Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 00:36
Verwijderd
een tijdje terug had ik een vriend, het ging best goed tussen ons, alleen er was al zoiets: hij wou het geheim houden, ik was helemaal verliefd en vond dat geen enkel probleem...
we gingen verder dan zoenen,
toen hij merkte dat ik niet Nog wou ging hij raar doen... als ik hem tegen kwam op staat deed hij net alsof ik een vage kennis was ofzo...
ik haatte dat altijd zo, maar omdat ik zo verliefd was en, het goed ging als we met z'n tweeen waren maakte ik me daar niet zo heeel veel druk om...

ik wou toen gewoon nog niet zo ver gaan, dat heb ik hem toen ook duidelijk gezegt, en de volgende dag was het uit,

hij doet heel afstandelijk en ontkent dat we iets hebben gehad...

het klinkt misschien raar, maar ik hou nog steeds van hem, en als ik aan hem denk krijg ik een raar gevoel...

kijk naar de naam van het topic....

kuzzz silvie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 01:24
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
~*silvietjuh*~ schreef:
een tijdje terug had ik een vriend, het ging best goed tussen ons, alleen er was al zoiets: hij wou het geheim houden, ik was helemaal verliefd en vond dat geen enkel probleem...
we gingen verder dan zoenen,
toen hij merkte dat ik niet Nog wou ging hij raar doen... als ik hem tegen kwam op staat deed hij net alsof ik een vage kennis was ofzo...
ik haatte dat altijd zo, maar omdat ik zo verliefd was en, het goed ging als we met z'n tweeen waren maakte ik me daar niet zo heeel veel druk om...

ik wou toen gewoon nog niet zo ver gaan, dat heb ik hem toen ook duidelijk gezegt, en de volgende dag was het uit,

hij doet heel afstandelijk en ontkent dat we iets hebben gehad...

het klinkt misschien raar, maar ik hou nog steeds van hem, en als ik aan hem denk krijg ik een raar gevoel...

kijk naar de naam van het topic....

kuzzz silvie
Nou.. Ik vind het erg vals dat hij het dus uitmaakt omdat je niej verder wil.. Dat betekent LIJKT MIJ, dattie et eig alleen voor de sex deed.. Maarja.. Dat hoeft niej waar te zijn.. Anyway.. Dat hij ontkent dat jullie iets hebbe gehad.. Das best normaal.. Dat doen echt heel veel mense.. Ik heb et ook allis meej gemaakt.. En het afstandelijke.. Tja.. Meestal als het verkeerd is gelope.. Heb je eerst een hele lange rot tijd.. En die gene doet dan ook echt vals tege je.. Maar later ziet die gene in wat hij/zij heeft gedaan.. Bied zijn excuses waarschijnlijk aan.. En zal probere te zorge dat jullie weer vriende.. Misschien wel zeer goeie vriende worde.. En dat je nog van em houd.. Dat kan ik begrijpe.. Hebbe ook veel mense.. (waaronder ik..) Dat betekent een beetje dat je je teveel hebt gehecht.. Ik doe dat ook altyd.. Probeer dat pas te doen als je alles echt zeker weet (Hebk geleerd) En dat gaat ook wel over.. Na een tydje van.. 2 of 3 weke.. Dan is de meeste pijn voorbij.. Tenzij je teveel contact wil houde.. En dus ook valse dinge krijgt toegeworpe.. Probeer afstand te doen als hij ECHT niks wil op het moment.. Khoop dat je iets aan men berichtje hebt.. In iedergeval.. Veel suc7..

Xjus..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:38
Verwijderd
Ik heb de offtopic reacties verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:04
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
alleen aan het feit dat hij het geheim wou houden kan je eigenlijk al zien dat hij niet voor jou voelde, wat jij voor hem voelde/voelt.
Ik snap dat je het heel jammer vind dat het uit is, maar ik denk dat hij het zo wie zo had uitgemaakt. En dan liever nu dan wanneer hij je zou hebben overgehaald om toch verder te gaan, toch? Dan zou je je pas écht gebruikt voelen, denk ik.
Je vind het nu heel jammer en heel erg, omdat je hem nog steeds leuk vind, liefde maakt nu eenmaal blind. Maar als die liefde weg is, denk ik dat je blij bent dat het nu, voordat je verder met hem bent gegaan, uit is.

