Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2003, 19:27
cin-D
cin-D is offline
Mijn vriendje is eergister opgepakt en zit nu vast, waarschijnlijk voor ongeveer 2 maanden
Ik wordt hier echt helemaal gek hij mag (nog) geen kontakt met me hebben en ik kan nix doen, ik voel me zo machteloos.
Ik wordt helemaal gek van dit gevoel en loop mezelf echt op te vreten, ik weet echt niet wat ik moet doen...
Weet iemand hoe ik met hem in kontakt kan komen enz.?
hope so...
Oud 10-01-2003, 19:28
TMLWKY
TMLWKY is offline
Pfff...

Ik denk wachten tot hij zegmaar contact mag hebben met mensen 'van buiten', en dan naar em toe gaan ofzow
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:31
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Pfff...

Ik denk wachten tot hij zegmaar contact mag hebben met mensen 'van buiten', en dan naar em toe gaan ofzow
ja i know, het probleem is dat ik nu een nieuwe telefoon heb en hij dat nummer niet heeft, en hij weet waar ik woon zeg maar maar ik denk niet dat hij de straatnaam enzo zou kunnen noemen, that's the point
Oud 10-01-2003, 19:56
DarkRaven
DarkRaven is offline
het enige wat je kan doen is....wachten
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:56
DEChengst
DEChengst is offline
Dumpen dat figuur. Van criminele figuren komen alleen maar problemen.
Oud 10-01-2003, 20:05
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Ja i know, hij heeft trouwens geen erge misdaad gepleegd ofzo, but i can't leave him! ik weet echt niet wat ik moet doen ik zit hier nu alleen, alleen maar aan hem te denken...
vrijdag avond, onze avond.....
ik heb geen zin om uit te gaan want ik weet toch dat m'n gedachten bij hem blijven...
ik wordt echt helemaal gek! en dit is nog maar dag 1!!!
damn
Oud 10-01-2003, 20:21
Justice
Justice is offline
Citaat:
cin-D schreef:
Ja i know, hij heeft trouwens geen erge misdaad gepleegd ofzo, but i can't leave him!
Het was in ieder geval zwaar genoeg om er 2 maanden voor te zitten. Natuurlijk weten we hier niet wat hij heeft gepleegd, en dat MOETEN we ook niet weten!

Maar ik ga hierin toch mee met Desecrator, dumpen... Je moet namelijk ook aan je toekomst denken! En een vriendje met een strafblad ziet zijn mogelijkheden op de arbeidsmarkt aardig slinken. (een strafblad = een crimineel, en die stempel raak je vaak niet meer kwijt!)
Oud 10-01-2003, 20:21
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
cin-D schreef:
Ja i know, hij heeft trouwens geen erge misdaad gepleegd ofzo, but i can't leave him! ik weet echt niet wat ik moet doen ik zit hier nu alleen, alleen maar aan hem te denken...
vrijdag avond, onze avond.....
ik heb geen zin om uit te gaan want ik weet toch dat m'n gedachten bij hem blijven...
ik wordt echt helemaal gek! en dit is nog maar dag 1!!!
damn
Voor het moment... Doe gewoon wat wat je afleidt...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:28
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Justice schreef:
Het was in ieder geval zwaar genoeg om er 2 maanden voor te zitten. Natuurlijk weten we hier niet wat hij heeft gepleegd, en dat MOETEN we ook niet weten!

