Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2003, 19:55
very drunk driver
very drunk driver is offline
wie heeft hier wel eens wat over gehoord en ervaring mee gehad. het zijn blijkbaar twee ballen aan een touwtje met gewichtjes erin die moet je in de vagina doen en kun je gewoon mee gaan werken ofzo
Oud 05-01-2003, 20:09
Verwijderd
ja die heb ik ook, zat in een kerstpakket van christine le duc dat ik mer kerst gehad had.

Maar daar kun je dus mooi niet mee werken,want er zit een balletje in en dat maakt herrie als je loopt
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:22
very drunk driver
haha lijkt me wel komisch je gaat werken en je hoort allemaal tik tik tik vraagt iemand was da. men ben wa ballen.
Oud 05-01-2003, 21:46
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
heet da ni 'chinese kogels'?
Oud 05-01-2003, 22:01
nattebeer
nattebeer is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ja die heb ik ook, zat in een kerstpakket van christine le duc dat ik mer kerst gehad had.

Maar daar kun je dus mooi niet mee werken,want er zit een balletje in en dat maakt herrie als je loopt
lol

Het iemand een leuk fototje ervan, hoe die ballen eruitzien
Oud 05-01-2003, 22:03
Thomas
Thomas is offline
Geen ervaring, lijkt me misschien wel een leuk idee voor een verjaardagscadeua!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 23:18
Qimm
Qimm is offline
er zijn wel andere oefeningen om je bekkenbodemspieren mee te trainen. Loop je ook niet de hele dag met van die balletjes te zeulen
Oud 06-01-2003, 20:24
toto
toto is offline
het is toch om een heviger orgamse te krijgen of nie?
Oud 06-01-2003, 22:09
Qimm
Qimm is offline
jah, dat komt door sterkere bekkenbodemspieren als je die traint kan je het gvoel betr vasthouden d8 ik
Oud 07-01-2003, 07:22
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
jah, dat komt door sterkere bekkenbodemspieren als je die traint kan je het gvoel betr vasthouden d8 ik
ja maar als je van binnen steeds een raar tingelend geluid maakt, stimuleerd t niet t in te houden en t langer dan 2 seconden(om ff te rammelen ) in te hebben

*zit je op school tijdens proefwerk, je verschuift wat rammel je door heel de klas heen, sta je ook niet voor schut ook niet*
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:

jij heb t over stress ballen
die moet je allebei in een hand vasthouden en dan mjah een beweging maken die ik hier niet kan uitleggen, want dan word het een heel lang verhaal...
ik hoop voor je dat je ze nog niet heb gebruikt
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Dark Girl! schreef:
die moet je allebei in een hand vasthouden en dan mjah een beweging maken die ik hier niet kan uitleggen, want dan word het een heel lang verhaal...

die ben-wa dingen maken ook geluid, d'r zit een dingetje in, wanneer je beweegt slaat dat tegen de buitenkant van de bal, en dat zorgt ervoor dat je je bekkenbodemspieren nog beter leert aanspannen... Je hebt ook staafjes die je in kan brengen, een kleine bal aan de ene kant en een grote aan de andere.. Zo'n staafje weeg wel wat.. je brengt 1 bal in en de ander steekt er dus uit, die kan je dan 'optillen' door je spieren aan te spannen.. Soort gewichtheffen dus, voor de vagina
Mja, volgens mij zijn die wel voor de gevorderden... je kan het ook goed zonder iets erin doen, gewoon spannen, 15 sec vasthouden en weer ontspannen, dat 20 keer in het begin en dan op gaan bouwen.. Langer vasthouden, vaker doen... schijnt erg goed te helpen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Dark Girl! schreef:
nee ik heb t over 2 witte balletjes, aan een wit touwtje.

