Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben het eens met de mensen voor mij.
en je kan wel denken dat je geen bemoeienis van je ouders wilt (mocht je dat denken na het bericht van perseus) maar blijkbaar lukt het je niet in je eentje dus denk maar eens na: wat wil je? Blijven zitten en je ouders voor de gek houden of overgaan mss met behulp van je ouders. Gewoon vertellen dus!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus gewoon aan je ouders laten zien, preek van 2 uur aanhoren en in de kerstvakantie veel huiswerk gaan bijwerken |
![]() |
|
Mag jij je rappot zelf gaan halen dan?? zou ik ook wel willen...... mag hier niet, 1vd ouders MOETmee, dus straks (om 6u) komt het uur der waarheid, en weet ik of ik meer dan 3 onvoldoendes heb (3 al zeker en vast
![]() ik heb zooooo'n schrik ![]()
|
pfff ik hou het nu al bijna nimeer uit!! bahbah, ik haat zenuwen.......... mja, we moete erdoor........
iedereen die ook nog rapport moet krijge, veeeeeeel suc6!! grtks, els
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
begi met t slechte nieuws en leg uit wat er mis is gegaan en wat je van plan bent eraan te gaan doen.. doe vlak voordat je t verteld extreem veel aan je hw zodat ze daar niet obver kunnen klagen en hou dat een paar dagen vol.. worden ze minder boos, verder praat langzaam en rustig..
drna vertel je t goede nbieuws en ga je daar ook verder op in. evrtel over je geweldige werkhouding en dat alle leraren je aardig vinden.. verder hou je ouders weg van elke tafeltjesavond, elk gesprek met mentor en haal net hoog genoege cjijfersd dat dat niet nodig is.. (dit geld alleen als je zulke extreem bemoeialioge moeders heb als ik dus heb die perse met alles mee willen doen. als mijn moeder de kans zou krijgen zou ze in de mediatheek gaan werken om elke pauze gezellig met mij door te brengen) als je ouers gaan schreeuwen blijf rustig.. ga even naar je kamer en laat ze kalmeren voordat je verder gaat.. verder weet ik t ook niet.. nouwja, k heb al 3 jaar ervaring (elk rapport wel een paar onvoldoendes, moest naar de havo dankzij 5 5en, vorig jaar een 4 en een 5.. en nu een 2.9 op rapport, heb t dr tot nu toe goed vanaf gebracht, maarja.. as je gewoon die tips doet komt t wel goed hoop ik voor je) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
HEEEL slecht rapport cijfer Verwijderd | 2 | 13-11-2012 18:36 | |
Algemene schoolzaken |
Slecht rapport laten zien, wat doen? ikt | 12 | 02-12-2011 14:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rapport over Schipholbrand Mark Almighty | 192 | 25-10-2006 15:38 | |
Mishandelingen/martelingen/inhumane behandeling gevangenen door o.a. Amerikanen Rollo Tomasi | 500 | 22-05-2004 22:56 | |
Is het rapport David Kelly's zelfmoord wel juist? Gatara | 17 | 17-02-2004 19:51 | |
Psychologie |
Ouders K | 5 | 06-07-2002 18:29 |