Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
alleen voor smash brothers en RE zou ik de cube halen.
||
Citaat:
RE, Ethernal darkness, Metriot Prime, Re zero, star fox adventures, SSBM, 007 nightfire, Turok: Evolution en TimeSplitters 2 geen kinderachtige spellen zijn. Ik moet wel bekennen dat ik een aantal van deze spellen niet ken. Ook is het zo dat de xbox gewoon veel meer van dat soort zogenaamt "stoere" spellen heeft. Toch vind ik de GC spellen absuluut niet kinderachtig en ik vind het een een vooroordeel. Ja, als je gaat vergelijken heb je toch echt niet zo veel van die knal spellen, maar het is gevarieerder. Na 1 zo'n spel heb ik het echt wel gezien en het aanbod van de GC is gevarieerder wat ik zeker een pluspunt vind. Lost Kingdoms is ook ![]() Ik zou zelf nooit een xbox halen als het niet wat interresanter wordt qua spellen. Ik heb het niet op die oorlogsspellen en dan blijft er niet veel over.
|
![]() |
De Xbox en de Gamecube zijn allebij 2 mooie machines met allebij tot nu toe goeie en exclusieve spellen. Het hangt er echter vanaf van wat voor spellen jij houd, zoek jij avontuurlijke en fantasyrijke spellen(kiddy zal ik ze zeker niet noemen)zoals Eternal Darkness, Resident Evil, Mario Sunshine en Starfox, dan moet je gaan voor de Gamecube. Hou jij meer van vechten(DOA3), schieten(Halo, TS2, UT Championship) en racen(Project Gotham, SEGA GT 2003), dan moet je zeker gaan voor de Xbox.
Ik heb zelf een Gamecube en vind het een goede machine, maar op dit moment zou ik je eerder een Xbox aanraden, niet omdat hij grafisch sterker is, maar meer omdat de Xbox op dit moment de betere spellen heeft en mooiere aanbiedingen heeft in de winkel, en ook voor de toekomst zit het met de machine wel goed met opvolgers van de huidige titels en natuurlijk Xbox live. Gaan we echter kijken wat er voor de Gamecube gaat komen in 2003, dan raad ik je deze spelcomputer met games als Product Number 03(Een 3th person shooter van Capcom, ziet er vet uit), Metroid Prime(een game die bij zijn revieuws nog niet onder de 9,5 is gekomen), RE0, Final Fantasy Chronicles en The Legend of Zelda: The wind Waker die een perfecte score kreeg in een erg bekend Japans gamesblad. Dit zijn allemaal spellen van een heel erg hoog niveau. Daarbij komt nog dat Nintendo nog een aantal onbekende grootte aankondigingen van games gaat maken(maybe Mariokart online)en zal ook de Gamecube volgend jaar online gaan. Vergeet ook de GBA link niet die voor veel extra's zorgt die de andere consoles niet krijgen. Ik zou voorlopig dus zeggen om nu een Xbox te kopen, maar als je verder in 2003 gaat kijken, toch zeker weten voor de Gamecube te kiezen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Slimmer? Virender | 30 | 20-09-2005 15:44 | |
Muziek |
het oude school computermuziekfototopic Expanium | 41 | 06-12-2004 23:45 | |
Games |
welke? Verwijderd | 57 | 12-09-2004 23:19 | |
Games |
resident evil serie niet meer exclusief voor de gamecube SQUARE | 10 | 11-04-2003 16:06 | |
Games |
xbox goed? Blisss | 48 | 01-01-2003 13:51 | |
Games |
xbox naddy | 18 | 20-12-2001 17:13 |