![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik beschouwde mezelf ook al als "ontmaagd" na gepijpt te hebben/te zijn. Ontmaagd zijn vind ik (ook bij M/V-contact) namelijk breder dan alleen dat (oftewel: dat kan door meer dingen). |
![]() |
|
dikke van dale laat niks over de betekenis los maar het sexwoordenboek.nl wel
ontmaagding is= Een maagd is iemand die nog nooit heeft geneukt. Op seksueel gebied kun je alles hebben gedaan, maar als er geen penis in je vagina is geweest, ben je technisch gezien maagd. “Maagd zijn” houdt dus niet zoveel in. Het betekent niet dat je seksueel onervaren bent, maar alleen dat je dat “ene” nooit hebt gedaan. dus daar is je antwoord
|
![]() |
Tuurlijk kun je als homo ontmaagd zijn.
Sex met een jongen of met een meisje, het blijft sex. Ik vind "maagd" dan een beetje een stomme uitdrukking. Het liefdesspel gaat om allerlei soorten van sexuele ervaringen. Je moet je niet blindstaren op één soort sex. Ik heb ook gelijkgeslachtelijke sexuele ervaringen gehad trouwens. Vrij veel, zelfs.
|
Offtopic: Volgens mij komt iedere homo- of bi-jongen op dit topic af door de titel... Nou ja, ik ben iig niet de enige hier dus!
![]() @Memphis Man - Dat was idd ook wat ik bedoelde in mijn vorige post, ik denk dat "ontmaagd zijn" een breder begrip is dan puur de penis in de vagina. Ik hoop het iig, want anders zou ik nog steeds dubbelmaagd zijn ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
kinderseks JinX_the_Pioneer | 73 | 24-02-2002 20:51 | |
Seksualiteit |
14 > en geen maagd meer...wat vinden jullie? skate_woman | 71 | 17-02-2002 17:56 |