Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 09:09
fanatickje
fanatickje is offline
ff het probleem schetsen.

Ik was enorm verliefd op een meisje uit mijn klas, gisteren op de X-mos fuif was ik van plan om een stapje verder te wagen.
Heel de tijd met haar gedanst, ... kwas in de 7de hemel, en zij zag er ook happy uit, na een tijdje probeer ik dan een move te
maken, en dan zegt zo van; " nee 'k denk nie dat het nu iets gaat worden, we zitten nl. in dezelfde klas, en ... Ma zeg nooit nooit en wordt het wel ooit iets"

Nu ben ik heer mega kapot van, echt, DOWN, van de zevende hemel in een zwart gat.

Wat vinden jullie hier nu van?
Oud 18-01-2003, 09:57
elledc
elledc is offline
Dat je niet te veel moet verwachten als het op verliefdheid aankomt. Het is best om het nuchter te bekijken en niet te veel hopen, dan ben je minder teleurgesteld dan als je wel teveel verwacht en dan afgewezen wordt.
Maar ach, je ziet toch wel wat gebeurt, ze zegt zelf dat het nog iets zou kunnen worden, dus gewoon rustig blijven en niet teveel van stapel lopen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 09:59
Verwijderd
misschien wou ze je wat eerst beter leren kennen,
en volgens mij ging die move van jou wat te snel
ik denk dat je het eerst wat rustiger aan had moeten doen...
ik was ook verliefd op een meisje en wat denk je? ik had pas met haar na een 1,5 jaar... dus ja denk er maar over na
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 11:00
Verwijderd
Misschien moet je het iets rustiger opbouwen, ze draait waarschijnlijk nog wel bij.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 11:29
fanatickje
fanatickje is offline
ik was al 3 maand verliefd op haar, en kken haar al 5 maand dus jah
KKon wel redelijk goed met haar opschieten, vooral de laatste twee weken echt goed!
Oud 18-01-2003, 13:58
Elisaaa
Elisaaa is offline
misschien een keer uitnodigen om wat leuks te gaan doen. Het hoeft toch niet bij voorbaat fout te gaan omdat je bij elkaar in de klas zit. Ik heb heel lang iets gehad met een klasgenoot, ging prima, alleen niet te veel opdrachten samen maken (want daar komt dan vaak weinig van )
Succes!
Liefs, Elisa
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
fanatickje schreef:
ik was al 3 maand verliefd op haar, en kken haar al 5 maand dus jah
KKon wel redelijk goed met haar opschieten, vooral de laatste twee weken echt goed!
Ik wil niet lullig doen, maar 5 maanden is echt niet zo heel lang. Waarschijnlijk gaat het haar iets te snel. Drie maanden verliefd is ook niks . Misschien durft ze zelf wel het initiatief te nemen als ze er klaar voor is nu ze weet wat jij voor haar voelt
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 00:44
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
fanatickje schreef:
ff het probleem schetsen.

Ik was enorm verliefd op een meisje uit mijn klas, gisteren op de X-mos fuif was ik van plan om een stapje verder te wagen.
Heel de tijd met haar gedanst, ... kwas in de 7de hemel, en zij zag er ook happy uit, na een tijdje probeer ik dan een move te
maken, en dan zegt zo van; " nee 'k denk nie dat het nu iets gaat worden, we zitten nl. in dezelfde klas, en ... Ma zeg nooit nooit en wordt het wel ooit iets"

Nu ben ik heer mega kapot van, echt, DOWN, van de zevende hemel in een zwart gat.

Wat vinden jullie hier nu van?
Ik was ooit ook zo, geef op! Je krijgt haar nooit. Geloof me het is hart, maar je komt er over heen.

Trouwens me hart is niet meer gebroken, maar hersteld, maar geen zin om me Sig. te veranderen.
Oud 19-01-2003, 14:17
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
fanatickje schreef:
van de zevende hemel in een zwart gat.
Mooie titel voor een deprimerende song kan dit worden...
Reageren

Regels voor berichten