Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vrijdag avond, onze avond..... ik heb geen zin om uit te gaan want ik weet toch dat m'n gedachten bij hem blijven... ik wordt echt helemaal gek! en dit is nog maar dag 1!!! damn ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar ik ga hierin toch mee met Desecrator, dumpen... Je moet namelijk ook aan je toekomst denken! En een vriendje met een strafblad ziet zijn mogelijkheden op de arbeidsmarkt aardig slinken. (een strafblad = een crimineel, en die stempel raak je vaak niet meer kwijt!)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het leven is zelf al heel mooi, een relatie is er een aanvullig erop om je zelf nog completer te maken... En dan alsnog, je bent nog jong... je hebt een heel leven voor je en je zult nog genoeg andere leuke jongens tegenkomen. |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb inderdaad angst om zonder hem verder te gaan, ik kan er nix aan doen ik voel me zo machteloos ![]() Ondanks dat ik weet dat het beter is kan ik het gewoon echt niet. Ik zou hem ook zeker nu niet willen laten stikken, ik wist van te voren over wat hij heeft gedaan en als ik om die reden niet verder met hem wilde had ik het gelijk moeten zeggen...
||
Citaat:
Sterkte ![]() P.s: Je bent pas 16 btw. Nog een heel leven voor je dus, en de eerste de beste jongen grijpen is zeker fout. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
uitmaken omdat hij 'crimineel' is hoeft helemaal niet, als je er maar op let dat hij jou daar niet in mee sleurt, dat je niet medeplichtig bent enzo en jij niets te maken hebt met wat hij doet op dat gebied... maar ehm... als je hem nog niet mag zien, kun je niets doen om hem te zien, en zul je gewoon moeten wachten, ga wat leuke dingen doen met vrienden om jezelf af te leiden... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
En tegenwoordig is geld heel belangrijk. (kijk maar eens naar die huizenprijzen e.d.) Je moet nu tweeverdiener zijn om een redelijk huis te kunnen kopen... Liefde is een ding, maar zonder geld komt er geen donder van terecht! *heeft een hekel aan geld* Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Nou ja, daar ging het niet om he ![]() Wat je kunt doen is het leren te accepteren. Het zal (als hij nogmeer narigheid uitvreet) vaker vast komen te zitten. Ik neem aan dat je dat al voor jezelf had bedacht? Wat heeft hij eigenlijk gedaan waardoor hij vast kwam te zitten. Twee maanden krijg je niet voor het stelen van één rolletje drop. Lijkt me. ![]()
Laatst gewijzigd op 11-01-2003 om 19:22. |
![]() |
||
Citaat:
Wat hij die x heeft uitgespookt daar sta ik helemaal buiten, het allerlaaste wat hij zou doen is mij er in meesleuren, daar ben ik voor 100% van overtuigd.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
zoals al eerder gezegd, ik voel gewoon veel voor hem en ik kan hem gewoon niet laten gaan
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
2) Maar, je kunt het niet hebben dat hij vast ook in de toekomst weer vast komt te zitten( wegens 'ongeoorloofd gedrag'). Met andere woorden: Je accepteerd hem niet zoals hij is. Is dat liefde? Of is het gewoon verliefdheid binnen bepaalde grenzen?
|
Heb jij veel zelfvertrouwen, wat vind jij van jezelf?
Wij weten natuurlijk niet wie jouw vriend is, het enige dat we weten is dat hij in de gevangenis zit voor 2 maanden. Wat we ook weten is dat jij blind ben van verliefdheid. Je bent pas 16, het is moeilijk om niet aan hem te denken, want je geeft om hem en dat is ook best te begrijpen, maar hij moet de gevangenis in!! Dat is niet niets! Dat is wel iets heel ergs. Je klinkt heel afhankelijk (gevoelsmatig) van hem en dat is niet goed. Kies voor jezelf!
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-01-2003 om 22:36. |
![]() |
||
Citaat:
Maar hij zit dus in de gevangenis, omdat hij ging joy-riden en toen een ongeluk heeft veroorzaakt?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Enne, nogmaals mijn vriendje heeft (gelukkig) geen ongeluk gemaakt
||
Citaat:
Of als jij erin zit, en hij maakt een aanrijding waardoor jij blijvend letsel overhoudt? Waarom wil je eigenlijk met iemand die lak heeft aan de wet, en ook aan een bepaald soort mensen (automobilisten)? Té verliefd om in te zien dat het niet goed voor je is? Of denk je dat het allemaal wel meevalt? Overigens, 'k veroordeel je niet dat je verliefd op hem bent, alleen, het zou niet verkeerd zijn om aan je toekomst te denken, en realistisch te zijn, tegenover jezelf. Ofdat hij jouw (mooie) dromen waar kan maken, etc.
||
Citaat:
![]() Hij is trouwens nergens tegenop geknald
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En ik denk heus niet dat het allemaal wel meevalt maar als hij nou iemand totall los had getrapt, of zoiets zou ik het veel erger vinden... of hij mijn dromen waar kan maken? hmmz.. dat ik met hem kreeg was al een droom op zich.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend zit vast... o0BeKsKuH0o | 64 | 01-11-2003 23:23 | |
Liefde & Relatie |
de omgang van jouw vaste relatie met een 'goede vriend(in)... miss x | 24 | 25-08-2003 12:41 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 | |
ARTistiek |
[verhaal] Oorlog Vlooienband | 6 | 11-09-2002 10:23 | |
Psychologie |
me moeder werd mishandeld door haar vriend.. Black Reina | 2 | 05-07-2002 17:03 | |
Liefde & Relatie |
Vakantie met je vriend xxx_anouk_xxx | 10 | 05-05-2002 13:49 |