Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.nitpickers.com of www.nickpicks.com weet niet meer precies
|
Ahem.
Ik heb een tijdje geleden bij een filmacademiefilmpje gewerkt als script/continuiteits controle persoon. Tja, en hoewel het filmpje maar 10 minuten gaat duren, soms is het gewoon ONMOGELIJK om alles EXACT hetzelfde te houden. Je zou dan iedere keer ALLE beelden moeten bekijken en controleren. Van elk karakter foto's bijhouden en ga zo maar door. Dat zou een kolere werk zijn. Zeker als er ook verschillen kunnen zitten in verschillende takes van 1 scene.
||
Citaat:
||
Citaat:
Als die fouten erin zaten, had je al lang shots daarvan gezien. |
![]() |
||
Citaat:
Maar over die auto: In the scene where Sam and Frodo are in the field with the scarecrow, you can plainly see a car cruising past in the distance, from right to left. http://www.movie-mistakes.com/film.php?filmid=1778 Dat zou best kunnen kloppen....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bij Rocky III slaat hij telkens mis!!! (waar ik al niet op let! ![]() ![]()
|
Minoes: in het boek heeft ze rood haar, en in de film bruin. Ik vind dat als je een boek verfilmd, dat je dan ook op die details moet letten. Het moet wel leuk zijn voor de kenners.
Tja, je kunt natuurlijk niet alles verfilmen zoals in het boek staat, maar er zijn toch genoeg roodharige actrices? Of ze verven haar haar rood.
|
![]() |
|
Minoes had rood haar in het boek en in de film niet. Vind ik ook niet van belang als het verhaal maar aanwezig is, de kleur haar voegt niks toe.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]()
|
![]() |
In Commando's (domme actiefilm met Arnold Schwarzen..) zitten er een hele tijd 2 auto's tegen elkaar te rammen. De ene wordt totall loss gereden en de andere is helemaal ingedeukt. 5 minuutjes later: the bad guy is dood en onze Arnold vertrekt opnieuw met de overblijvende auto in perfecte staat. Echt waar. Ongelofelijk slecht
|
Monty Python & the Holy Grail
John Cleese komt op de wachters afrennen, maar telkens de zelfde scene word herhaald en opeens is ie er ![]() De acteurs moeten nooit naar de wc tenzij ze door het raampje willen ontsnappen Het loopt altijd goed af Er was laatst zo'n assepoester verfilming met negers... Vaag ![]()
|||
Citaat:
|
Nee pcies. Ik vind dat ze verplicht in middeleeuwse films en daarvoor, de horloges in moeten leveren. Aan voertuigen op de achtergrond valt nix te doen, ja of ze moeten een uur wachten tot dat alles weg is. (vliegtuigstrepen)
Maar zulke dingen als die bij James Bond, dat is gewoon slecht. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen, he? Ik kan het zelf waarschijnlijk niet beter. ![]()
|
Nee pcies. Ik vind dat ze verplicht in middeleeuwse films en daarvoor, de horloges in moeten leveren. Aan voertuigen op de achtergrond valt nix te doen, ja of ze moeten een uur wachten tot dat alles weg is. (vliegtuigstrepen)
Maar zulke dingen als die bij James Bond, dat is gewoon slecht. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen, he? Ik kan het zelf waarschijnlijk niet beter. ![]()
|
In de film "indescent proposal" zie je erg vaak de microfoon aan de bovenkant in beeld.
Volgens mij is hij er vanavond op, let maar eens op.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film(s) heb je gezien en wat vond je ervan? Verwijderd | 500 | 24-08-2013 21:25 | |
Psychologie |
actie in films niet slecht VoRaZ | 13 | 24-07-2004 00:32 | |
Films, TV & Radio |
foutjes in the matrix reloaded THE ICEMAN! | 4 | 07-06-2003 12:01 | |
Films, TV & Radio |
Fouten in Films - DeJa - Vu - | 50 | 08-05-2003 16:47 | |
Films, TV & Radio |
Fout in de Harry potter film badtothebone | 28 | 09-01-2002 10:49 |