Maar ik ga hierin toch mee met Desecrator, dumpen... Je moet namelijk ook aan je toekomst denken! En een vriendje met een strafblad ziet zijn mogelijkheden op de arbeidsmarkt aardig slinken. (een strafblad = een crimineel, en die stempel raak je vaak niet meer kwijt!)
ik weet dondersgoed dat je gelijk hebt, maar ik kan het gewoon echt niet, ik wou dat ik geen gevoelens voor hem had maar ik geef te veel om hem, hem kwijt zijn is wel het aller aller aller laatste wat ik wil!!!
Oud 10-01-2003, 20:28
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Tatsu schreef:
Voor het moment... Doe gewoon wat wat je afleidt...
forummen
thx
Oud 10-01-2003, 20:30
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
cin-D schreef:
ik weet dondersgoed dat je gelijk hebt, maar ik kan het gewoon echt niet, ik wou dat ik geen gevoelens voor hem had maar ik geef te veel om hem, hem kwijt zijn is wel het aller aller aller laatste wat ik wil!!!
Als je iets wil kan dat wel... je bent er zelf wel bij. Het is alleen de angst wat je tegenhoudt... de angst om zonder hem verder te gaan...
Het leven is zelf al heel mooi, een relatie is er een aanvullig erop om je zelf nog completer te maken... En dan alsnog, je bent nog jong... je hebt een heel leven voor je en je zult nog genoeg andere leuke jongens tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:41
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Tatsu schreef:
Als je iets wil kan dat wel... je bent er zelf wel bij. Het is alleen de angst wat je tegenhoudt... de angst om zonder hem verder te gaan...
Het leven is zelf al heel mooi, een relatie is er een aanvullig erop om je zelf nog completer te maken... En dan alsnog, je bent nog jong... je hebt een heel leven voor je en je zult nog genoeg andere leuke jongens tegenkomen.
het is de eerste jongen waar ik langer mee heb dan een maand en die ook vaak bij mij thuis kwam enzo, ik heb ook nog nooit gevoeld voor een jongen wat ik nu voel, maar het voelt echt niet meer fijn!
En ik heb inderdaad angst om zonder hem verder te gaan, ik kan er nix aan doen ik voel me zo machteloos
Ondanks dat ik weet dat het beter is kan ik het gewoon echt niet.
Ik zou hem ook zeker nu niet willen laten stikken, ik wist van te voren over wat hij heeft gedaan en als ik om die reden niet verder met hem wilde had ik het gelijk moeten zeggen...
Oud 10-01-2003, 21:37
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
cin-D schreef:
het is de eerste jongen waar ik langer mee heb dan een maand en die ook vaak bij mij thuis kwam enzo, ik heb ook nog nooit gevoeld voor een jongen wat ik nu voel, maar het voelt echt niet meer fijn!
En ik heb inderdaad angst om zonder hem verder te gaan, ik kan er nix aan doen ik voel me zo machteloos
Ondanks dat ik weet dat het beter is kan ik het gewoon echt niet.
Ik zou hem ook zeker nu niet willen laten stikken, ik wist van te voren over wat hij heeft gedaan en als ik om die reden niet verder met hem wilde had ik het gelijk moeten zeggen...
Ach, vergeet hem, hoe moeilijk het ook is. Wees blij dat hij je nog niet in zijn problemen heeft getrokken! Ben het helemaal eens met Nare Man, uitmaken dus. Je hebt niet een handvol jongens tot je beschikking maar een land vol!

Sterkte

P.s: Je bent pas 16 btw. Nog een heel leven voor je dus, en de eerste de beste jongen grijpen is zeker fout.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef:

je gaat t toch niet met iemand uitmaken alleen omdat diegene weinig kansen op de arbeidsmarkt heeft? zeker niet als je 16 bent... dan ga je er toch niet meteen vanuit dat je je hele leven bij iemand blijft...
uitmaken omdat hij 'crimineel' is hoeft helemaal niet, als je er maar op let dat hij jou daar niet in mee sleurt, dat je niet medeplichtig bent enzo en jij niets te maken hebt met wat hij doet op dat gebied...

maar ehm... als je hem nog niet mag zien, kun je niets doen om hem te zien, en zul je gewoon moeten wachten, ga wat leuke dingen doen met vrienden om jezelf af te leiden...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:12
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Helemaal mee eens.
Oud 11-01-2003, 16:16
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Sorry, maar iemand die 2 maanden vastzit heeft denk ik toch iets ergs gedaan.

Maar goed.. hoe veel je ook om hem geeft, niets is onmogelijk! Dus als jij hem wilt vergeten dan lukt dat ook!

