Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan iemand alleen haten als diegene mij echt pijn kan doen. De enige mensen die mij echt pijn kunnen doen zijn de mensen waar ik om geef.
Haten doe ik momenteel niemand overigens.. (het blijft toch een primitieve emotie waar ik op den duur te nuchter voor ben) Laatst gewijzigd op 08-01-2003 om 20:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarjah, haat, haat, wat is nou eigenlijk haat? Als je een ontzettend lullig mailtje gehad gehad, waarmee diegene je ontzettend veel pijn heeft gedaan...dan ben je kwaad, verdrietig etc. Je schreeuwt uit dat je hem haat, maar dat komt omdat je eigenlijk veel van 'm houdt. (Is het eigenlijk wel een hem?). Het is heel logisch en normaal. Na een tijdje worden misschien je haatgevoelens minder, en je liefde ook. Of jullie gaan het goed uitpraten.. ![]() ![]() sterkte iig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Haat en liefde liggen eigenlijk heel dicht tegen elkaar.. Ik denk dat haat makkelijk om kan slaan in liefde en ook andersom..
Precies zoals Morgan al heeft gezegd; Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je kan een iemand haten waarvan je gehouden hebt ... Het is gewoon een haat op een andere manier, je haat die dan omdat hij je pijn heeft gedaan ... maar langs de andere kant blijf je gevoelens voor die ene persoon koesteren ... ik denk dat het zoiets moet zijn ...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Liefde & Relatie |
hoe ga je met je ex om? oldt3 | 73 | 31-12-2003 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Psychologie |
Haat TefnachT | 3 | 12-06-2002 21:47 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |