Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2003, 20:55
bette4ever
bette4ever is offline
Hoe weet jij zeker dat je verliefd bent? Kan het niet toevallig een kleine vlaag van lust zijn? Hoe weet jij nou dat jij verliefd bent?
Oud 22-03-2003, 20:56
Xerxes
Xerxes is offline
Ik ben niet snel verliefd; als ik het ben dan weet ik het ook.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 20:58
bette4ever
bette4ever is offline
maar hoe weet je dat dan? Kun je beschrijven wat je voelt? Dat is wat ik van jullie wil weten
Oud 22-03-2003, 20:59
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 22-03-2003 @ 21:58:
maar hoe weet je dat dan? Kun je beschrijven wat je voelt? Dat is wat ik van jullie wil weten
Gierende hormonen, de hele tijd aan haar denken, over haar dromen, et cetera.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 21:00
DEChengst
DEChengst is offline
Al zeker 10 jaar niet meer geweest. Zou dus niet meer eens weten hoe dat voelt
Oud 22-03-2003, 21:08
LivingDeadDoll
LivingDeadDoll is offline
Ik ben nu verliefd ja .. And it's killing me.
Daarom weet ik dat ik verliefd ben .. It hurts like hell ! *zucht*.
Néé dit is geen zielige poging om m'n hart te luchten en néé ik ben geen triesteling zonder leven. *kijkt omhoog*
Zoek gewoon vaak de verkeerde jongens uit .. Damnit.

Hehe , maar oké ff serieus .. Ik geil O-N-T-Z-E-T-T-E-N-D op hem , dus LUST is het zeker .. Maar kzou hem ook voor (altijd is een beetje stupide..) heel lang bij me willen hebben .. Die combi is denk ik verliefdheid. And again *zucht* ..
Oud 22-03-2003, 21:12
Verwijderd
Mjuh, ik ben denkik ook verliefd. Kan het merken aan.. als ik naast hem zit.. dat hij dingen 4 x opnieuw moet zeggen, omdat ik alleen maar naar z'n ogen kijk en totaal niet luister naar wat hij zegt. Ook kan ik me helemaaaaal niet meer concentreren, ik krijg kriebels in mn buik als hij online komt, dat soort dingen. Ik zoek voortdurend oogcontact, heb het dan vaak ook een tijdje, en als hij dan lacht, whoej tiz net alsof je in een achtbaan zit die heel snel naar beneden zoeft.. zo'n gevoel krijg je in je buik ik zou het echt niet willen missen.. maar tegelijkertijd.. als verliefdheid niet wederzijds is is het vaak vreselijk
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 21:20
wissie
wissie is offline
Ik ben momenteel niet verliefd.

Ik heb meerdere keren gehad, dat ik dacht verliefd te zijn, maar dat het niet zo was. Een soort bevlieging, die snel weer over is.

Echt verliefd worden duurt bij mij lang, en gaat ook niet snel over.

Hoe weet je dat je verliefd bent? Dat weet je na verloop van tijd.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 21:24
FastDuck
FastDuck is offline
ben het nu en it hurts big time.
god wat is dit kut.
denk je net dat je over'm heen bent, krijg je weer contact met'm, weeeer 22o volt door je lijfje als je'm aankijkt...
je wil gewoon bij die gozer zijn, waar'ie ook is, zn ogen spreken boekdelen, je schrijft meer songteksten dan normaal enz enz.
is overigens de 1e x datk verliefd ben.
Oud 22-03-2003, 21:28
bette4ever
bette4ever is offline
liefde kan idd heel erg vervelend zijn maar als het wederzijds is (zoals bij mij nu) dan kan het iets heeel moois zijn wat hopelijk lang standhoud.
I luvvv my luvvv
Oud 22-03-2003, 21:30
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 22-03-2003 @ 22:28:
liefde kan idd heel erg vervelend zijn maar als het wederzijds is (zoals bij mij nu) dan kan het iets heeel moois zijn wat hopelijk lang standhoud.
I luvvv my luvvv
Het is wel bijzonder 'kut' als het niet lang stand houdt.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 21:35
bette4ever
bette4ever is offline
neej das waar, maar daar moet je maar niet van uitgaan vind ik...anders blijf je altijd met een onzeker gevoel rondlopen en dat kan ook slecht zijn voor je relatie.
Oud 22-03-2003, 21:36
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
Silleygirley schreef op 22-03-2003 @ 22:12:
tiz net alsof je in een achtbaan zit die heel snel naar beneden zoeft.. zo'n gevoel krijg je in je buik
Prachtig omschreven

