offline
owww waarschijnlijk vinden jullie me een vreselijke zeur maar me vriendje smst of belt al 2 dagen niet meer terug en ik heb echt zo'n voorgevoel dat er iets aan de hand is,,,, ik wordt hier zo ongelukkig van,,, misschien is er wel niets en heeft hij het gewoon druk maar dit is zo niet iets voor hem... ik hoop niet dat dit nog lang gaat duren,,,, i kwordt helemaal zenuwwachtig,, wat moet ik nouw doen..
groetjes naomi
Oud 20-12-2002, 11:42
Verwijderd
heb 'k ook wel eens last van, 'k zit al hopeloos in de stress als hij een dagje niet online komt..
maar ligt aan mezelf, omdat ik mezelf nie mooi vind denk ik automatisch dat hij mij nie mooi vind en dus naar andere meisjes kijkt en daar naar verlangt.. dusja.. eerst die gedachte maar een wegkrijgen.. maar hoe??

als 'k jou was zou ik heb blijven belle tot hij opneemt. kun je niet naar hem toe? woont hij ver weg ofzo? en smsen waarom hij niet terug smst... als hij zijn eigen telefoon niet opneemt kun je naar zijn huis bellen.. dan nemen zijn ouders misschien op en vraag je of je hem kan spreken.. mail hem.. 'k weet het ook niet..

succes ermee.. 'k hoop voor je dat 't nix ergs is
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 12:32
a new noise
a new noise is offline
ga met em praten

Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 12:56.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 16:05
Verwijderd
anders maak je je even druk??? Er zijn meer dingen in het leven! Bij hij niet terug? Laat hem lekker vallen en achter jouw aanlopen!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 18:27
mar87
mar87 is offline
oh dat heb ik ook zow vaak, dan denk ik dat hij kwaad is of zoiets is d'r helemaal nix aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 18:57
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Stel een eis dat je jullie elke dag minimaal 1× sms-en/bellen/elkaar zien/chatten/etc. :\
Oud 20-12-2002, 18:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, mijn ex liet soms een week niks van zich horen. puur omdat ie lui was en ook nog eens gierig!

tja, na 4 maanden was ik het zat. hij ook

die 2 dagen hoeven nog echt niks te betekenen. ook al snap ik nog steeds niet wat er nou zo moeilijk aan is om ff een smsje te versturen (wat een minuutje van je tijd kost) of anders ff te bellen. maar goed, k ben dan ook wel wantrouwig.

bel hem gewoon ff op en vraag of ie het druk heeft gehad ofzo?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 11:20
G.T.C.
G.T.C. is offline
gewoon effe opbellen joh

Even vragen hoe het met hem gaat. Daarna voel je je meteen een stuk beter.

Maar ik ken het gevoel ja. Ik ga meteen allemaal rare dingen denken als ik voor lange tijd niets hoor. Maar dan bij iedereen!
Oud 21-12-2002, 12:13
Elisaaa
Elisaaa is offline
misschien heeft ie het druk?
kerstinkopen aan het doen ofzo
Ik zou je niet al te druk maken, maar als je graag witl weten wat er is, bel je m toch even!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 12:51
philine
philine is offline
heej,
ALs ik jou was zou ik me geen zorgen maken. Ik weet niet hoe jullie relatie normaal gesproken is, vast wel goed of niet?
Jongens zijn soms lastig te begrijpen en hebben ze tijd voor hun zlef nodig of vergeten hun meisje omdat ze nu eenmaal niet twee dingen te gelijk kunnen doen
je komt er vast wel uit meid.
Oud 21-12-2002, 13:34
whizzer
whizzer is offline
dat gevoel ken ik maar al te goed, gewoon even bellen/smsen/emailen/whatever hoe het gaat en waarom ie nix van zich laat horen
Oud 21-12-2002, 13:36
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)

Dan ga je toch gewoon ff langs..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:19
skatefamke
skatefamke is offline
ik zou juist afwachten wanneer hij iets van zich laat horen/weten. als jij hem telkens belt/sms't/mailt voordat hij de kans heeft gehad dat te doen, dan is dat voor hem niet leuk... en het is niet goed voor jullie relatie. contact moet van 2 kanten komen.

hehe, raak je ook lekker van in de war, al deze verschillende adviezen in dit topic!
Oud 21-12-2002, 21:18
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Dan ga je toch gewoon ff langs..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 21:19
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Magical Vegetto schreef:
Dit is pas gezeik.
Laat dat meisje gewoon, ze is gewoon onzeker. Waar maak jij je druk om?

Laatst gewijzigd op 22-12-2002 om 11:39.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Magical Vegetto schreef:
shut up brolly weak saiyan.

Okeej, we zijn nu weer wat verder, hoe is het nu? Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt hoor, maar vaak is het onnodig en is er niets aan de hand. Je moet dus toch proberen een beetje te relativeren! Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo van heel vaak bellen en alles, maar dat hoeft niet meteen iets te betekenen. Ik zou me niet zoveel zorgen maken, daar schiet je uiteindelijk toch niets mee op (maar ja, moeilijk gewoon maar te stoppen met zorgen maken natuurlijk)

En idd, als je je zorgen blijft maken, zoek contact met hem!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten