Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2005, 17:58
Multilot
Multilot is offline
Dit mooie liedje van Guus Meeuwis staat nu op bij mij.
Hierdoor vroeg ik me wel af hoe dat bij jullie ging, je eerste echte lief. Is het nog steeds aan, spreek je elkaar niet meer, kortom: Vertel je verhaal over je eerste lief!

Ts begint: Ik was 15, hij 17. Hij was het neefje van mn zwager en woonde 200 km verderop. Hij was hier bij zn familie en ging mee uit, daar zag ik hem. De volgende dag kregen we elkaars emailadres en spraken we tot diep in de nacht met elkaar op MSN. Op een gegeven moment spraken we af dat we 'verkering hadden'..
Hij is twee keer hier bij me thuis geweest, toen vond ik de afstand teveel worden.. Over de telefoon heb ik het uitgemaakt omdat ik geen andere weg zag.. Ik heb hem daarna een half jaar niet gesproken.
Nu spreek ik hem heel af en toe nog op MSN. Er staat nog een hele mooie foto van hem op mn kamer en ik denk dat ik nog een groot zwak voor hem heb als ik hem opeens tegen zou komen..

Nu jullie
Oud 23-02-2005, 18:05
Verwijderd
Dat nummer had ik vandaag nog aan. Mijn allereerste echte lief, tja, dat is toch wel mn ex denk ik (zie topic). Hij zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben. Hoe het nu verder gaat zie ik wel.. Ik hoop dat we later weer met elkaar om kunnen gaan..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:15
Silvie
Silvie is offline
Mijn allereerste grote liefde was toen ik 16 jaar was. Het heeft 15 maanden geduurd en de laatste 3 maanden waren enorm klote. Hij heeft me toen veel vedriet gedaan en uiteindelijk hebben we het uitgemaakt. Ik heb hem via school eigenlijk beetje leren kennen. Maargoed, het ging gewoon niet meer. Na een jaar hebben we het toch opnieuw geprobeerd maar het was echt niet meer leuk. En ik kwam tot het besef dat het nooit meer iets kon worden. Nu hebben we ruzie (om een bepaalde reden) en hij staat op blokkeer en komt er niet meer van af.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:21
Pierreke
Pierreke is offline
Ik was 17, zij 15. We kwamen elkaar een keer tegen op school, en wel 5 keer op een dag. dat viel wel een beetje op en we begonnen 'hoi' te zeggen. Na een tijdje hoi wilde ik wel eens meer weten en heb haar een mailtje gestuurd (ze had nog geen msn). Na een tijdje van mailen, en later sms'en zijn we een avond naar de film geweest. En we kregen 'verkering'. Echter na bijna 3 maanden was ze niet meer verliefd...en mijn eerste echte grote liefde was ten einde!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:23
AngelLena
AngelLena is offline
Mijn allereerste lief... dat is iets van anderhalve maand aan gebleven, toen was ik em zat... hebben daarna nog wel tijdje contact gehad, maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Stelde ook allemaal net niets voor. Mijn eerste echte wat langere lief, dat heeft een half jaar geduurd, is op een hele rotte manier beeindigd, en daar denk ik het liefst zo min mogelijk op terug, maja, we hebben heel soms nog wel eens contact, en dat gaat gewoon leuk. Is een hele lieve jongen zolang je niets met em hebt zeg maar. Denk dat ik voor hem, hoe diep ik hem ook gehaat heb, toch altijd een zwak zal blijven houden. Spreek em soms over MSN, vrij oppervlakkig, maar wel leuk verder. Bevalt me prima. Na alles wat gebeurd is heb ik ook geen behoefte meer om echt bevriend met hem te zijn oid.
Oud 23-02-2005, 18:26
Sparkle.
Sparkle. is offline
Mijn eerste lief.
Ik was 15, hij 17, onze liefde heeft een kleine 8 maanden geduurd.
Uiteidenlijk ging het uit, doordat we te veel verschilden (Ik was nogal verlegen, braaf en druk met school, terwijl hij net aan een nieuwe opleiding begon, meer "mocht" van zijn ouders etc.)
We hebben elkaar daarna kleine maand niet gezien, en daarna kwamen we elkaar in discotheek weer tegen. Allemal leuk en aardig, maar het was wel duidelijk dat het niets meer zou worden.