Sterkte en hou je taai!
Oud 11-01-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
miss_sunshinegirl schreef:
Sorry, maar iemand die 2 maanden vastzit heeft denk ik toch iets ergs gedaan.
Dat valt tegenwoordig in Nederland ook wel mee. Voor een moord krijg je hooguit levenslang, dwz 20 jaar en met goed gedrag hoef je maar 2/3 van je straf uit te zitten dus 12 jaar ong. Ophangen dat zouden ze met sommigen moeten. Ff ontopic. Nu zit ie vast voor 2 maanden, miss een volgende keer nog wel langer. Dus lijkt me wijs om bij jezelf af te vragen of je wel het risico wilt lopen dat je hem nog eens en langer kwijt raakt. Je bent nu 16, dus nog tijd genoeg om de dingen recht te zetten.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:58
Justice
Justice is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
je gaat t toch niet met iemand uitmaken alleen omdat diegene weinig kansen op de arbeidsmarkt heeft? zeker niet als je 16 bent... dan ga je er toch niet meteen vanuit dat je je hele leven bij iemand blijft...
Precies... uitmaken dus... Dit is een foute vis...

En tegenwoordig is geld heel belangrijk. (kijk maar eens naar die huizenprijzen e.d.) Je moet nu tweeverdiener zijn om een redelijk huis te kunnen kopen... Liefde is een ding, maar zonder geld komt er geen donder van terecht!

*heeft een hekel aan geld*

Citaat:
sarahbressers schreef:
uitmaken omdat hij 'crimineel' is hoeft helemaal niet, als je er maar op let dat hij jou daar niet in mee sleurt, dat je niet medeplichtig bent enzo en jij niets te maken hebt met wat hij doet op dat gebied...
Dat is een kromme redenering... Je kan onbewust en buiten je eigen wil zo dat wereldje ingetrokken worden... Een vriend die een criminele achtergrond heeft verhoogt die kans alleen maar!
Oud 11-01-2003, 19:18
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
cin-D schreef:
straatnaam enzo zou kunnen noemen, that's the point
Je hebt een vriendje die niet eens weet waar je woont?
Nou ja, daar ging het niet om he

Wat je kunt doen is het leren te accepteren. Het zal (als hij nogmeer narigheid uitvreet) vaker vast komen te zitten. Ik neem aan dat je dat al voor jezelf had bedacht?

Wat heeft hij eigenlijk gedaan waardoor hij vast kwam te zitten. Twee maanden krijg je niet voor het stelen van één rolletje drop. Lijkt me.

Laatst gewijzigd op 11-01-2003 om 19:22.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 19:37
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Nou ja, daar ging het niet om he

Hij kan de weg naar mijn huis dromen denk ik maar de naam, daar gaat 't om
Oud 11-01-2003, 19:39
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Haha lol! Nou dat zegt sowieso al genoeg. Zijn je ouders al op de hoogte? Je zou opzich al blij moeten zijn als je niet enorm op je sodemieter krijgt als je ouders er achter komen..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 19:41
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:

maar ehm... als je hem nog niet mag zien, kun je niets doen om hem te zien, en zul je gewoon moeten wachten, ga wat leuke dingen doen met vrienden om jezelf af te leiden...
Ja precies, thx, ik ben het er helemaal mee eens.
Wat hij die x heeft uitgespookt daar sta ik helemaal buiten, het allerlaaste wat hij zou doen is mij er in meesleuren, daar ben ik voor 100% van overtuigd.
Oud 11-01-2003, 19:42
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Haha lol! Nou dat zegt sowieso al genoeg. Zijn je ouders al op de hoogte? Je zou opzich al blij moeten zijn als je niet enorm op je sodemieter krijgt als je ouders er achter komen..
Mijn ouders zijn wel op de hoogte
Oud 11-01-2003, 19:45
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Justice schreef:
Precies... uitmaken dus... Dit is een foute vis...