Liefs
Oud 02-01-2003, 19:04
Verwijderd
Ja. Je bent gebruikt. (hier word ik nou zo van)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 20:28
Last Resort
Last Resort is offline
zoals mijn voorganger al zei, je bent gebruikt ja. Die gast is gewoon een eersteklas hufter of hij is extreem verlegen, maar dat weet ik dus niet. In ieder geval heb je nix aan dat soort lui, maar daar kom je altijd te laat achter.....
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 13:14
hansjuh
hansjuh is offline
Volgens mij heb je hem niet de kans gegeven om je te laten gebruiken! gelukkig maar.

wat 'n loser!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:09
Verwijderd
heej, purgatori, ciskaatje, Jadie, Berserker_nl, hansje bedankt voor jullie reacties, ik heb er echt iets aan!

mijn gevoelens voor die zak zijn al minder geworden...

heel erg bedankt!

en ik ben inderdaat blij dat het uit is!
en hij is absoluut niet verlegen!!

en ik ben HEEEEEEEEL blij dat ik echt heb gezegt dat ik niet verder wou gaan!

KUSJES MOI!!(silvie)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 19:07
Verwijderd
ja je bent gebruikt als een kaasschaaf
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef:
Reageer nuttig en serieus of reageer niet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 12:25
Verwijderd
Citaat:
goh wat een leuk voorbeeld

en leonoor bedankt voor de hulp!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 13:12
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik heb de offtopic reacties verwijderd.
Offtopic: Hoort dit niet op L&R?

Als jij vind dat jij je gebruikt voelt, kies dan voor:
1) Ik laat mij gebruiken want hij is als we samen zijn heel lief.
2) Ik vind dat hij mij gebruikt. Ik wil niets (meer) met hem.

Bij punt 1) ben je wel bezig met zijn spelletje. Vraag je dan af: "Ben jij bereidt dat spelletje te spelen?" Zo nee (zie ook punt 2)), zet hem uit je hoofd, want hij is jou niet waard. Zo ja, (dit kun je doen omdat hij je toch wel een goed gevoel geeft als jullie samen zijn, en het ook meer doet jegens sexueel genot.) mekker dan niet langer en ga verder met hem.

Bij punt 2) (In mijn ogen het verstandigst voor jou, omdat jij het zoals hij het speelt niet wilt, blijkbaar.) Zoek iemand die wel de moeite wilt doen om jou te leren kennen, en écht jouw vriendje wilt zijn.
Oud 05-01-2003, 21:10
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Offtopic: Hoort dit niet op L&R?

Als jij vind dat jij je gebruikt voelt, kies dan voor:
1) Ik laat mij gebruiken want hij is als we samen zijn heel lief.
2) Ik vind dat hij mij gebruikt. Ik wil niets (meer) met hem.

Bij punt 1) ben je wel bezig met zijn spelletje. Vraag je dan af: "Ben jij bereidt dat spelletje te spelen?" Zo nee (zie ook punt 2)), zet hem uit je hoofd, want hij is jou niet waard. Zo ja, (dit kun je doen omdat hij je toch wel een goed gevoel geeft als jullie samen zijn, en het ook meer doet jegens sexueel genot.) mekker dan niet langer en ga verder met hem.

Bij punt 2) (In mijn ogen het verstandigst voor jou, omdat jij het zoals hij het speelt niet wilt, blijkbaar.) Zoek iemand die wel de moeite wilt doen om jou te leren kennen, en écht jouw vriendje wilt zijn.
ja, als ik nog zou kunnen kiezen had ik zeker voor punt 2 gekozen...

maar hij heeft het al uitgemaakt, als hij het niet had gedaan had ik het ook wel gedaan..

en gelukkig zijn mijn gevoelens voor hem ook weg...
ik heb zelfs al een nieuwe liefde in het oog...

doegg kusjes silvie

p.s. zo te zien aan je reactie weet je er veel vanaf.. studeer je iets in die richting ofzow??
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 22:44
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
~*silvietjuh*~ schreef:
1) ja, als ik nog zou kunnen kiezen had ik zeker voor punt 2 gekozen...

2) maar hij heeft het al uitgemaakt, als hij het niet had gedaan had ik het ook wel gedaan..

3) en gelukkig zijn mijn gevoelens voor hem ook weg...
ik heb zelfs al een nieuwe liefde in het oog...

4) doegg kusjes silvie

5) p.s. zo te zien aan je reactie weet je er veel vanaf.. studeer je iets in die richting ofzow??
1) Maar, die keuze heb je gehad. Alleen jij koos voor 1). Die keuze kun je niet meer terugzetten, je kunt wel accepteren dat je daar voor gekozen hebt. En gewoon verder te gaan, zonder hem. Want zo te merken wou jij een serieuze relatie. En hoe kan een relatie nu serieus zijn wanneer je elkaar niet eens gedag 'mag' zeggen. Dat is toch niet gezond.

2) Misschien uiteindelijk wel. Maar, eigenlijk hadden jullie niets anders dan een relatie gebasseerd op (sexuele) opwinding. Van liefde was er aan zijn kant geen sprake.