Contact met hem is sporadisch. (Msn of elkaar tegen komen in kroegje) Beiden druk leventje etc.
Maar we weten wel dat we nu stukken beter bij elkaar passen
Dus wie weet in de toekomst...
Iig, we gaan nog wel "goed" met elkaar om, geen ruzie oid.
Oud 23-02-2005, 18:26
WolterB
WolterB is offline
Dit nummer is bij mij ook vandaag of gisteren nog voorbijgekomen in mn playlist.

We wonen 175 kilometer van elkaar en met het OV is het zo'n 3 à 4 uur reizen. Via internet elkaar ontmoet en na ongeveer een half jaar elkaar spreken via telefoon/sms/msn/mail elkaar voor het eerst gezien en het klikte gelijk. Toen we elkaar voor het eerst spraken was ik 19 en zij 16, allebei een jaar ouder toen we elkaar voor het eerst echt zagen
Mede door de afstand is het stukgelopen na ruim drie maanden, maar ik spreek dr nog geregeld en we hebben geen nare gevoelens over elkaar.
Oud 23-02-2005, 18:30
Blondfun
Blondfun is offline
is ten eerste een prachtig liedje! ik ontdekte het vlak voor dat het uit ging met mijn ex-vriendje..
Ik was 15 en hij ook toen we wat kregen, en zijn nu beiden 16. Hij woonde maar 4,5 km van mijn huis maar dat bleek hem achteraf toch teveel (hij strooit nu rond dat hij het prettig vind dat zijn vriendinnetje (was t met mij net 14 dagen uit) 0,5 km van hem af woont). We waren echt gek op elkaar, en hebben een mooi jaar gehad. Ik ben gewoon een veel meer gebonden type dan hij, en dat ging af en toe aan hem klagen. In de laatste periode was het wel bijzonder, maar het echte ging er een beetje af daarom ging het uit. Per brief namens hem (en bedankt).. Hij was wel echt mijn eerste liefde.

Ik geef Guus gelijk, het was mijn eerse beste vriendje en ik vraag me nu 2 maanden na onze breuk nog zoveel over hem af, ookal zie ik hem elke dag.

Soms mag ik hem echt niet, en ander moment ontdooid dat gevoel. Superraar maar waar. Ik denk dat het is omdat je met diegene voor het eerst wat moois had. Ik had een jaar lang, ookal ben ik met onwijze ruzie met mijn ex uit elkaar gegaan, en kijken we elkaar nu niet meer aan, toch blijft het gevoel..

Laatst gewijzigd op 23-02-2005 om 18:34.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:32
Mindfields
Mindfields is offline
Duurde bij mij bijna 2 jaar... Begon toen ik bijna 14 was, eindigde toen ik bijna 16 was en hij op kamers woonde. Tja, wonderlijk allemaal ey.
Oud 23-02-2005, 18:36
Verwijderd
Ik was 14 of 15, hij 17. Hij heette Henri. Vandaag nog met 'm gechat. Het duurde in totaal 3 jaar, want toen het al uit was gingen we ook nog erg veel met elkaar om, en op die manier verneukten we (soms letterlijk) telkens nieuwe relaties waardoor er nooit echt een einde aan kwam.

Er zijn maar weinig dingen in mijn leven waar ik zo intens en zo lang verdriet om heb gehad, eigenlijk is er niets vergelijkbaars. Maar ik koester de herinneringen wel, probeer aan de positieve dingen terug te denken.
Ik dacht dat ik er nooit overheen zou komen dat het uit ging, ik heb maandenlang zó veel gehuild. In totaal had het misschien beter 1,5 jaar kunnen duren, dat had me heel veel pijn bespaard.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik was 20 en zei ook. We ontmoetten elkaar met uitgaan. Daarna kregen we te maken met koppelpogingen van mijn vrienden... waardoor we uiteindelijk toch al snel stonden te bekken. Ik wilde nog vrienden blijven maar 2 weken erna met carnaval kregen we toch iets, ze was toch heel lief en zo. 2½ maand iets mee gehad, toen maakte zij het uit, gevoel was weg.
Was mijn eerste, tevens enige relatie.
Oud 23-02-2005, 18:50
Biemie1989
Biemie1989 is offline
Ik was 14 hij ook...
Maarja, ik was stapelgek op hem, en als ik hem nu zie word ik nog steeds rood
Maar hij heeft me zo vaak verneukt, dat ik er nu togh niet meer intrap
Oud 23-02-2005, 19:16
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
hihi, dit vind ik een leuk topic

Het is deze maand precies een jaar geleden dat ik hem ontmoette, dus denk er in deze tijd best veel aan

Ik ontmoette hem een dag voor zijn 16e verjaardag, ik was zelf ook 15. Had hem al een paar keer op MSN gesproken, hij had mij toegevoegd, en tot nu toe is het nog een mysterie hoe hij aan mijn msn kwam (hij zegt via een gezamelijke vriend, die vriend ontkent het echter ). Ik had met die gezamelijke vriend afgesproken, komt hij opeens ook... Het klikte al heel goed op MSN, en ik was gelijk verliefd We hadden de week erna krokusvakantie, dus we zijn de hele week met elkaar opgetroken (die gezamelijke vriend was er ook telkens bij,en nog een andere vriend van hun ). Toen ging ik samen met die gezamelijke vriend mijn horoscoop lezen, en daar stond in dat 6 maart een goede dag was voor de liefde, oeh lala!! De nacht van 5 op 6 maart was ik samen met mijn geliefde, en opeens pakte hij mijn hand vast En altijd heeft hij gezegd dat dat het moment was waarop hij verliefd op mij werd (sindsdien geloof ik een horoscopen! ). Nja toen op 10 maart (godogod, ik weet alle datums nog ) zoenden we en sindsdien was het 'aan'.
Maar het ging al best snel niet meer goed, we hadden allebei problemen thuis enzo En hij was eigenlijk maar een lompe boerrr... Vooral de manier waarop hij het uitmaakte dat was tamelijk onbeschoft!! Sindsdien heb ik hem nauwelijks meer gesproken, alleen af en toe op MSN. En hij heeft tegen mensen gezegd dat ik met hem naar bed ben geweest, wat niet echt waar is.. het kutje!

tjees. wat een stom verhaal.

Laatst gewijzigd op 23-02-2005 om 19:21.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:31
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 23-02-2005 @ 19:30 :
. Hij woonde maar 4,5 km van mijn huis maar dat bleek hem achteraf toch teveel (hij strooit nu rond dat hij het prettig vind dat zijn vriendinnetje (was t met mij net 14 dagen uit) 0,5 km van hem af woont).
Sjongejonge, wel 4,5 kilometer!!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:33
Verwijderd
Ochja... ik was 13, hij ook. Hij was heel lief en niet heel blij toen ik het uitmaakte... Maar gelukkig zijn we nu nog vriendjes
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:44
Verwijderd
Zij was verliefd op mij en eigenlijk was ik helemaal niet geïnteresseerd, maar omdat ik toch een zwak heb voor meisjes die zichzelf aan mijn voeten werpen....
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:46
Drez
Drez is offline
Ik was 16 en hij 18 en het heeft meer dan 3 jaar geduurd. We woonden in hetzelfde dorp en hadden een beetje dezelfde vrienden enzo, en we vonden elkaar altijd al wel een beetje leuk, dus het was vrij logisch. Maar we werden steeds meer alleen vrienden, zoals ook voor die tijd, en daarom heeft hij er een eind aan gemaakt uiteindelijk (nadat ik dat ook al een paar keer had gedaan maar de knoop niet door durfde te hakken) en nu zijn we weer wat meer met elkaar aan het omgaan enzo, en weer vrienden Mja dit had ook al veel eerder moeten stoppen.. maar je raakt eraan gewend, en het is zo veilig.. Ik ben blij dat we nu vrienden zijn, want ik was daar ook bang voor, dat ik hem dan echt helemaal kwijt zou zijn, maar dat is niet zo gelukkig. Bla.
Oud 23-02-2005, 19:48
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik was 14, hij was 20, wat ook gelijk het punt werd waar het op vastliep.
Het was allemaal heel mooi en romantisch enzo, samen leuke dingen meegemaakt en een hele speciale band gehad. Maarja, hij was dus 5,5 jaar ouder dan ik en daar had hij nogal moeite mee. Toen is het stukgelopen, ik heb alle contact verbroken omdat ik het niet aankon. Dat heeft 9 maanden geduurd, en nu praten we (gelukkig weer).

