Advertentie | |
|
![]() |
|
Mij lijkt sex wel degelijk van zeer groot belang? Het is een uiting van liefde tegenover elkaar. En als dat niet klikt, dan is er toch iets fout.
Het valt me ook trouwens op dat mensen die sex met elkaar hebben gehad, hechter in hun relatie zijn. Maar misschien draai ik de zaken nu om ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat het wel belangrijk is. Niet dat het het belangrijkste is, maar het heeft wel belang. Het is een uitting van liefde en gewoon leuk en lekker. Je houdt veel van elkaar en je voelt je tot elkaar aangetrokken en op deze manier kan je dat goed uitten.
|
Ik vind het niet alleen belangrijk, maar ook nog essentieel.
Seks hoort gewoon bij een relatie voor mij. Ik wil mij prettig bij iemand voelen, en er een leuke tijd mee hebben, en het lijkt mij heel gewoon voor een jongen van mijn leeftijd als daar ook seks bijzit. Dit betekent niet dat ik gelijk op de eerste dag dat ik een leuk meisje ken met haar naar bed wil, overigens. Maar na een korte tijd moet er toch enige vorm van intimiteit zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie zonder seks? Iduna | 70 | 13-05-2006 11:32 | |
Liefde & Relatie |
Mijn relatie... John_doe | 30 | 14-01-2005 21:46 | |
Seksualiteit |
Seks in een relatie teddybeer1983 | 34 | 14-01-2004 13:18 | |
Liefde & Relatie |
meningen die een relatie kunnen breken. Dark Angel | 37 | 25-11-2003 23:17 | |
Liefde & Relatie |
Hoe graag wil jij echt een vriend/vriendin? //ItsJustMe\\ | 48 | 18-04-2003 19:22 | |
Liefde & Relatie |
Verhouding liefde - sex luckyleo | 26 | 19-11-2002 16:02 |