En tegenwoordig is geld heel belangrijk. (kijk maar eens naar die huizenprijzen e.d.) Je moet nu tweeverdiener zijn om een redelijk huis te kunnen kopen... Liefde is een ding, maar zonder geld komt er geen donder van terecht!

*heeft een hekel aan geld*
Ten eerste boeit zijn geld mij dus echt helemaal niet, en ten tweede is het heus niet zo dat hij gelijk 0% kans meer heeft op een goede baan
Oud 11-01-2003, 19:49
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
cin-D schreef:
Hij kan de weg naar mijn huis dromen denk ik maar de naam, daar gaat 't om
Maar, hij kan niet lezen?

Ontopic:

Waarom wil je toch met iemand waarbij je het gedrag niet goedkeurt?
Oud 11-01-2003, 19:49
Orion16
Orion16 is offline
Met een strafblad zeker? Nou, vergeet het maar, je hebt 99% minder kans van slagen voor sowieso een baantje waar je wat aan hebt.

En je ouders vinden het zomaar goed dat criminele vriendje?

Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 19:53
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Maar, hij kan niet lezen?

Ontopic:

Waarom wil je toch met iemand waarbij je het gedrag niet goedkeurt?
Hoe bedoel je hij kan niet lezen?
zoals al eerder gezegd, ik voel gewoon veel voor hem en ik kan hem gewoon niet laten gaan
Oud 11-01-2003, 19:56
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Met een strafblad zeker? Nou, vergeet het maar, je hebt 99% minder kans van slagen voor sowieso een baantje waar je wat aan hebt.
Dat zal vast wel meevallen, al helemaal dat wat hij heeft gedaan is niet super super erg zeg maar..

Citaat:
En je ouders vinden het zomaar goed dat criminele vriendje?

[/B]
m'n ouders wisten wat er gebeurd was, en nee ze zijn er heus niet blij mee maar ze weten dat hij mij er niet in mee sleurd en als ze me dingen gaan verbieden dat het alleen maar fout gaat.
Oud 11-01-2003, 20:46
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
cin-D schreef:
1) Hoe bedoel je hij kan niet lezen?
2) zoals al eerder gezegd, ik voel gewoon veel voor hem en ik kan hem gewoon niet laten gaan
1) Never mind.
2) Maar, je kunt het niet hebben dat hij vast ook in de toekomst weer vast komt te zitten( wegens 'ongeoorloofd gedrag').
Met andere woorden: Je accepteerd hem niet zoals hij is. Is dat liefde? Of is het gewoon verliefdheid binnen bepaalde grenzen?
Oud 11-01-2003, 20:48
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
cin-D schreef:
Dat zal vast wel meevallen, al helemaal dat wat hij heeft gedaan is niet super super erg zeg maar..
Dat blijf je zeggen, maar, wat heeft hij gedaan dan?
Oud 11-01-2003, 22:05
marlies
marlies is offline
Heb jij veel zelfvertrouwen, wat vind jij van jezelf?

Wij weten natuurlijk niet wie jouw vriend is, het enige dat we weten is dat hij in de gevangenis zit voor 2 maanden.

Wat we ook weten is dat jij blind ben van verliefdheid.

Je bent pas 16, het is moeilijk om niet aan hem te denken, want je geeft om hem en dat is ook best te begrijpen, maar hij moet de gevangenis in!! Dat is niet niets!

Dat is wel iets heel ergs. Je klinkt heel afhankelijk (gevoelsmatig) van hem en dat is niet goed.

Kies voor jezelf!
Oud 11-01-2003, 22:10
SuperS
SuperS is offline
ben heel nieuwsgierig wat 't ventje gedaan heeft waardoor hij vast zit en hoe oud hij is

je hoeft 't niet te vertellen als je 't niet wil
Oud 11-01-2003, 22:28
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Dat blijf je zeggen, maar, wat heeft hij gedaan dan?
joy rijden, geen rijbewijs, ongelukje
Oud 11-01-2003, 22:34
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
marlies schreef:
Heb jij veel zelfvertrouwen, wat vind jij van jezelf?
Ik heb niet echt een negatief beeld ofzo van mezelf
Citaat:

Wij weten natuurlijk niet wie jouw vriend is, het enige dat we weten is dat hij in de gevangenis zit voor 2 maanden.