Ohja, en reacties als 'wooow 5,5 jaar, wat stom' zijn niet welkom, die ken ik nu anderhand wel.
Oud 23-02-2005, 19:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 23-02-2005 @ 20:44 :
Zij was verliefd op mij en eigenlijk was ik helemaal niet geïnteresseerd, maar omdat ik toch een zwak heb voor meisjes die zichzelf aan mijn voeten werpen....
Hihi, ik zie het al helemaal voor me met jou
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:59
Bell
Bell is offline
mijn eerste echte liefde is mijn tweede ex. ik was net 16 en hij werd bijna 17. We kenden elkaar van school en we konden altijd wel met elkaar opschieten. toen gingen we steeds vaker smsen en stuff en toen ja... toen werd het wat tot het eerst na 8.5 maand uit ging en daarna weer aanging en toch na 2 weken maar weer uit ging.. we zijn nog steeds vrienden en daar ben ik blij mee, want het was toch een leuke en fijne tijd met hem

waarschijnlijk vragen mensen zich af waarom mijn tweede ex. nou omdat ik op mijn eerste ex eigenlijk niet zo verliefd was als bij mn tweede. mn eerste was meer gewoon een vriend dan mn vriend. en als ik m nu spreek denk ik: "hee vage kennis!"

maar vond mn grote liefde wel erg leuk

ps. leuk topic
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 20:03
gurl19
gurl19 is offline
mijn eerste echte lief was toen ik 16 was. Hij was 19. Het heeft anderhalf jaar geduurd. En toen hij het uitmaakte omdat hij niet meer verliefd was stond mn wereld om mijn kop.
Ik denk nog heeeel vaak aan hem, maar niet meer op dezelfde manier als een half jaar terug!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 20:13
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 23-02-2005 @ 20:16 :
hihi, dit vind ik een leuk topic

Het is deze maand precies een jaar geleden dat ik hem ontmoette, dus denk er in deze tijd best veel aan

Ik ontmoette hem een dag voor zijn 16e verjaardag, ik was zelf ook 15. Had hem al een paar keer op MSN gesproken, hij had mij toegevoegd, en tot nu toe is het nog een mysterie hoe hij aan mijn msn kwam (hij zegt via een gezamelijke vriend, die vriend ontkent het echter ). Ik had met die gezamelijke vriend afgesproken, komt hij opeens ook... Het klikte al heel goed op MSN, en ik was gelijk verliefd We hadden de week erna krokusvakantie, dus we zijn de hele week met elkaar opgetroken (die gezamelijke vriend was er ook telkens bij,en nog een andere vriend van hun ). Toen ging ik samen met die gezamelijke vriend mijn horoscoop lezen, en daar stond in dat 6 maart een goede dag was voor de liefde, oeh lala!! De nacht van 5 op 6 maart was ik samen met mijn geliefde, en opeens pakte hij mijn hand vast En altijd heeft hij gezegd dat dat het moment was waarop hij verliefd op mij werd (sindsdien geloof ik een horoscopen! ). Nja toen op 10 maart (godogod, ik weet alle datums nog ) zoenden we en sindsdien was het 'aan'.
Maar het ging al best snel niet meer goed, we hadden allebei problemen thuis enzo En hij was eigenlijk maar een lompe boerrr... Vooral de manier waarop hij het uitmaakte dat was tamelijk onbeschoft!! Sindsdien heb ik hem nauwelijks meer gesproken, alleen af en toe op MSN. En hij heeft tegen mensen gezegd dat ik met hem naar bed ben geweest, wat niet echt waar is.. het kutje!

tjees. wat een stom verhaal.
arme jij *knuffel* maargoed verhaal kende ik al natuurlijk.. toch.. niet teveel aan denke jij.. en anders kom je je hart maar weer lekker luchten bij mij

