Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2003, 19:45
framboosje
framboosje is offline
hoi!

één van mijn beste vrienden heeft zsinds twee weken een lief... het is z'n eerste en ook voor het meisje is het de eerste keer (ze zijn allebei 16)... nou, niet dat dat echt een probleem is of zo...
alleen, de mensen op school (onze vriendenkring vooral), zitten er nogal wat op te zagen/klagen dat ze nog niet gekust hebben... mijn mening: laat ze toch gewoon gerust, dat komt vanzelf wel...
bovendien kan ik me ook niet inbeelden dat het bij mijn eerste vriendje (of bij die van m'n andere vrienden) dat wel al het geval was na twee weken (mijn eerste vriendje heeft trouwens niet eens twee weken geduurd)

nu, mijn vraag aan jullie: Hoe komt het dat er zoveel wordt geklaagt en gezaagt door andere mensen daarrond? is dit niet een zaak tussen die twee personen en beslissen zij niet wat er gebeurd??

is dit in meer vriendenkringen zo, dat de meeste nogal willen opscheppen dat ze al eens gekust hebben en het daarom niet kunnen verdragen dat iemand die voor het eerst een lief heeft niet onmiddelijk zoent?!

ze vinden het ook raar en kinderachtig dat ze handje in handje lopen... nou, wat is daar mis mee??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2003, 20:14
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, laat die mensen toch..Als ze niet willen zoenen is dat hun zaak lijkt me.
Jah als ik net een vriend heb zoen ik dr wel mee, maar dat ligt voor iedereen anders.
Mja, vind het vrij kinderachtig als die vriendengroep erover loopt op te scheppen dat ze al wel gezoend hebben
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 20:18
sammiej
sammiej is offline
ik vind het echt NGERGENS op slaan! als ze niet willen zoenen, dan doen ze dat toch niet! kappen met dat gezaag dus! bij mijzelf is het ook een x gebeurd en dat vond ik heel vervelend!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 21:02
Verwijderd
*Die vriendenkring van jou heeft niets anders te doen?*

Als zij nou helemaal gek zijn van elkaar, laat ze dan hand in hand lopen. Ik weet zeker dat al die stoere vrienden van je dat ook doen als ze zeker weten dat niemand kijkt.
En mensen met de grootste bek moeten meestal iets compenseren.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 21:09
Verwijderd
'k vind het grote onzin. ik ga ook nie op een van mijn vriendinnen zeuren dat ze nog nooit gezoend hebbe.. ech grote onzin.. en dat handje in handje lopen.. dat is leuk
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 21:26
Sithan
Sithan is offline
Ach mensen hebben altijd meteen hun mening klaar...beetje jammer vind ik dat...maja dat zit blijkbaar in onze genen...

Who cares...als mensen wat met elkaar moet je juist blij voor ze zijn...tenminste als je t aardige personen vind anders natuurlijk niet

En als je ergens op wilt zeiken, doe dat dan op de plee en niet op een stel jonge geliefden die zelf het beste weten wat ze willen...
Oud 06-01-2003, 21:44
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
Jadie schreef:

En mensen met de grootste bek moeten meestal iets compenseren.

wat hebben zij daar mee te maken? dat is pas kinderachtig.
ik vind het juist lief als mensen wachten met dat soort dingen en getuigen van (zelf)respect niet te zoenen e.d. als ze dat (nog) niet willen.
Oud 06-01-2003, 21:45
Destrøyer
Destrøyer is offline
mja, het is m.i. nutteloze bemoeizucht
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 23:00
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ze zijn gewoon jaloers, Komt wel meer voor. Ze kunnen niet begrijpen dat iemand het allemaal wat romantischer kan doen dan dat een boer z'n koe melkt.
Oud 06-01-2003, 23:14
Kinky
Kinky is offline

Ongelooflijk! waar bemoeien ze zich mee?? Dat is hun zaak toch helemaal niet.

Ik snap goed dat ze nog niets willen zoenen. Dat is toch ook niet het belangrijkste??? Pas als ze beide willen 'moeten' ze gaan zoenen, niet als vrienden dat zeggen...

En hand in hand lopen, wat is daar kinderachtig aan. (Niet dat ik dat dagelijks doe...). Mogen ze toch helemaal zelf weten, als ze elkaar toch lief hebben...

Ik vind t allemaal maar grote onzin... Ze zullen zelf wel iets te verbergen hebben....
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 13:25
Maurice
Maurice is offline
vraagje. het kenmerk van vriendje en vriendinnetje zijn is toch ook dat je kust?
tenminste, bij mij begint het meestal met kussen.

misschien domme opmerking hoor.
Reageren

Regels voor berichten