Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hm, moeilijk..
Tsja iedereen zegt wel dat je je niet meer met hem moet bemoeien maarja. Als ik jou was zou ik er echt alles aan doen om hem weer op het goede pad te krijgen want dit gaat natuurlijk wel te ver. Ik ken ook iemand die een soortgelijk iets heeft gedaan maar dat kwam doordat die na een hele moeilijke periode aan de drugs ging. Ik ken die jongen al mijn hele leven en ik weet dat hij een hart van goud heeft. Vandaar dat ik vind dat je mensen niet te snel af moet schrijven. Er is een kans dat het goed zal komen met hem, maar dan moet je hem wel helpen. Maar als hij dat echt niet wil en er verandert niets zou ik me er toch niet meer mee bemoeien. Dat is niet echt goed voor je. En tsja, je ouders... Ik zou heel goed met ze gaan praten en ervoor zorgen dat ze alles wel in perpectief zijn zeg maar. Maar je kan het ze niet kwalijk nemen hoe ze reageren. |
![]() |
|
![]() |
Tsja, dat weet ik ook niet..
Maar je kan hem uitleggen hoe jij je er onder voelt. Hij zal waarschijnlijk ook heel veel om jou geven en je geen pijn willen doen. Misschien dat als hij aan jou beloofd om te stoppen met drugs dat hij zich er aan kan houden? Als je wat vaker bij hem bent zodat hij niet aan de drugs gaat kan ook helpen. Maarja, ik weet niet wat die dan gebruikt en of het al echt ernstig is natuurlijk... Ik snap dat het echt moeilijk voor je is.. Hoelang zit die trouwens? |
![]() |
|
![]() |
meisje je bent 14..... vergeet die jongen en ga verder met je leven. Je hebt alles nog voor je, het is misschien ff moeilijk maar als je op je 17de een auto jat s dat vast niet het enige dat ie gedaan heeft. + als die nu al werkt en niet meer naar school je toekomst met hem er nou niet bepaalt goed uit ziet. Kies voor je ouders en laat hem zitten
||
![]() |
Citaat:
Hij zit er pas sinds deze week, maandag dacht ik.. Een vriend van hem mailde me.. Ze hadden die auto gestolen met zijn 3-en En 1tje was opgepakt en had hun verraden... Die vriend die mij gemaild heeft, die heeft geprobeerd om joey erbuite te houden.. Maar alleen hem lieten ze gaan.. Joey moet morgen zegmaar zo'n verklaring ofzo afleggen... En met die drugs heeft hij beloofd te stoppen, inderdaad... Want ik heb hem verteld, dat dat de enige manier was om het vertrouwen van mijn ouders terug te winnen.. En dat is ook wat mijn ouders gezegd hebben...
||
![]() |
Citaat:
Mijn besluit staat nu wel vast... Ik wil en GA hem helpen... (Topic mag gesloten worden)
|
![]() |
||
Citaat:
ik vraag me af in hoeverre je van vriendschap kan spreken... het lijkt mij iig geen vrienschap waarvoor ik alles deed om hem te behouden. en in dat geval lijkt het me het slimste dat een meisje van 14 (ontzettend beïnvloedbaar) niet met zo'n jongen omgaat. Ik bedoel, je ziet al duidelijk hoeveel invloed die jongen op d'r heeft, want ze is voor hem weggelopen van huis en is vervolgens ergens terecht gekomen waar ze geslagen werd enz. En als dat op/voor je 14e gebeurt, moet je volgens mij inderdaad in bescherming worden genomen door je ouders.
||
![]() |
Citaat:
Ik had hem inderdaad 2 jaar niet gesproken, en nu weer zo'n halfjaar wel... En over dat stuk van geslagen worden enzo.. Dat was juist de reden waarom ik wegliep.. Omdat ik wist dat ik bij Joey altijd terecht kon...
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
een echte goede vriend, die bezorgd is om zijn (14-jarige) vriendin, verbiedt haar weg te lopen bij d'r ouders. En al ben je eenmaal weggelopen, dan zorgt hij dat je direct weer terug naar huis gaat.
||
![]() |
Citaat:
En ik weet niet wie dat gedaan heeft.. Maar ik was het niet.. Ik probeerde er een email over naar alicia silverstone te sturen maar haar mailbox zat vol... Ik heb die berichtjes niet geschreven.. Dat zweer ik op mijn eigen hart, echtwaar...
|
Verwijderd
|
Oh ja, ik heb je posts bekeken en je bent toch een tijd lang misbruikt en verkracht door je stiefopa ofzo? En je was idd verloofd met een of andere jongen, op MSN dreigde je toen nog zelfmoord te plegen enzo omdat je vriend het toen had uitgemaakt...
En als jij al die dingen niet gepost hebt... wel raar dat ik dan onder jouw e-mailadres met iemand op MSN heb gesproken he? Slotje ajb, dit is echt weer lekker nep. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
??? Ik weet hier echt niets van... ![]() Het spijt me hoor... Maar als dit allemaal onder mijn naam is gezet, dan akn ik daar toch niets aan doen fow el soms?
||
Citaat:
Het is een kloon van Evito die nog niet gebanned was
||
![]() |
Citaat:
Ff over dat slotje... Dit is niet nep oke.. Ik zit hier echt mee... Ik heb echt een mailtje proberen te sturen naar Alicia, al was het maar om een andere naam.. Ik weet wat er over mij staat Maar dat is niet zo!
||
Citaat:
||
oke ze was niet verkracht..wat is DIT dan, over ontmaagding?
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Overigens was dit hele gedoe ergens in februari dit jaar...) |
![]() |
|
Weet je, je ken niet kiezen op wie je verliefd word en als jij van hem "houdt" en hij "houdt" ook van jou, wat wil je dan nog meer. Het is overduidelijk dat je met de relatie door wil gaan, het is natuurlijk ook spannend al die shit. Je wilt eigenlijk alleen bevestiging. Ik vind het verhaal eigenlijk wel een beetje vaag. Ik denk niet dat ie moet gaan zitten voor zo iets kleins als dit? Naja, er zijn ergere dingen... Ik vind dat zolang hij goed is voor jou je lekker bij hem moet blijven. Iedereen kan wel gaan zeuren, maar de meest beleefdste en naar de buitenwereld rustigste lijkende man kan tegen jou een tiran zijn. Zolang HIJ goed voor JOU is, zou ik het volhouden. Hij doet dan wel geen goede dingen, maar hey hij is 17. Dingen uitproberen, kijken hoever ie kan gaan, been there... De meeste draaien wel bij, maarja sommige ook niet hehe.
||
![]() |
Citaat:
Maar mijn besluit stond inderdaad vast.. Ik ga met hem door... Daarom vroeg ik ook al of ze dit topic wilde sluiten... En over de rest... Ik heb dat neit gedaan echt niet.. Ja ik ben op mijn 7e jaar seksueel misbruikt door mijn stiefopa.. Maar ik heb dat never hier neergezet... Ja net met hoe oud ben je ontmaagd... De rest ehb ik niets mee te maken Dat zweer ik echt!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
[vaste telefoonlijn] bellen vanuit buitenland elledc | 6 | 13-09-2005 07:57 | |
Software & Hardware |
[GSM] Gratis bellen naar vaste nummers?! G.T.C. | 6 | 13-06-2005 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met m'n vriend anoniem123 | 41 | 27-10-2004 20:17 | |
Liefde & Relatie |
wat denken jullie hier van? SomeDay | 17 | 03-11-2003 18:15 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend stallkt me via pc...? @Moon | 47 | 22-12-2002 11:36 | |
Psychologie |
Alsjeblieft, lees dit even. mijn vriend heeft borderline. Janicha | 8 | 06-06-2002 19:18 |