Ontopic: ik heb nog geen echte liefde gekend..
Oud 23-02-2005, 20:44
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mijn allereerste echte liefde. Hij was 15 ik was 22 toen we elkaar leerde kennen. Via internet. In het begin hebben we veel gemaild en gechat met elkaar, en uiteindelijk hebben we elkaar eens ontmoet in het echt. Ook niet echt makkelijk, want hij woont in Roermond, en ik in Delft. Na de eerste ontmoeting hebben we kort erna nog eens afgesproken en toen bleek dat we toch wel meer voor elkaar voelde dan alleen vriendschap. Inmiddels hebben we al bijna 2.5 jaar een relatie en heb ik me nog nooit zo gelukkig gevoeld. We wonen nog steeds ver uit elkaar, maar stiekem hoop ik dat ik tegen het einde van dit jaar of begin volgend jaar wat dichterbij kan gaan wonen .
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 20:56
Custom
Custom is offline
Ik was 17, zij 16, leerden mekaar op school kennen, werden al snel vrienden, even daarna iets meer dan dat, ik was smoorverliefd en zij toch maar niet. Hoewel we erg goeie vrienden zijn, heb ik een jaar na datum nog steeds een zwak voor haar en ben ik niks anders begonnen/tegengekomen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 21:31
waves
waves is offline
met mijn eerste echte lief heb ik nu een relatie. ik heb wel n ex maar daar ben ik nooit echt verleifd op geweest.

ik kende hem vaag van n feestje van n wederzijdse kennis/vriend. Later kreeg mijn beste vriendin iets met zijn beste vriend. Ben op zn verjaardag geweest maar kende hem toen ook niet echt. Later nog wat gepraat en toen begon dat stelletje n beetje te koppelen. Praat praat praat op msn, n keer naar de bioscoop. dat is inmiddels ongeveer 4,5 maandjes geleden .
Oud 23-02-2005, 21:38
Qimm
Qimm is offline
Uh, nou ja ik was 19 en hij ook en 2 maand later waren we nog steeds beide 19 maar niet meer samen, diep tragisch enzo...
Oud 23-02-2005, 21:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben nog altijd samen met mijn eerste echte lief
Oud 23-02-2005, 21:50
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik heb wel wat exen, maar mijn huidige vriend is toch mijn eerste echte grote liefde ik ging samen met mijn vriendinnen uit en toen vroeg een jongen of ik met hem wilde zoenen. dus hebben we dat gedaan. alleen was hij nogal erg opdringerig. en het domme was dat ik hem mijn nummer had gegeven. ik werd hem nogal zat en toen kwam nu mijn vriend naar mij toe en zei dat ik hem een klap moest geven. dat heb ik toen gedaan(oeh wat fout ) en ging daarna naar huis. de volgende dag kwamen beide jongens naar mijn huis. ze hadden via via om mijn adres gevraagd. die jongen waar ik mee had gezoent dacht dat we verkering hadden jaah daag! hij vroeg waarom. ik zei dat zijn haar niet zat. smeekt ie dat ik ze allbei moet smsen. heb hem niet gesmst, maar nu mijn huidige vriend wel. volgende dag komen ze weer. tegen die ene jongen gezegt dat ik niet wil en nu mijn vriend smste ik opeens keiveel mee. hij vroeg of ik de volgende dag langs wilde komen. ik twijfelde, maar ben toch gegaan. en heb daar geen spijt van gehad! we hebben nu al bijna 2 jaar!
Oud 23-02-2005, 21:50
Sonnebloem
Sonnebloem is offline
Tja mijn eerste vriendje was toen ik 14 was(nou ja week later was ik 15)
Enne hij woonde in Rotterdam en ik in Rijswijk
Heb 8 maanden iets met hem gehad tot hij zijn huidige vriendin ontmoette
Maar was ook nie eg verliefd denk ik zo achteraf, als ik het vergelijk met mijn vriend nu...