Citaat:
bette4ever schreef op 22-03-2003 @ 22:35:
neej das waar, maar daar moet je maar niet van uitgaan vind ik...anders blijf je altijd met een onzeker gevoel rondlopen en dat kan ook slecht zijn voor je relatie.
Nee, daar is mijn relatie ook kapot aan gegaan .
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 21:37
Verwijderd
Ik ben (ben ik bang) verliefd aan het worden, maar ik ben bang dat het leeftijdsverschil te groot is en dat het daarom niets kan worden, het is nu dus niet echt leuk
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 21:40
bette4ever
bette4ever is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 22-03-2003 @ 22:37:
Ik ben (ben ik bang) verliefd aan het worden, maar ik ben bang dat het leeftijdsverschil te groot is en dat het daarom niets kan worden, het is nu dus niet echt leuk
Wat is het verschil dan? leeftijd zou in de meeste gevallen toch nix uit moeten maken, het gaat erom wat je voelt dat is het belangrijkste. Tenzij hij een volwassen man is en jij een minderjarige
Oud 22-03-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
bette4ever schreef op 22-03-2003 @ 22:40:
Wat is het verschil dan? leeftijd zou in de meeste gevallen toch nix uit moeten maken, het gaat erom wat je voelt dat is het belangrijkste. Tenzij hij een volwassen man is en jij een minderjarige
8 jaar, ik weet dat dit geen onoverkomelijk verschil is, maar het is toch best wel groot.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Xerxes schreef op 22-03-2003 @ 22:36:
Prachtig omschreven

Danku Danku
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:12
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
net alsof je in een achtbaan zit die heel snel naar beneden zoeft
Aha vandaar dat ik het niks vind. Ik heb namelijk altijd al een hekel gehad aan achtbanen.
Oud 22-03-2003, 22:22
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 22-03-2003 @ 23:12:
Aha vandaar dat ik het niks vind. Ik heb namelijk altijd al een hekel gehad aan achtbanen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:23
Verwijderd
Ik kan het merken aan mijn gedrag. Ik ga mezelf namelijk in allerlei bochten wringen om maar bij hem in de buurt te zijn. Tot het trieste aan toe Dat je dus speciaal naar een plek toe gaat, waarvan je weet dat je hem daar tegen kan komen..
En er vladderen vlindertjes in mijn buik...Zo voelt het tenminste
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:29
Gwinnie
Gwinnie is offline
tja.. das de vraag waar ik me de hele dag al mee bezig houdt...
twas gisteravond wel erg gezellig op de bank, hij was zo lief, en waarom heb ik m laten denken dat ik hem niet leuk vind????
beetje stom van me..
volgens mij ben ik wel een klein beetje verliefd.

omdat ik als ik aan m denk beetje kriebels krijg,
omdat ik baal dattie vandaag nie heeft gebeld/gesmst
en omdat ik twijfel of ik verliefd ben.

komt een beetje vaag over, maar ksnap t zelf ook ff niet. en ik ben moe dus.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 01:26
king112
king112 is offline
Sorry maar ik ben ook verliefd en vindt het verschrikkelijk echt..
Omdat ik bang ben op de mannier van reageren.
en ik krijg inderdaad dat achtbaan gevoel in mijn buik enzo.
niet leuk!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 09:51
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 22-03-2003 @ 22:40:
Dat maakt nog nie eens zoveel uit vin ik. ALs je bijv 16 ben en die ander 20, dat scheelt wel 4 jaar, maar eignelijk ist nie super veel (of wat d8 je van 17 en 18). ALs je gewoon van diegene houd. My sweety is btw maar 1 jaar ouder (kheb liever oudere, van 3 jaar ouder, anders is t gespreksniveau vaak zo belabberd, maar valt nu wel mee )
Oud 23-03-2003, 11:13
wiebenik
wiebenik is offline
Ik ben ook verliefd, maar het doet pijn, want ik heb een vriend en hij is niet degene op wie ik verliefd ben...

Maargoed ik zal omschrijven hoe het voelt:
Ik denk de hele dag aan hem, heb kriebels in m'n buik, als hij online komt slaat m'n hart over. Hoop hem tegen te komen, maar toch ook weer niet, omdat ik bang ben dicht te slaan en te blozen.
Voel me klote, omdat ik van m'n vriend hou, pieker daar ook de hele dag door over.

Gewoon klote...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 11:46
king112
king112 is offline
Citaat:
wiebenik schreef op 23-03-2003 @ 12:13:
Ik ben ook verliefd, maar het doet pijn, want ik heb een vriend en hij is niet degene op wie ik verliefd ben...