Wat we ook weten is dat jij blind ben van verliefdheid.
ja daar heb je misschien wel gelijk in maar ik kan er gewoon echt nix aan doen
Citaat:

Je bent pas 16, het is moeilijk om niet aan hem te denken, want je geeft om hem en dat is ook best te begrijpen, maar hij moet de gevangenis in!! Dat is niet niets!

Dat is wel iets heel ergs. Je klinkt heel afhankelijk (gevoelsmatig) van hem en dat is niet goed.

Kies voor jezelf!
Nee ik ben niet echt afhankelijk van hem, maar ik voel me gewoon zo verschrikkelijk doordat nu geen kontakt met hem kan hebben enzo, ik weet niet het voelt gewoon vreselijk

Laatst gewijzigd op 11-01-2003 om 22:36.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 22:38
marlies
marlies is offline
Citaat:
cin-D schreef:
Ik heb niet echt een negatief beeld ofzo van mezelf
ja daar heb je misschien wel gelijk in maar ik kan er gewoon echt nix aan doen

Ik snap dat je er niets aan kunt doen en wij zijn hier natuurlijk wel erg zwart/wit, maar jij vertelt dat je vriend voor 2 maanden in de gevangenis zit en je vertelt daarna hoeveel je van hem houdt en hoe je niet zonder hem kan.

Maar hij zit dus in de gevangenis, omdat hij ging joy-riden en toen een ongeluk heeft veroorzaakt?
Oud 11-01-2003, 22:42
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
marlies schreef:
Ik snap dat je er niets aan kunt doen en wij zijn hier natuurlijk wel erg zwart/wit, maar jij vertelt dat je vriend voor 2 maanden in de gevangenis zit en je vertelt daarna hoeveel je van hem houdt en hoe je niet zonder hem kan.

Maar hij zit dus in de gevangenis, omdat hij ging joy-riden en toen een ongeluk heeft veroorzaakt?
ja en die auto was gestolen (maar niet door hem) en nee hij heeft geen ongeluk veroorzaakt
Oud 11-01-2003, 23:56
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
cin-D schreef:
joy rijden, geen rijbewijs, ongelukje
Wat nou als hij iemand had doodgereden door z'n (achterlijk) gedrag?
Het had kunnen gebeuren. Is hij wel 18?
Oud 12-01-2003, 12:33
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Wat nou als hij iemand had doodgereden door z'n (achterlijk) gedrag?
Het had kunnen gebeuren. Is hij wel 18?
Ja dat had kunnen gebeuren... maar gelukkig is dat niet gebeurd.
ja hij is wel 18.
Oud 12-01-2003, 13:10
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
cin-D schreef:
Ja dat had kunnen gebeuren... maar gelukkig is dat niet gebeurd.
ja hij is wel 18.
'k heb eens gehoord dat men misschien over een aantal jaar het rijbewijs kan halen op een lagere leeftijd. Van mij mogen ze het omhoogschroeven. Velen zijn er nog (lang) niet aan toe om verantwoord te rijden.
Oud 12-01-2003, 13:13
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
'k heb eens gehoord dat men misschien over een aantal jaar het rijbewijs kan halen op een lagere leeftijd. Van mij mogen ze het omhoogschroeven. Velen zijn er nog (lang) niet aan toe om verantwoord te rijden.
Alsof dat iets met leeftijd te maken heeft...De helft van de wereld is er duidelijk niet aan toe verantwoord te rijden...wéér bijna omver gereden grmbl ...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:13
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Ja daar heb je wel gelijk in, de meeste ongelukken gebeuren ook door jongeren maarja... hmmz.. niet echt ontopic
Enne, nogmaals mijn vriendje heeft (gelukkig) geen ongeluk gemaakt
Oud 12-01-2003, 16:03
cin-D
cin-D is offline
Damn, bij de politie in Hilversum weten ze nix zeggen ze, alleen dat hij naar Amsterdam is gebracht en wat er daarna is gebeurd weten ze niet. Dat kan toch niet? De politie weet dat toch heus wel?
Oud 12-01-2003, 16:43
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
cin-D schreef:
Enne, nogmaals mijn vriendje heeft (gelukkig) geen ongeluk gemaakt
Dit keer niet nee, maar wie zegt dat het de volgende keer weer goed afloopt? Wie geeft die garantie?
Of als jij erin zit, en hij maakt een aanrijding waardoor jij blijvend letsel overhoudt?
Waarom wil je eigenlijk met iemand die lak heeft aan de wet, en ook aan een bepaald soort mensen (automobilisten)?