Oh ja en heb af en toe nog wel s contact op msn met mijn ex
Oud 23-02-2005, 22:18
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Mijn allereerste lief, "echte" lief, nee die vergeet je nooit weer Zal altijd een speciaal plekje blijven houden, zeker niet na 3 jaar
Oud 23-02-2005, 22:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn eerste 'vriendje' (eigenlijk dat woord niet waard) was 15 en ik was bijna 17. Na anderhalve week ging ik op vakantie en toen ik terugkwam, keek hij me niet meer aan omdat hij een ander vriendinnetje had. Ik vond het vreselijk op dat moment, maar besefte al gauw dat het maar beter was zo.
Op een feest kwam hij een keer stomdronken om mijn nek hangen, en hebben een aantal mensen echt moeite moeten doen om hem weg te krijgen. Ook op mijn werk probeert hij me nog lastig te vallen, maar ik negeer hem tegenwoordig. Hij is gewoon geen aandacht waard.

Mijn eerste echte 'lief', daar heb ik nog steeds (intussen 2 jaar) een relatie mee, die begon toen ik 18 was en hij 21. Allebei hadden we nooit verwacht dat het zo zou lopen, maar het is echt perfect zo!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 22:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik was 14, hij bijna 17. Leerde elkaar kennen via de manege, beide eigen paarden, dus we reden vaak tegelijkertijd in de bak. Ik vond het een gruwelijke jongen: te verwend, en in het bezit van een -te- grote dosis aan arrogantie en kapsones. Echter waren -alle- meisjes gek op hem, behalve ik. Een paar maanden later leerde ik hem wat beter kennen, we bleken zo'n beetje bij elkaar in de straat te wonen, en hij bleek lang niet zo erg te zijn als dat ik dacht. We gingen samen uit, reden nog vaker samen paard, gingen zwemmen etc. Na een week of 3 kregen we wat, en god wat vond ik hem leuk, en god wat was ik verliefd (en ja dat laatste is zeldzaam)

Uiteindelijk heeft het zo'n 2 maanden tussen ons geduurt, waarna het uitging na een acefietje. Toch heb ik hem daarna nog heel erg lang heel leuk gevonden, mja ach, we durfde niet meer.

Inmiddels zijn we ruim 1,5jaar verder, en zijn we behoorlijk goede vrienden, zien elkaar dan ook dagelijks. En ja.. op een bepaalde manier blijft hij nog steeds wel leuk, maar sommige jongens zijn nou eenmaal nog véél leuker
Oud 23-02-2005, 22:35
WickedDevil
WickedDevil is offline
bijna een week aan
Oud 23-02-2005, 22:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
WickedDevil schreef op 23-02-2005 @ 23:35 :
bijna een week aan
Oud 23-02-2005, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef:
Hihi, ik zie het al helemaal voor me met jou
Bwoh. Ik was negentien, zij vijftien en ik was gewoon te slap om te bedanken voor de eer, maar ik wilde aardig zijn dus begon ik iets met haar. Later ging ik toch wel aan haar hechten en uiteindelijk maakte zij het uit.

Het heeft me wel geleerd selectiever te zijn in mijn vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 00:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Middelbare school... Het populairste meisje nogwel. Was al tijden verliefd....
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 00:53
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 23-02-2005 @ 19:36 :
Ik was 14 of 15, hij 17. Hij heette Henri. Vandaag nog met 'm gechat. Het duurde in totaal 3 jaar, want toen het al uit was gingen we ook nog erg veel met elkaar om, en op die manier verneukten we (soms letterlijk) telkens nieuwe relaties waardoor er nooit echt een einde aan kwam.

Er zijn maar weinig dingen in mijn leven waar ik zo intens en zo lang verdriet om heb gehad, eigenlijk is er niets vergelijkbaars. Maar ik koester de herinneringen wel, probeer aan de positieve dingen terug te denken.
Ik dacht dat ik er nooit overheen zou komen dat het uit ging, ik heb maandenlang zó veel gehuild. In totaal had het misschien beter 1,5 jaar kunnen duren, dat had me heel veel pijn bespaard.
ik vond het ook wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 08:22
elledc
elledc is offline
Ik weet eigenlijk niet precies wie de eerst was. Die ene jongen was een Italiaan. Op uitwisselingsproject met de school, ik was 15 en hij 19. Een klasgenoot logeerde bij zijn familie thuis en ik logeerde bij een goede vriendin van hem. Opvallend was dat hij enkele pogingen deed om met mij in contact te komen. En toen de hele klas in de kroeg iets ging drinken, zette hij zich naast mij en natuurlijk, van het een kwam het ander. Dat duurde nog enkele dagen. Bij onze terugreis beloofde hij langs te komen omdat hij toch van plan was Belgie te komen bezoeken. Eens terug thuis belde hij me op (wat ik niet had verwacht) om me te vragen hoe de reis verlopen was.
Maar enkele weken nadien hoorde ik niets meer van hem. Ik moet wel zeggen dat dit de eerste keer was dat ik zo verliefd was en ik droomde ervan hem terug te zien, hoewel ik besefte dat hij de komende week waarschijnlijk alweer een ander had. Ik ben natuurlijk wel een beetje naief geweest toen, want Italianen

