![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *zit je op school tijdens proefwerk, je verschuift wat rammel je door heel de klas heen, sta je ook niet voor schut ook niet* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die moet je allebei in een hand vasthouden en dan mjah een beweging maken die ik hier niet kan uitleggen, want dan word het een heel lang verhaal... ik hoop voor je dat je ze nog niet heb gebruikt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die ben-wa dingen maken ook geluid, d'r zit een dingetje in, wanneer je beweegt slaat dat tegen de buitenkant van de bal, en dat zorgt ervoor dat je je bekkenbodemspieren nog beter leert aanspannen... Je hebt ook staafjes die je in kan brengen, een kleine bal aan de ene kant en een grote aan de andere.. Zo'n staafje weeg wel wat.. je brengt 1 bal in en de ander steekt er dus uit, die kan je dan 'optillen' door je spieren aan te spannen.. Soort gewichtheffen dus, voor de vagina ![]() Mja, volgens mij zijn die wel voor de gevorderden... je kan het ook goed zonder iets erin doen, gewoon spannen, 15 sec vasthouden en weer ontspannen, dat 20 keer in het begin en dan op gaan bouwen.. Langer vasthouden, vaker doen... schijnt erg goed te helpen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en die ik heb die maken herrie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat bekkenbodemspieren trainen moet fijner zijn voor je partner, maar die van mij komt al veels te snel(vind hij zelf ook) dus ik ga niet stimuleren dat ie nog sneller komt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je als laatst ontdekt en/of geleerd? Verwijderd | 500 | 26-09-2013 15:47 | |
Seksualiteit |
panty in vagina? loveyou123 | 36 | 27-08-2013 20:34 | |
De Kantine |
Stefesaai vertikt het en Sintersaai laat lijken achter #1739 Verwijderd | 500 | 19-11-2012 15:42 | |
Seksualiteit |
toys justalone | 38 | 22-06-2005 09:01 | |
De Kantine |
jongens jongens... Bikinie-meisje | 6 | 22-10-2002 22:03 | |
De Kantine |
Ben Wa ballen.. Bikinie-meisje | 7 | 22-10-2002 21:59 |