Advertentie | |
|
![]() |
|
www.marechaussee.nl
www.politie-werving.nl je moet wel weten,dat er weinig vacature's is bij het Politie. Daar tegenover is er een heleboel vacature's bij het Kmar. 0verigens wil ik erbij zeggen dat ik ook in deze 2 beroepen heb verdiept. Maar uitgekomen ben dat ik helemaal geen geweer in me zak wil hebben. PeaCe MOTHERFUCKERZ! ps:Kmar=Koningklijke Marechaussee
Laatst gewijzigd op 28-11-2002 om 19:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() humm sorry ![]()
||
![]() |
Citaat:
Bij de hogere niveaus zijn er zeer weinig plaatsen te vergeven. De niveaus daaronder zijn meer gericht op beveiligingswerk en daar zijn er wel weer meer mensen die dat kunnen gaan doen. Ik zou dus eerst kijken welk niveau je zou willen doen! |
![]() |
||
Citaat:
weer een vage post dit sorry...
|
het havo kan je direct voor niveau 5 solliciteren, met vwo voor niveau 5/6 weet ik uit eigen ervaring
![]() op die niveaus zijn er weinig vacatures en je moet naar een specifieke vacature bij een bepaald korps solliciteren, echt een beroerde opzet vond ik. er kiezen dan ook veel mensen voor op een lager niveau te beginnen omdat je altijd de mogelijkheid hebt jezelf omhoog te werken... en niveau 1/2/3/4 op een ACADEMIE??? dacht t nie he ![]() voor de lagere niveaus zijn er wel zat vacatures, die reclames van "waar jij voor staat is nodig op straat" zijn er natuurlijk niet voor niks. die doelen op mensen voor een niveau 2/3/4 die straatagentje willen spelen |
![]() |
|
![]() |
De eisen die de politie aan haar sollicitanten stelt, zijn niet willekeurig gekozen, maar gebaseerd op aard en omvang van het politiewerk en het startniveau van de opleiding. De politie kent 5 opleidingsniveaus waarop je kunt instromen, te weten:
assistent politiemedewerker politiemedewerker allround politiemedewerker politiekundige bachelor politiekundige master Bron |
![]() |
|
![]() |
Ik heb nu 2 keer geprobeer te soliciteren bij de polite (haaglanden) ..Eerst op niveau 5 omdat ik me havo dit jaar afmaak...Daar werd ik voor afgewezen er waren geen vacatures open en daarna op niveau 4 weer bij haaglanden...ben ik weer afgewezen omdat ik te jong ben
![]() De politie maakt dus wel leuk reclame op tv, maar als je wilt soliciteren gaat het allemaal veel te moeilijk en ingewikkeld...de politie is voor mij verleden tijd.... Ga nu opleiding INTEGRALE VEILIGHEIDSKUNDE volgen op de HHS (haagse hoge school) nog meer mensen die deze opleiding gaan volgenf of al volgen?? It iz, waz and will be me...Mr. FuBu |
![]() |
|
hey,
wel raar dat je afgewezen werd omdat ze geen vacatures meer hadden, want idd ze maken wel veel reclame en ze moesten er toch zo veel mensen bij hebben... hoe oud moet je zijn voor de politie dan? Marechaussee zou je wel kunnen proberen als je dat nog zou willen want daar moet je 17 voor zijn dat ga ik dus doen naar de marechaussee waarschijnlijk maar ik zit nog te twijfelen tussen politie en marechaussee maar ja ik heb nog 1.5 jaar de tijd.. Intergrale veiligheidskunde wat is dat precies? en wat kan je dan gaan doen als je klaar bent met die opleiding? nou ja iig veel plezier met je opleiding enzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het systeem is inderdaad erg vaag.....en je moet ook nog minimaal 5 jaar op straat ervaring hebben voordat je door gaat naar een andere afdeling bijvoorbeeld recherche....Kijk even op www.hhs.nl voor de opleiding Integrale Veiligheidskunde
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
moet je het zo maar een keer proberen.. http://www.hhs.nl/Studeren/Voltijd-D...t-alfabet.xml# en dan in die lijst intergrale veiligheidskunde aanklikken..
||
Citaat:
Loop a.u.b. ook niet bijdehand te lullen zoals dat Crazy kut bitch. Kan ik gewoon niet tegen.Als je wat verteld moet het ook duidelijk en waar zijn. Als we real moeten zijn weten we dat er gewoon bijna geen vacature meer is bij de politie.En dan praat ik voornamelijk over agenten.Ze vertellen wel dat er telkens meer blauw moet zijn maar er is al genoeg.Vandaar dat de meeste korpsen geen vacature meer hebben tot 2003. Ja ik ben aardig Cya
||
![]() |
Citaat:
Dus idd, praat gewoon normaal. Al dat gescheld is helemaal nergens goed voor. En je bereikt er toch niets mee omdat niemand je serieus neemt! |
![]() |
|
hahahaha dat bedoel ik nou juist!!
Krijg je nog meer bijdehandjes. Miss without brains. Houd gewoon je nuttenloze commentaar voor je. Leer jij maar eens talking SHIT af. Suc6 ermee ps:Als mensen niet zo bijdehand gaan doen,kan ik me ook inhouden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Gratis werken? MTpower | 20 | 17-04-2013 07:35 | |
Werk, Geld & Recht |
id-pas/legitimatie bewijs Verwijderd | 26 | 03-09-2010 11:35 | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #9 TopDrop | 500 | 11-08-2007 00:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amsterdamse politie wil hulp leger Gatara | 83 | 10-02-2005 00:46 | |
Vrije tijd |
forumbazen: fuck ya'll br4m | 27 | 19-08-2003 18:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grootscheepse fouilleer-actie op Schiphol MissCzechMeOut | 21 | 26-05-2003 18:24 |