De tweede keer dat ik echt verliefd was heeft langer geduurd, zo'n 7 maanden en op zich kan ik zeggen dat hij mijn eerste lief was. We waren beiden 18 en op zijn verjaardagsfeest is het begonnen, slechts enkele dagen verschillen we van leeftijd.
Het enige grote probleem waar ik me na verloop aan ergerde was dat hij zijn vriendenkring belangrijker leek te vinden dan ikzelf. Hij was zeer attent en hield van me maar steeds opnieuw voelde ik me op de tweede plaats gezet. Dat wilde ik niet, en zo is het uitgegaan. Hij is me blijven contacteren en we hebben elkaar nog enkele keren toevallig gezien maar anders, he's out of my life.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 10:44
morango
morango is offline
Ik was 14, hij 17. Écht een relatie hadden we trouwens niet. Maar het is wel de eerste jongen waar ik voor langere tijd mee zoende, en afsprak. We zijn ongeveer 3 maanden met elkaar geweest, en toen had ik het dan 'uit' gemaakt, maar eigenlijk gingen we nog steeds af en toe met elkaar.
Elke andere jongen bij mij, en elk ander meisje bij hem duurde nooit echt lang, omdat wij elkaar dan toch weer tegenkwamen en we elkaar dan wel weer erg leuk vonden.
Ik zie hem nog steeds regelmatig, we aijn goed bevriend, en er is altijd nog een soort aantrekkingskracht. Tussen mijn vriendjes (en zijn vriendinnetjes) door hebben we nog vaak gezoend, de laatste keer was 4 maanden geleden.
Oud 24-02-2005, 10:47
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ja ik was 15 hij 14. Iedereen was geshokeerd door onze relatie. Ken hem via school hij zat echter in de 1e klas en ik in de 4de. Hier moet wel bij gezegt worden dat hj is blijven zitten in groep 3 en ik 1 jaar heb over geslagen. We leerde elkaar kennen in de pauzes en gingen steeds meer met elkaar om. Van het ene op het andere moment was het iets en dat heeft 9 maanden geduurd.

Aan hem heb ik super herinderingen slechte heb ik gewoon niet. Het is uiteindelijk uit gegaan omdat we toch meer broer en zus werden voor elkaar.

Nu zijn we beste vrienden. Zien elkaar regelmatig en zijn nog steeds speciaal voor elkaar. Hij heeft ook wel de rotste periode van mijn leven meegemaakt (scheiding). En nu gaan zijn ouders uit elkaar en zijn we weer een grote steun aan elkaar.

Ja mark is en blijft een speciale jongen maar toch ben ik best blij dat hij niet meer mijn vriend is.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 10:53
bracelance
bracelance is offline
mijn eerste echt grote liefde was toen ik 16 was. Bijna 3 jaar volgehouden, was een leuke tijd.
Oud 24-02-2005, 11:01
Periwinkle
Periwinkle is offline
Hmm..de eerste jongen waar ik echt verliefd op was heb ik in September 2004 leren kennen. Ik was 16 en hij was 15. Ik ben van sportvereniging veranderd en hij speelt daar dus ook. Hij heeft toen mijn MSN aan iemand gevraagd en mij toegevoegd en zo begonnen we dus te praten. Eerst vond ik m maar niks, maar ik begon m met de tijd leuker en leuker te vinden. En ja, toen ineens was ik dus verliefd op hem. Hij vond mij ook leuk zei hij, dus ik was helemaal blij. Nouja en toen op 10 oktober zei hij ineens dat hij niks met me wilde beginnen omdat ik te ver weg zou wonen en omdat hij weinig tijd voor mij zou hebben. Daar heeft hij me echt heel veel pijn mee gedaan door dat opeens van het ene op het andere moment te vertellen. Maarja, ik hou nog steeds ontzettend veel van hem. Hij is wel ook mijn beste vriend en dat maakt het allemaal zo moeilijk. Hij voelt niet op de liefde-manier nog iets voor me, maar wel op de beste vriend-manier. Ik denk ook dat ik altijd wel een zwak voor hem zou houden. En ik hoop nog steeds dat t ooit goed komt
Oud 24-02-2005, 11:20
Verwijderd
Citaat:
henri de penri schreef op 24-02-2005 @ 01:53 :
ik vond het ook wel gezellig

