Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er zelf nooit gebruik van gemaakt want ik heb er pas van gehoord toen ik het al niet meer nodig had.. Maar het lijkt me zeker nuttig.. Ik heb namelijk wel mn reactie, mn gedachtes etc. verandert wat ten positieve heeft gewerkt, ik heb het alleen niet via dat schema gedaan.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is inderdaad een hele handige methode. Niet zozeer om direct iets op te lossen maar op de situaties te analyseren. En dan kijken wat er mis is, en dat proberen te veranderen. Het heeft mij wel geholpen. Bij mij klopt de formule "G1 (Gebeurtenis) + G2 (Gedachten) = G3 (Gevoel) + G4 (Gedrag)", eigenlijk niet. Want ik draai gedachten en gevoel om, ik zou me eerste zo voelen na een gebeurtenis en daarna dingen gaan denken. Ja op zich denk je natuurlijk altijd wel wat na een gebeurtenis, maar het echte negatieve denken van mij was meer een oorzaak van m'n gevoel. Niet dat het er toe doet, maar ik weet niet of meer mensen dit hebben. |
![]() |
|
Volgens mij kregen we zoiets bij de examentraining ?!
(Het andere dat we kregen was een halfuurtje vrijwillig verplicht slapen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen van kattenverjager/mosquito's vragenvragen | 42 | 06-11-2014 21:41 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
De standaardnormale verdeling catootje | 15 | 24-05-2004 20:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Peter R. de Vries Superfly | 11 | 07-06-2002 17:13 |