en die ik heb die maken herrie verders is t er ook niks aan ook niet, dus ik denk maar dat ik t touwjte los ga maken en er strewss ballen van maak (kidding)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:29
zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
ik heb nooit last van "rammelende ballen" maarja ik ben een jongentje
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 22:22
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Qimm schreef:
Yup. Schijnt voor de man ook nog lekkerder te zijn. Ooit eens in de Yes van mijn vriendin gelezen
Oud 07-01-2003, 22:43
Boogie
Boogie is offline
Heb ik wel eens iets over gelezen ja. Een vrouw die dat 'droeg' terwijl ze aan het boodschappen doen was. Hoe ziek kan je zijn...
Oud 08-01-2003, 06:38
Martin
Martin is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Heb ik wel eens iets over gelezen ja. Een vrouw die dat 'droeg' terwijl ze aan het boodschappen doen was. Hoe ziek kan je zijn...
Scenario: Vrouw staat in de supermarkt, ben-wa ballen die er per ongeluk uitvliegen -> ballen vallen de op grond en maken een gigantische herrie. Mensen kijken die kant op en zien zo`n stelletje ballen liggen. Dán sta je voor lul
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 10:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ja maar als je van binnen steeds een raar tingelend geluid maakt, stimuleerd t niet t in te houden en t langer dan 2 seconden(om ff te rammelen ) in te hebben

*zit je op school tijdens proefwerk, je verschuift wat rammel je door heel de klas heen, sta je ook niet voor schut ook niet*
ja lastig, maar in een eerdere post heb ik ook gezegd dat er meerdere manieren zijn om je bekkenbodem spieren te trainen. De makkelijkste is als je naat de wc gaat, beetje plassen, ophouden, weer een beetje plassen, ophouden, enz. tot het op is en dan de volgende keer weer doen. Is er ook goed voor, kost niks en maakt geen lawaai
Oud 08-01-2003, 10:48
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
chatfreak schreef:
Scenario: Vrouw staat in de supermarkt, ben-wa ballen die er per ongeluk uitvliegen -> ballen vallen de op grond en maken een gigantische herrie. Mensen kijken die kant op en zien zo`n stelletje ballen liggen. Dán sta je voor lul
Alsof die ballen dan ook op de grond zouden vallen volgens mij blijven ze gewoon in je broek zitten hoor lijkt mij...
Oud 08-01-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
ja lastig, maar in een eerdere post heb ik ook gezegd dat er meerdere manieren zijn om je bekkenbodem spieren te trainen. De makkelijkste is als je naat de wc gaat, beetje plassen, ophouden, weer een beetje plassen, ophouden, enz. tot het op is en dan de volgende keer weer doen. Is er ook goed voor, kost niks en maakt geen lawaai
oow maar dar gebruik ik die dingen niet hoor,was voor de lol om te kijken hoe t nou voelt, ik bedoel ik heb t toch omdat t in dat pakket zat, dan is t zonde om t niet te gebruiken

En dat bekkenbodemspieren trainen moet fijner zijn voor je partner, maar die van mij komt al veels te snel(vind hij zelf ook) dus ik ga niet stimuleren dat ie nog sneller komt
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
Maar 't is niet goed om vaak te doen, een keer, niet meer dan dat.. 't Is namelijk érg belangrijk goed ontspannen uit te plassen, als je meerdere malen onderbreekt, kan dat leiden tot slappe spieren die dus erg moeilijk aan te spannen zijn... je kan dan incontinent worden....
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 12:02
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
lol khad hier nog nooit van gehoord
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 16:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Maar 't is niet goed om vaak te doen, een keer, niet meer dan dat.. 't Is namelijk érg belangrijk goed ontspannen uit te plassen, als je meerdere malen onderbreekt, kan dat leiden tot slappe spieren die dus erg moeilijk aan te spannen zijn... je kan dan incontinent worden....
uh het doel is dus on die spieren sterker te maken met die oefening. J traint ze gewoon net als je buikspieren bijvoorbeeld. Die worden er ook niet slapper van
Oud 08-01-2003, 19:11
very drunk driver
hoe groot zijn die dingen eigenlijk

ongeveer zo groot (................) of groter (screen resolution 1024 768)
Oud 08-01-2003, 22:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
hoe groot zijn die dingen eigenlijk

ongeveer zo groot (................) of groter (screen resolution 1024 768)
er bestaat ook nog iets als het uitdrukken in centimeters

Regels voor berichten