op livejournal denken mensen ook steeds dat ik het over jou heb als ik iets over Henri typ.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 14:57
Verwijderd
Me eerste 'liefde' is zo'n 4 of 5 jaar geleden toen ik 12 of 13 was. Onbeantwoorde en onbereikbare liefdes. Op de camping in frankrijk was ik de 1e week verliefd op een frans jongen die daar werkte, Jean. En de 2e week op de engelse Chris.
Met veeeel moeite durfde ik zijn adres te vragen en hij zij dat hij het op een briefje zou schrijven en aan mijn tent zou ophangen.
Nooit gedaan

Mijn eerste serieuze relatie is nu bijna 2 jaar geleden, maar mijn eerste echt liefde daar heb ik nu een relatie mee.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 18:47
Verwijderd
ehh. die ontmoette ik op een camping, en toen was ik op slag verliefd. na de vakantie hebben we nog enorm vaak afgesproken, en nog 1,5 jaar ofzo iets gehad (met heel erg veel pauze's) en op 't laatst hadden we er beide geen zin meer in. nu zie ik hem nog steeds best vaak, ga dit weekend naar hem toe.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 18:48
Luminous
Luminous is offline
mijn eerste lieff?

hihii
khep nog steeds met hem.. al 1 jaar, 1 maand, 2 weken en 2 dagen...

kben nog steeds stapel oppum.,, *zucht*
Oud 24-02-2005, 19:40
Verwijderd
Mijn eerste échte liefde, daar heb ik nu nog steeds een relatie mee. Beetje cliché verhaal eigenlijk.
We waren al vrienden, ik denk al een jaar ofzo. Toen het uitging tussen hem en zijn vriendin trokken we steeds meer met elkaar op. En toen bleek toch wel dat we verliefd waren, ondanks dat ik stug had volgehouden dat dat niet zo was. Dus, en nu zijn we al bijna 16 maanden samen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 19:43
Gadje
Gadje is offline
mijn eerste lief was ik 15 en hij 17, we hebben bijna 1,5 jaar iets gehad. maar het duurde te lang want we hebben t gewoon veelt e laat uitgemaakt. nu is hij bijna 20 en heeft een lelijke vriendin van 15 en hij negeert me totaal
maar dat vind ik niet zo erg
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 20:18
Verwijderd
dat was toen ik 14 was maar dat zie ik niet als ex. Ik was er toen nog niet aan toe. Mijn eerste echte verkering is 8 maanden geleden begonnen en is nu nog steeds. Met een heel lief meisje die ik tot nu toe echt nog niet kan laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 20:21
TopDrop
TopDrop is offline
't Is niet echt een eerste keer, maar goed, ik moet toch wat vertellen . Ik was 15 ofzo denkk. Ze zat bij mij in het team en ik vond haar toch wel leuk. Ik had dat ook tegen haar gezegd, maar ze vond mij niet 'echt' leuk. Het was net voor de zomervakantie, en ik had haar toen dus ook een hele tijd niet gesproken. Toen ik haar na de zomervakantie weer zag bleek dat ze weer terug was bij haar ex-vriendje . Dat is inmiddels ook alweer uit. Ennu vind ik haar nog steeds wel leuk.. Mja, we zien het wel. Sommige dingen moet je niet overhaasten . Ze mag trouwens zondag a.s. bij ons invallen, dus wie weet .
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten