Advertentie | |
|
![]() |
|
alleen aan het feit dat hij het geheim wou houden kan je eigenlijk al zien dat hij niet voor jou voelde, wat jij voor hem voelde/voelt.
Ik snap dat je het heel jammer vind dat het uit is, maar ik denk dat hij het zo wie zo had uitgemaakt. En dan liever nu dan wanneer hij je zou hebben overgehaald om toch verder te gaan, toch? Dan zou je je pas écht gebruikt voelen, denk ik. Je vind het nu heel jammer en heel erg, omdat je hem nog steeds leuk vind, liefde maakt nu eenmaal blind. Maar als die liefde weg is, denk ik dat je blij bent dat het nu, voordat je verder met hem bent gegaan, uit is. Liefs
|
Verwijderd
|
heej, purgatori, ciskaatje, Jadie, Berserker_nl, hansje bedankt voor jullie reacties, ik heb er echt iets aan!
mijn gevoelens voor die zak zijn al minder geworden... heel erg bedankt! en ik ben inderdaat blij dat het uit is! en hij is absoluut niet verlegen!! en ik ben HEEEEEEEEL blij dat ik echt heb gezegt dat ik niet verder wou gaan! KUSJES MOI!!(silvie) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als jij vind dat jij je gebruikt voelt, kies dan voor: 1) Ik laat mij gebruiken want hij is als we samen zijn heel lief. 2) Ik vind dat hij mij gebruikt. Ik wil niets (meer) met hem. Bij punt 1) ben je wel bezig met zijn spelletje. Vraag je dan af: "Ben jij bereidt dat spelletje te spelen?" Zo nee (zie ook punt 2)), zet hem uit je hoofd, want hij is jou niet waard. Zo ja, (dit kun je doen omdat hij je toch wel een goed gevoel geeft als jullie samen zijn, en het ook meer doet jegens sexueel genot.) mekker dan niet langer en ga verder met hem. Bij punt 2) (In mijn ogen het verstandigst voor jou, omdat jij het zoals hij het speelt niet wilt, blijkbaar.) Zoek iemand die wel de moeite wilt doen om jou te leren kennen, en écht jouw vriendje wilt zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar hij heeft het al uitgemaakt, als hij het niet had gedaan had ik het ook wel gedaan.. en gelukkig zijn mijn gevoelens voor hem ook weg... ik heb zelfs al een nieuwe liefde in het oog... ![]() doegg kusjes silvie p.s. zo te zien aan je reactie weet je er veel vanaf.. studeer je iets in die richting ofzow?? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2) Misschien uiteindelijk wel. Maar, eigenlijk hadden jullie niets anders dan een relatie gebasseerd op (sexuele) opwinding. Van liefde was er aan zijn kant geen sprake. 3) Hopelijk behandeld hij je wel op de manier zoals jij behandeld dient te worden! Leer hem eerst maar eens goed kennen. ![]() 4) Kusjes terug. -xxx- 5) Haha, dankje voor het compliment. Al dan wel of niet gemeend. ![]() Maar, om je vraag te beantwoorden....nee hoor, studeer (nog?) niets in 'die' richting. Voorlopig zal ik eerst m'n MBO moeten afmaken voordat ik naar het HBO kan/mag.... ![]()
|
Hou niet van hem, baal gewoon dat je gebruikt bent. Als hij om je zou geven had hij van je geaccepteerd dat je gewoon niet meteen seks wilde. Wat ik heel goed kan begrijpen.
Jammer, maar het is stom om nog iets voor hem te voelen. Het is een vette klootzak. je zou hem moeten haten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) nee dat is inderdaad niet gezond, en ik dacht hem ook goed te kennen want we waren ook gewoon vrienden van te voren... maarja... 2) sja... ik vond hem ook al eerder leuk dan hij mij... ik ben gewoon dom geweest, en zoals ze zeggen liefde maakt blind... 3) en ja ik ga hem eerst goed leren kennen!! dit wil ik echt nooit meer hoor!! 4) haha ![]() 5) ik meende het hoor!! maar denk je er wel over om iets in die richting te doen??? misschien wel een goed idee, je weet er al genoeg vanaf ![]() kuzz silvie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, ik ben stom geweest... liefde maakt blind, en ja ik ben ook stom geweest om nog iets voor hem te blijven voelen, maar gelukkig is dat over... hij kijkt me ook zo raar aan op school enzo, eerst was ik dan helemaal van slag, maar nu niej meer hoor... het is gewoon een zak, en ik hoop dat ie weet waar hij mee bezig is, en niet meer meisjes zo heeft behandeld... maaajaa.. Kusjes silvie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2) Liefde 'ziet' vaak meer dan anderen ooit zullen of kunnen opmerken aan een persoon. Ik denk eerder dat de verliefdheid zijn 'foute'-eigenschappen deed 'verdwijnen'. 3) Zeg nooit 'nooit'. ![]() 4) ![]() 5) Nee, voorlopig hou ik mij er alleen 'oppervlakkig' 'mee bezig'. ![]() 6) Dat hangt van je definitie van 'genoeg' af. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat voor een scheerapparaat zou ik gebruiken om me te scheren? 1azlef1 | 4 | 19-11-2014 16:16 | |
De Kantine |
Wie ben ik? #6 wie ben ik? | 500 | 16-10-2012 08:29 | |
De Kantine |
Wie ben ik? #5 wie ben ik? | 500 | 24-09-2012 15:55 | |
Drugs & Alcohol |
Mening: Ben ik Verslaafd of Niet?? gbaspke | 26 | 06-07-2011 12:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
help ik gebruik laxeermiddel! stiekememeisju | 44 | 18-08-2009 19:17 | |
Psychologie |
ben ik aangerand??? rabecca | 24 | 26-08-2002 01:42 |