Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic: ik heb nog geen echte liefde gekend..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet eigenlijk niet precies wie de eerst was. Die ene jongen was een Italiaan. Op uitwisselingsproject met de school, ik was 15 en hij 19. Een klasgenoot logeerde bij zijn familie thuis en ik logeerde bij een goede vriendin van hem. Opvallend was dat hij enkele pogingen deed om met mij in contact te komen. En toen de hele klas in de kroeg iets ging drinken, zette hij zich naast mij en natuurlijk, van het een kwam het ander. Dat duurde nog enkele dagen. Bij onze terugreis beloofde hij langs te komen omdat hij toch van plan was Belgie te komen bezoeken. Eens terug thuis belde hij me op (wat ik niet had verwacht) om me te vragen hoe de reis verlopen was.
Maar enkele weken nadien hoorde ik niets meer van hem. Ik moet wel zeggen dat dit de eerste keer was dat ik zo verliefd was en ik droomde ervan hem terug te zien, hoewel ik besefte dat hij de komende week waarschijnlijk alweer een ander had. Ik ben natuurlijk wel een beetje naief geweest toen, want Italianen ![]() De tweede keer dat ik echt verliefd was heeft langer geduurd, zo'n 7 maanden en op zich kan ik zeggen dat hij mijn eerste lief was. We waren beiden 18 en op zijn verjaardagsfeest is het begonnen, slechts enkele dagen verschillen we van leeftijd. Het enige grote probleem waar ik me na verloop aan ergerde was dat hij zijn vriendenkring belangrijker leek te vinden dan ikzelf. Hij was zeer attent en hield van me maar steeds opnieuw voelde ik me op de tweede plaats gezet. Dat wilde ik niet, en zo is het uitgegaan. Hij is me blijven contacteren en we hebben elkaar nog enkele keren toevallig gezien maar anders, he's out of my life. |
![]() |
|
Ik was 14, hij 17. Écht een relatie hadden we trouwens niet. Maar het is wel de eerste jongen waar ik voor langere tijd mee zoende, en afsprak. We zijn ongeveer 3 maanden met elkaar geweest, en toen had ik het dan 'uit' gemaakt, maar eigenlijk gingen we nog steeds af en toe met elkaar.
Elke andere jongen bij mij, en elk ander meisje bij hem duurde nooit echt lang, omdat wij elkaar dan toch weer tegenkwamen en we elkaar dan wel weer erg leuk vonden. Ik zie hem nog steeds regelmatig, we aijn goed bevriend, en er is altijd nog een soort aantrekkingskracht. Tussen mijn vriendjes (en zijn vriendinnetjes) door hebben we nog vaak gezoend, de laatste keer was 4 maanden geleden.
|
Ja ik was 15 hij 14. Iedereen was geshokeerd door onze relatie. Ken hem via school hij zat echter in de 1e klas en ik in de 4de. Hier moet wel bij gezegt worden dat hj is blijven zitten in groep 3 en ik 1 jaar heb over geslagen. We leerde elkaar kennen in de pauzes en gingen steeds meer met elkaar om. Van het ene op het andere moment was het iets en dat heeft 9 maanden geduurd.
Aan hem heb ik super herinderingen slechte heb ik gewoon niet. Het is uiteindelijk uit gegaan omdat we toch meer broer en zus werden voor elkaar. Nu zijn we beste vrienden. Zien elkaar regelmatig en zijn nog steeds speciaal voor elkaar. Hij heeft ook wel de rotste periode van mijn leven meegemaakt (scheiding). En nu gaan zijn ouders uit elkaar en zijn we weer een grote steun aan elkaar. Ja mark is en blijft een speciale jongen maar toch ben ik best blij dat hij niet meer mijn vriend is. |
![]() |
|
Hmm..de eerste jongen waar ik echt verliefd op was heb ik in September 2004 leren kennen. Ik was 16 en hij was 15. Ik ben van sportvereniging veranderd en hij speelt daar dus ook. Hij heeft toen mijn MSN aan iemand gevraagd en mij toegevoegd en zo begonnen we dus te praten. Eerst vond ik m maar niks, maar ik begon m met de tijd leuker en leuker te vinden. En ja, toen ineens was ik dus verliefd op hem. Hij vond mij ook leuk zei hij, dus ik was helemaal blij. Nouja en toen op 10 oktober zei hij ineens dat hij niks met me wilde beginnen omdat ik te ver weg zou wonen en omdat hij weinig tijd voor mij zou hebben. Daar heeft hij me echt heel veel pijn mee gedaan door dat opeens van het ene op het andere moment te vertellen. Maarja, ik hou nog steeds ontzettend veel van hem. Hij is wel ook mijn beste vriend en dat maakt het allemaal zo moeilijk. Hij voelt niet op de liefde-manier nog iets voor me, maar wel op de beste vriend-manier. Ik denk ook dat ik altijd wel een zwak voor hem zou houden. En ik hoop nog steeds dat t ooit goed komt
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() op livejournal denken mensen ook steeds dat ik het over jou heb als ik iets over Henri typ. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Me eerste 'liefde' is zo'n 4 of 5 jaar geleden toen ik 12 of 13 was. Onbeantwoorde en onbereikbare liefdes. Op de camping in frankrijk was ik de 1e week verliefd op een frans jongen die daar werkte, Jean. En de 2e week op de engelse Chris.
Met veeeel moeite durfde ik zijn adres te vragen en hij zij dat hij het op een briefje zou schrijven en aan mijn tent zou ophangen. Nooit gedaan ![]() Mijn eerste serieuze relatie is nu bijna 2 jaar geleden, maar mijn eerste echt liefde daar heb ik nu een relatie mee. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ehh. die ontmoette ik op een camping, en toen was ik op slag verliefd. na de vakantie hebben we nog enorm vaak afgesproken, en nog 1,5 jaar ofzo iets gehad (met heel erg veel pauze's) en op 't laatst hadden we er beide geen zin meer in. nu zie ik hem nog steeds best vaak, ga dit weekend naar hem toe.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn eerste échte liefde, daar heb ik nu nog steeds een relatie mee. Beetje cliché verhaal eigenlijk.
We waren al vrienden, ik denk al een jaar ofzo. Toen het uitging tussen hem en zijn vriendin trokken we steeds meer met elkaar op. En toen bleek toch wel dat we verliefd waren, ondanks dat ik stug had volgehouden dat dat niet zo was. Dus, en nu zijn we al bijna 16 maanden samen. ![]() |
![]() |
|
't Is niet echt een eerste keer, maar goed, ik moet toch wat vertellen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste liefde onbereikbaar??? xLienaa | 2 | 09-01-2012 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Eerste liefde nog steeds niet kunnen vergeten Diary of Dreams | 23 | 20-04-2008 14:44 | |
Liefde & Relatie |
eerste lief?! framboosje | 10 | 07-01-2003 13:25 | |
Liefde & Relatie |
Kan je een eerste liefde ooit vergeten?? ShiningStar | 68 | 21-08-2002 20:51 | |
Liefde & Relatie |
Met uw eerste lief een heel leven doormaken... DJken | 30 | 04-05-2002 12:50 | |
Liefde & Relatie |
eerste liefde blijft speciaal Starrie | 18 | 03-04-2002 21:24 |