Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik kan het merken aan mijn gedrag. Ik ga mezelf namelijk in allerlei bochten wringen om maar bij hem in de buurt te zijn. Tot het trieste aan toe
![]() En er vladderen vlindertjes in mijn buik...Zo voelt het tenminste ![]() |
![]() |
|
tja.. das de vraag waar ik me de hele dag al mee bezig houdt...
twas gisteravond wel erg gezellig op de bank, hij was zo lief, en waarom heb ik m laten denken dat ik hem niet leuk vind???? beetje stom van me.. volgens mij ben ik wel een klein beetje verliefd. omdat ik als ik aan m denk beetje kriebels krijg, omdat ik baal dattie vandaag nie heeft gebeld/gesmst en omdat ik twijfel of ik verliefd ben. komt een beetje vaag over, maar ksnap t zelf ook ff niet. en ik ben moe dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben ook verliefd, maar het doet pijn, want ik heb een vriend en hij is niet degene op wie ik verliefd ben...
Maargoed ik zal omschrijven hoe het voelt: Ik denk de hele dag aan hem, heb kriebels in m'n buik, als hij online komt slaat m'n hart over. Hoop hem tegen te komen, maar toch ook weer niet, omdat ik bang ben dicht te slaan en te blozen. Voel me klote, omdat ik van m'n vriend hou, pieker daar ook de hele dag door over. Gewoon klote... |
![]() |
||
Citaat:
kort gezegt love sucks |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ben geloof ik wel een beetje verliefd aan het worden
![]() En ik zou voorlopig niet verliefd worden potjandorie! ![]() ![]() Maarja, ik denk niet echt dat je kan zeggen van daaraan merk je het als je verliefd bent, dat is gewoon een gevoel en dat herken je meteen als verliefdheid.
|
![]() |
Dat weet ik wanneer ik aan niets anders kan denken dan die persoon.. graag bij hem wil zijn.. en een beetje jaloers worden als hij met een ander meisje "flirt" ik ben niet gauw verliefd en spring ook niet gauw over op een ander..
![]() ![]()
|
kben t ook geloof ik
![]() ach kweet t ook niet alssik vliefd ben dan moet ik steeds lachen ben ik verschrikkelijk druk en melig trek k heel erg naar die ander toe euhhh jah een achtbaan ja en die vind k altijd al leuk ![]() maar nu probeer ik gewoon relaxt te blijven en hopen dat er niks gebeurd... ![]()
|
K ben ook al verliefd!!! Alleen hij gloof ik niet op mij...
![]() ![]() K denk erg veel aan hem. Zit superveel op msn, want misschien komt ie nog wel online. Kijk formule 1 omdat hij daar gek van is... En probeer m zo vaak mogelijk te zien!! Best wel lastig, aangezien ik ook Se weken heb..... Maar ik word er wel vrolijk van en dat is wel weer goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik weet niet of ik ooit verliefd ben geweest... Misschien een keer... Maar volgens mij ben ik 't nu weer... Moet de hele tijd aan 'm denken... En 't viel mn vriendinnen op dat ik vandaag erg blij was... Maar ik weet niet hoe ik reageer als ik 'm weer zie, want ik heb 'm zaterdag voor 't laatst gezien en ik ben er pas gisteren achtergekomen... Ik zie 'm vanavond weer... En ik heb morgen een proefwerk... Geen goed id, ik moet de hele tijd aan 'm denken...
![]() Maarja waarschijnlijk als 't langer gaat duren, en ik geen indicatie krijg dat hij mij leuk vind... Wordt ik een beetje depri... Krijg weer van die 'niemand vindt mij leuk'-gedachtes... En dat is niet leuk! ![]()
|
woeeeew ik ben ook wel een beetje verliefd... ik weet niet of je het echt verliefd kunt noemen want ik ken em pas een week. ik heb een uitwisseling met school gehad met Italië en ze zijn net een week hier geweest. toen een van die italiaanse jongens uit de bus kwam had ik gelijk zoiets van : wow!!
![]() ![]() maaar.... over 42 nachtjes ben ik daar alweer ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als je verliefd bent, dan twijfel je er niet aan. Dan wéét je dat gewoon. Dat kan ik ook niet helemaal uitleggen.
En ja, ik ben verliefd ![]() Af en toe voelt het super (vrolijk, bij alles aan hem denken, mooie liedjes waarvan ik helemaal verliefd word, altijd over hem willen praten, stuff like that) maar af en toe ook niet (als ik wakker word en ik hoop op een smsje, maar er is niets. Of wanneer de deurbel gaat en het is één of ander rotkind die iets komt verkopen). We draaien nu alweer sinds eind januari om elkaar heen. Erg irritant.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak ben jij verliefd geweest, hoe lang & hoe hevig? Verwijderd | 87 | 13-07-2007 16:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kritisch ben jij? Verwijderd | 57 | 03-10-2005 23:27 | |
Liefde & Relatie |
Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet? U*NiQ | 13 | 17-07-2005 18:42 | |
Liefde & Relatie |
brief.. versturen of niet? Sander Gessel | 37 | 10-01-2005 13:12 | |
Liefde & Relatie |
Het zelf in de hand hebben of niet? SoMeBoDy | 10 | 26-11-2004 19:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verliefd of houden van... Secreet | 7 | 17-10-2001 20:07 |