Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja heb je nee kon je krijgen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en verslaafd? neej ik denk het niet wel een regelmatige behoefte, maar kword niet gek als ik niks gebruik ofso
|
![]() |
xtc, wiet
verslaafd : ja tip : doe niet te vaak waarom : depressief, gemengde gevoelens op een zondagavond, je wordt vergeetachtig, je vergeet hoevaak je het ook alweer heb gedaan deze maand ![]() dus waarom niet nog een keer...
|
Ik rook elke avond zowiezo een joint of pijp. En op feestjes nog wel wat meer. Veel mensen zeggen dta je niet aan wiet verslaafd kan raken. Ik denk daar wel anders over. Ik drink daarintegen wel bijna nooit en als i het wel doe is het wel gecombineerd met wiet. Ik rook ook niet zoveel shag meer ofzo, maar wiet. Damn, Kan ik echt niet vanaf blijven.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is niet echt een kwestie van verslaafd zijn denk ik maar eerder een drang om dat 'gezellig' en los gevoel weer op te roepen door bv alcohol te drinken of drugs te gebruiken ... Ik kan bv als ik op een feestje of dergelijke ben niet van de alcohol of joints blijven maar buiten die feestjes heb ik daar geen drang naar ...
|
Ben nu net gestopt. Tenminste, gestopt met m'n verslavingen. Rook nog heel af en toe, nu nog ongeveer 3 shagjes per week of zo. En ik blow alleen nog op feestjes.
Ik heb vanaf de herfstvakantie elke dag een blow gerookt of 2 of 3, maar meestal meer. Maar dat ging toch niet zo goed samen met mijn opleiding. Heb ik ook meteen goed voornemen voor dit jaar. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
volgens 'professionele' bronnen zou k een alcohist en drugsverslaaf zijn met meer dan 3 bier per dag en meer dan 2 joints per dag....
maar zo beschouw k mezelf niet... een dag zonder heb k geen moeite mee... t komt alleen niet zo vaak voor....
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Aan sigaretten en caffeine. In principe ben ik wat betreft harddrugs en partydrugs een club-gebruiker. Ben een beetje een clubslet wat dat betreft....bijna iedereen kent mij in het clubcircuit, zowel homo als hetero-clubs, vandaar dat ik regelmatig dingen krijg. En dat sla ik niet af
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ben inmiddels voor de zoveelste keer nicotineverslaafd. Ik stop steeds (om gezondheid enzo) en als ik net weer begin kan ik rustig een weekje zonder, maar inmiddels ga ik me na een halve dag alweer nicotinejunk voelen
![]() Heb een tijdje veel geblowt (meerdere tijdjes eigenlijk) maar nooit heel erg een drang naar gehad. Wel lekker. Alcoholverslaafd ben ik ook niet, maar drink wel elke dag alcohol en als ik een week niet drink, mis ik het wel.. Conclusie: geen buitensporige verslavingen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmz... t zal wel niet... maar ken je ene tim? 17jr. homo, komt uit cuik ofzo... hij kende ook iemand van dit forum gloof ik....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Drugs en je ouders Verwijderd | 99 | 05-12-2008 13:16 | |
Drugs & Alcohol |
Ben jij verslaafd? gewoonmax | 48 | 24-12-2006 19:58 | |
Drugs & Alcohol |
wat gebruik je en ben je verslaafd? Verwijderd | 124 | 10-02-2005 13:43 | |
Eten & Drinken |