Té verliefd om in te zien dat het niet goed voor je is? Of denk je dat het allemaal wel meevalt?

Overigens, 'k veroordeel je niet dat je verliefd op hem bent, alleen, het zou niet verkeerd zijn om aan je toekomst te denken, en realistisch te zijn, tegenover jezelf. Ofdat hij jouw (mooie) dromen waar kan maken, etc.
Oud 12-01-2003, 18:10
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Elvira schreef:
Ah ja sorry, maar ik vind eigenlijk dat sommige mensen hier niet zo moeten zeuren. Ik begrijp het wel, maar als je toch van elkaar houdt....
En 2 mnd is niet eens zo heel erg lang. Kijk ik heb ook wel wat crimineeltjes in mijn omgeving, en zolang ze verder geen andere mensen pijn doen keur ik het meeste wat ze doen wel goed.
Heheh joyriden.... Wat een sappie dat ie dan ergens tegenop knalt, en hoezo is ie niet uit die auto weggerent
Ja inderdaad, ik wordt er zowiso niet bij betrokken of wat dan ook.. maarre, 2 maanden niet lang? Damn, de afgelopen 4 dagen hebben me al helemaal gek gemaakt
Hij is trouwens nergens tegenop geknald
Oud 12-01-2003, 18:17
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Dit keer niet nee, maar wie zegt dat het de volgende keer weer goed afloopt? Wie geeft die garantie?
Wie zegt dat er een volgende x komt?
Citaat:
Of als jij erin zit, en hij maakt een aanrijding waardoor jij blijvend letsel overhoudt?
Ik zou niet eens mee MOGEN
Citaat:
Waarom wil je eigenlijk met iemand die lak heeft aan de wet, en ook aan een bepaald soort mensen (automobilisten)?

Té verliefd om in te zien dat het niet goed voor je is? Of denk je dat het allemaal wel meevalt?

Overigens, 'k veroordeel je niet dat je verliefd op hem bent, alleen, het zou niet verkeerd zijn om aan je toekomst te denken, en realistisch te zijn, tegenover jezelf. Ofdat hij jouw (mooie) dromen waar kan maken, etc.
kijk ik ben niet voor hem gevallen omdat hij lak heeft aan de wet, gewoon omdat het een super leuke jongen is!
En ik denk heus niet dat het allemaal wel meevalt maar als hij nou iemand totall los had getrapt, of zoiets zou ik het veel erger vinden...
of hij mijn dromen waar kan maken? hmmz.. dat ik met hem kreeg was al een droom op zich.
Oud 12-01-2003, 18:22
cin-D
cin-D is offline
Maar nogmaals de vraag: Het kan toch niet zo zijn dat de politie niet weet waar hij nu is? Dat lijkt me echt gewoon bullshit!
Oud 12-01-2003, 18:52
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:59
cin-D
cin-D is offline
En nogmaals de vraag: Het kan toch niet zo zijn dat de politie niet weet waar hij nu is? Dat lijkt me echt gewoon bullshit!
Oud 12-01-2003, 20:04
tacidvs
tacidvs is offline
fleembeet
Oud 12-01-2003, 20:07
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
fleembeet
?
Reageren