Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb 'm nu in m'n workstation zitten, maar ik vrees 't ergste. Partition Magic geeft aan dat de Disk Geometry niet in orde is. Er wordt geadviseerd alle partities te wissen en opnieuw aan te maken. Maar formateren geeft al direct een error #4 (?). Kom er dus niet echt verder mee.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarruh, over het algemeen kun je fijn LLF'en in je BIOS ergens.. |
![]() |
||
Citaat:
Oh ? Die functie heb ik toch sinds het populair zijn van IDE schijven niet meer gezien in een BIOS. Met lowlevel format moet je trouwens oppassen op een IDE disk. Als je de parameters verkeerd kiest maak je de schijf rijp voor de sloop. Koen> Probeer anders eens een secure format programma. Dit soort programma's overschrijven de volledige inhoud van de disk incluis partitie info: http://www.east-tec.com/download/sanit.zip -Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*besluit naar de oogarts te gaan* -Desecrator
|
![]() |
Weet iemand of je bad clusters opnieuw kunt gaan gebruiken? Ik hoorde dit van iemand, maar het lijkt me sterk.
Ik heb namelijk op de harddisk van school ( dit ding zit in een rekkie, en hobbelt soms een beetje ![]()
|
Dat lijkt me niet. Je kan ze markeren met Scandisk als een 'kapot cluster', zodat er niet nogmaals informatie overheen geschreven wordt.
Maar kapot is kapot. Een kapot cluster kan je niet weer 'maken', dat is gewoon een hardwarematig probleem, daar helpt geen lieve moeder (of in dit geval lieve software) aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welk cijfer geef jij Windows Vista? Verwijderd | 90 | 09-10-2007 13:21 | |
Software & Hardware |
[Systeem] RAID-configuratie? MickeyV | 7 | 12-08-2004 10:52 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Computer doet helemaal niets meer Verwijderd | 42 | 05-07-2004 19:09 | |
Psychologie |
ouders dronken raarbeestje | 17 | 20-09-2003 18:16 | |
Software & Hardware |
Enkele probleempjes Manus J. van Alles | 7 | 15-03-2002 08:09 |