Maargoed ik zal omschrijven hoe het voelt:
Ik denk de hele dag aan hem, heb kriebels in m'n buik, als hij online komt slaat m'n hart over. Hoop hem tegen te komen, maar toch ook weer niet, omdat ik bang ben dicht te slaan en te blozen.
Voel me klote, omdat ik van m'n vriend hou, pieker daar ook de hele dag door over.

Gewoon klote...
jep klopt en dat is niet leuk
kort gezegt love sucks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2003, 12:23
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik ben geloof ik wel een beetje verliefd aan het worden

En ik zou voorlopig niet verliefd worden potjandorie!

Maarja, ik denk niet echt dat je kan zeggen van daaraan merk je het als je verliefd bent, dat is gewoon een gevoel en dat herken je meteen als verliefdheid.
Oud 23-03-2003, 12:52
Martijngr
Martijngr is offline
Verliefd dat voel je gewoon. Je wilt alleen maar bij die persoon zijn. Zelf ben ik ook verliefd, maar heb te horen gekregen dat ik dr type niet bent En dan voel t vertiefd kut... E n nu moe k dr maar ff overheen zien te komen..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 13:19
romytjuh
romytjuh is offline
Dat weet ik wanneer ik aan niets anders kan denken dan die persoon.. graag bij hem wil zijn.. en een beetje jaloers worden als hij met een ander meisje "flirt" ik ben niet gauw verliefd en spring ook niet gauw over op een ander.. ik ben niet zo'n sletje.. maar dat is ieder voor zich..
Oud 23-03-2003, 13:29
Lilything
Lilything is offline
kben t ook geloof ik
ach kweet t ook niet

alssik vliefd ben dan moet ik steeds lachen
ben ik verschrikkelijk druk en melig
trek k heel erg naar die ander toe

