|
|
||
|
Citaat:
Het is een goede jongen hoor, maar sex is niet fout taboe en alleen goed als je getrouwd bent. Men, en hij is niet eens christelijk. Ik moet huilen SilverAngel
|
|
|
|
Voor de Dames:
Er is geen eer aan te behalen, er is altijd iemand die beter kan aftrekken en dat is de jongen zelf. Trouwens nog een goede tip: wat mij altijd opvalt als ik word afgetrokken is dat de druk die uitgevoerd word op mijn penis de hele tijd gelijk is...weet je wel van boven naar beneden ( LET NOU OP!! ) terwijl het eigenlijk heel lekker is als je van beneden komt om voor de eikel net ff harder te knijpen. Er zitten nu jongens dit verhaalt te lezen die denken: Zeg het ze, Ja zeg het ze!! Theo Maassen Laatst gewijzigd op 20-01-2003 om 20:59. |
|
|
|
|
|
ja, wel grappig hoor. vind t altijd wel leuk om met mn vriend zn "maatje" te spelen.
![]() maar "het" en pijpen vind ik toch leuker. maar aftrekken is niet verkeerd hoor. en combineren van pijpen en trekken is helemaal lekker. voor mij ook wat minder vermoeiend wat kaken aangaat. en hij geniet er zo van... *zucht*
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 15:57 | |
| Seksualiteit |
[Enquete-achtig] Wat gaat te ver? ShadowLady | 49 | 20-02-2006 00:23 | |
| Seksualiteit |
De daad + .... floortje87 | 19 | 10-02-2004 15:59 | |
| Seksualiteit |
Gewetensvraag (over seks, duh!) Tisch | 56 | 26-07-2003 15:40 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |
| Seksualiteit |
Jongens wat wind jullie nu echt allemaal goed op! Dingetje19 | 72 | 01-11-2002 10:48 | |