3) Hopelijk behandeld hij je wel op de manier zoals jij behandeld dient te worden! Leer hem eerst maar eens goed kennen.

4) Kusjes terug. -xxx-

5) Haha, dankje voor het compliment. Al dan wel of niet gemeend.
Maar, om je vraag te beantwoorden....nee hoor, studeer (nog?) niets in 'die' richting. Voorlopig zal ik eerst m'n MBO moeten afmaken voordat ik naar het HBO kan/mag....
Oud 05-01-2003, 23:17
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Hou niet van hem, baal gewoon dat je gebruikt bent. Als hij om je zou geven had hij van je geaccepteerd dat je gewoon niet meteen seks wilde. Wat ik heel goed kan begrijpen.

Jammer, maar het is stom om nog iets voor hem te voelen. Het is een vette klootzak. je zou hem moeten haten.
Oud 06-01-2003, 14:50
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
1) Maar, die keuze heb je gehad. Alleen jij koos voor 1). Die keuze kun je niet meer terugzetten, je kunt wel accepteren dat je daar voor gekozen hebt. En gewoon verder te gaan, zonder hem. Want zo te merken wou jij een serieuze relatie. En hoe kan een relatie nu serieus zijn wanneer je elkaar niet eens gedag 'mag' zeggen. Dat is toch niet gezond.

2) Misschien uiteindelijk wel. Maar, eigenlijk hadden jullie niets anders dan een relatie gebasseerd op (sexuele) opwinding. Van liefde was er aan zijn kant geen sprake.

3) Hopelijk behandeld hij je wel op de manier zoals jij behandeld dient te worden! Leer hem eerst maar eens goed kennen.

4) Kusjes terug. -xxx-

5) Haha, dankje voor het compliment. Al dan wel of niet gemeend.
Maar, om je vraag te beantwoorden....nee hoor, studeer (nog?) niets in 'die' richting. Voorlopig zal ik eerst m'n MBO moeten afmaken voordat ik naar het HBO kan/mag....

1) nee dat is inderdaad niet gezond, en ik dacht hem ook goed te kennen want we waren ook gewoon vrienden van te voren... maarja...
2) sja... ik vond hem ook al eerder leuk dan hij mij... ik ben gewoon dom geweest, en zoals ze zeggen liefde maakt blind...
3) en ja ik ga hem eerst goed leren kennen!! dit wil ik echt nooit meer hoor!!
4) haha
5) ik meende het hoor!! maar denk je er wel over om iets in die richting te doen??? misschien wel een goed idee, je weet er al genoeg vanaf

kuzz silvie
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:53
Verwijderd
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Hou niet van hem, baal gewoon dat je gebruikt bent. Als hij om je zou geven had hij van je geaccepteerd dat je gewoon niet meteen seks wilde. Wat ik heel goed kan begrijpen.

Jammer, maar het is stom om nog iets voor hem te voelen. Het is een vette klootzak. je zou hem moeten haten.

ja, ik ben stom geweest... liefde maakt blind, en ja ik ben ook stom geweest om nog iets voor hem te blijven voelen, maar gelukkig is dat over...

hij kijkt me ook zo raar aan op school enzo, eerst was ik dan helemaal van slag, maar nu niej meer hoor... het is gewoon een zak, en ik hoop dat ie weet waar hij mee bezig is, en niet meer meisjes zo heeft behandeld...

maaajaa..

Kusjes silvie
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 12:46
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
~*silvietjuh*~ schreef:
1) nee dat is inderdaad niet gezond, en ik dacht hem ook goed te kennen want we waren ook gewoon vrienden van te voren... maarja...
2) sja... ik vond hem ook al eerder leuk dan hij mij... ik ben gewoon dom geweest, en zoals ze zeggen liefde maakt blind...
3) en ja ik ga hem eerst goed leren kennen!! dit wil ik echt nooit meer hoor!!
4) haha
5) ik meende het hoor!! maar denk je er wel over om iets in die richting te doen???
6) misschien wel een goed idee, je weet er al genoeg vanaf

kuzz silvie
1) Je wist in wezen waar je aan begon, nietwaar?
2) Liefde 'ziet' vaak meer dan anderen ooit zullen of kunnen opmerken aan een persoon. Ik denk eerder dat de verliefdheid zijn 'foute'-eigenschappen deed 'verdwijnen'.
3) Zeg nooit 'nooit'. Het kan heel goed werken mits jullie er beiden volledig open voor staan.
4)
5) Nee, voorlopig hou ik mij er alleen 'oppervlakkig' 'mee bezig'.
6) Dat hangt van je definitie van 'genoeg' af. Zolang de optie om kennis te vergaarden aanwezig blijft weet je volgens mij nooit 'genoeg'.
Reageren

Regels voor berichten