euhhh jah een achtbaan ja
en die vind k altijd al leuk
maar nu probeer ik gewoon relaxt te blijven
en hopen dat er niks gebeurd...
Oud 23-03-2003, 16:11
Stepsje
Stepsje is offline
K ben ook al verliefd!!! Alleen hij gloof ik niet op mij... Maar hij wil me wel beter leren kennen, er is dus nog wel hoop...
K denk erg veel aan hem. Zit superveel op msn, want misschien komt ie nog wel online. Kijk formule 1 omdat hij daar gek van is... En probeer m zo vaak mogelijk te zien!!
Best wel lastig, aangezien ik ook Se weken heb..... Maar ik word er wel vrolijk van en dat is wel weer goed
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 16:42
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
tiz net alsof je in een achtbaan zit die heel snel naar beneden zoeft..
Juist dat moment dat je eerst omhoog bent gegaan en dan weer naar beneden vliegt...dat je die kriebels voelt in je maag...of als je in dat schip van de efteling zit, ook op dat moment dat je hoog ff stil hangt en weer naar beneden gaat
Oud 23-03-2003, 16:52
mina
mina is offline
- Aan niemand anders meer kunnen denken de gehele dag
- Het gevoel hebben dat je smoorverliefd naar hem kijkt
- En langer dan een maand gek op hem zijn
Dan ben je zeker verliefd!
Oud 23-03-2003, 17:33
Verwijderd
Wel lijp dat iedereen over die achtbaan begint *trendsetter*
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 19:10
Dminor
Dminor is offline
Cool, een vlaag van lust van driekwart jaar.
Oud 23-03-2003, 19:16
Mike
Mike is offline
of ik verliefd ben? Weet het niet eigelijk, zie het nog wel...
Oud 23-03-2003, 19:21
Jozzy
Jozzy is offline
Ik ben verliefd ja, té verliefd..... Ik heb pas nog liggen janken toen ik hoorde dat ik 'm binnenkort een jaar niet meer zou zien!! En dat meen ik serieus.. Overigens wist ik daarvoor al wel heel zeker dat ik verliefd was hoor. Hoe? Moeilijk uit te leggen....
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 19:21
Verwijderd
Als k flieft ben... dan moet k hele tijd aan hem denken... en wordt heel erg druk enz... en een vet vaag gevoel in mn bui als ik hem zie... K ben nu flieft op Bram... en hijs mn vriendje... en k was hiervoor nog nooit echt verliefd geweest
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:59
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
romytjuh schreef op 23-03-2003 @ 14:19:
ik ben niet gauw verliefd en spring ook niet gauw over op een ander.. ik ben niet zo'n sletje.. maar dat is ieder voor zich..
Dus als je snel verliefd op iemand wordt ben je gelijk een slet? Kromme stelling..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:07
Verwijderd
Gewoon, soms als ik naar 'm kijk denk ik: hmmmm
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 23:39
Verwijderd
Als ik alles van haar pik, bang ben om haar te confronteren, bang om stelling te nemen t.o.v. haar, als ik uren naar d'r foto kan kijken met een lekker warm gevoel van binnen, als ik mijn hele weekschema aanpas om haar zo vaak mogelijk te kunnen zien.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 10:12
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-03-2003 @ 00:39:
Als ik alles van haar pik, bang ben om haar te confronteren, bang om stelling te nemen t.o.v. haar, als ik uren naar d'r foto kan kijken met een lekker warm gevoel van binnen, als ik mijn hele weekschema aanpas om haar zo vaak mogelijk te kunnen zien.
Lijkt het me dat je verliefd bent
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 10:45
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-03-2003 @ 00:39:
Nare man die bang is om stelling te nemen, dat moeten we zien!Dan is-ie wel verkocht ja!
Oud 24-03-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Eaglewing schreef op 24-03-2003 @ 11:12:
Lijkt het me dat je verliefd bent
Kun je dat nu al zien?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 11:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-03-2003 @ 12:00:
Kun je dat nu al zien?
Vertel vertel.
Oud 24-03-2003, 14:15
Bright Halo
Bright Halo is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 22-03-2003 @ 21:55:
Hoe weet jij zeker dat je verliefd bent?
Als ik een meisje mis en helemaal springerig en vrolijk word voordat ik haar weer zie. Dan ben ik de klos
Oud 24-03-2003, 14:18
Arun
Arun is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 22-03-2003 @ 21:55:
Hoe weet jij nou dat jij verliefd bent?
Ik word volgens mijn vrienden ontzettend snel verliefd. Als ik de hele tijd aan 'dat leuke meisje' moet denken en 'r dan altijd wel even wil zien of tegenkomen, dàn ben ik verliefd..
Oud 24-03-2003, 14:43
Briseïs
Briseïs is offline
Ik weet niet of ik ooit verliefd ben geweest... Misschien een keer... Maar volgens mij ben ik 't nu weer... Moet de hele tijd aan 'm denken... En 't viel mn vriendinnen op dat ik vandaag erg blij was... Maar ik weet niet hoe ik reageer als ik 'm weer zie, want ik heb 'm zaterdag voor 't laatst gezien en ik ben er pas gisteren achtergekomen... Ik zie 'm vanavond weer... En ik heb morgen een proefwerk... Geen goed id, ik moet de hele tijd aan 'm denken...

Maarja waarschijnlijk als 't langer gaat duren, en ik geen indicatie krijg dat hij mij leuk vind... Wordt ik een beetje depri... Krijg weer van die 'niemand vindt mij leuk'-gedachtes... En dat is niet leuk!
Oud 24-03-2003, 17:52
~YzmA~
~YzmA~ is offline
woeeeew ik ben ook wel een beetje verliefd... ik weet niet of je het echt verliefd kunt noemen want ik ken em pas een week. ik heb een uitwisseling met school gehad met Italië en ze zijn net een week hier geweest. toen een van die italiaanse jongens uit de bus kwam had ik gelijk zoiets van : wow!! dat is pas echt mijn type woehoew... en nou na een week gezellig dansen en knuffelen mis ik em toch eigenlijk wel nu ie weg is
maaar.... over 42 nachtjes ben ik daar alweer
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:35
Yolcu
Yolcu is offline
Als je verliefd bent, dan twijfel je er niet aan. Dan wéét je dat gewoon. Dat kan ik ook niet helemaal uitleggen.

En ja, ik ben verliefd
Af en toe voelt het super (vrolijk, bij alles aan hem denken, mooie liedjes waarvan ik helemaal verliefd word, altijd over hem willen praten, stuff like that) maar af en toe ook niet (als ik wakker word en ik hoop op een smsje, maar er is niets. Of wanneer de deurbel gaat en het is één of ander rotkind die iets komt verkopen). We draaien nu alweer sinds eind januari om elkaar heen. Erg irritant.
Oud 24-03-2003, 18:37
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ben nu toch best wel verliefd aan het worden. Duurt bij mij altijd even omdat ik zowieso nooit geloof dat het wederzijds kan zij

Maar ik merk nu toch wel dat ik zit te wachten tot ik 'm weer zie en zo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten