Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2001, 17:15
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
hoe zijn ze bij jou op school?

wij hebben maar heeeel soms een feest. meestal is het wel leuk, alleen irritant dat iedereen altijd zo dronken is
Oud 22-11-2001, 17:37
Kiko_13
Kiko_13 is offline
Citaat:
more.than.a.woman schreef:
hoe zijn ze bij jou op school?

wij hebben maar heeeel soms een feest. meestal is het wel leuk, alleen irritant dat iedereen altijd zo dronken is
bij ons zijn schoolfeesten wel okee,
maar ff een ander vraagje he

jij gaat nie zo vaak uit zeker?
anders had je wel vaker te maken met dronkenschap en zou je je hier volgens mij ook nie meer aan ergeren!

Oud 22-11-2001, 17:39
more.than.a.woman
Citaat:
Kiko_13 schreef:
bij ons zijn schoolfeesten wel okee,
maar ff een ander vraagje he

anders had je wel vaker te maken met dronkenschap en zou je je hier volgens mij ook nie meer aan ergeren!

............

zie de

.............

ik word weer eens niet begrepen
Oud 22-11-2001, 18:44
lieveknuf
lieveknuf is offline
wij hebben maar 2x per jaar een schoolfeest dat moet veel vaker worden
we hebben met carnaval en op het einde van het schooljaar
het feest is best vaak saai alleen op eht einde van de avond is het juist leuk en dan is het feest afgelopen egt stom!!!!!
Oud 22-11-2001, 20:12
Verwijderd
Wij hadden laatst een schuimfeest op school! zooo vet was het! Ik het schuim, het bier was gratis voor bijna iedereen, want de Feestcomissie zijn allemaal leerlingen die onder andere achter de tap staan, waren zeeeeeeer vrijgevig, heb dan ook hele avond gratis gedronken. Alleen om half 1 al afgelopen, daarna door naar de stad, echt super was het.
Oud 22-11-2001, 20:29
C'est moi!
C'est moi! is offline
Wij hadden er zo'n 4 per jaar...Twee waren echt goed, Kerst Gala en de eindfeesten. En mijn allerlaatste feest, het examenfeest, was met voorsprong de beste. Het waren allemaal een beetje 'bralfeesten'. En zuipfestijnen...maar dan op de goeie manier.
Oud 23-11-2001, 12:35
Prins
Prins is offline
Citaat:
Kiko_13 schreef:

Dat slaat dus echt even helemaal nergens op. Ik vind dronken gasten meestal irritant, en van mij kan je nou niet bepaald zeggen dat ik weinig uitga.
Oud 24-11-2001, 12:36
mindcontrol
mindcontrol is offline
bij ons zijn de feesten echt goed. De drank is gratis en Tiesto komt draaien bij het volgende feest over 2 weken
Oud 24-11-2001, 14:50
beuk
beuk is offline
Citaat:
mindcontrol schreef:
bij ons zijn de feesten echt goed. De drank is gratis en Tiesto komt draaien bij het volgende feest over 2 weken
hoe kunnen ze dan in godsnaam quitte spelen of zelfs winst maken. weet je wat tiesto kost, een normale discotheek verdient dat tenminste nog terug door entree/drankomzet.

ik geloof je niet echt, maar dat terzijde.
Oud 26-11-2001, 02:19
sSaArRaA
sSaArRaA is offline
Citaat:
mindcontrol schreef:

Oud 26-11-2001, 05:31
Verwijderd
Citaat:
mindcontrol schreef:
juist ja , dit schreef je onderinvloed?

Oud 26-11-2001, 09:52
Verwijderd
Hm...op de middelbare school suckten onze schoolfeesten hard. Altijd zwaar klote, met debiele thema's als jaren-50 of jaren-70...wauw En ook altijd supergare muziek. Altijd van die verrotte scholieren-bandjes die dan heel amateuristisch nummers van Nirvana en Metallica gingen spelen...walgelijk

Blij dat ik daar vanaf ben
Oud 26-11-2001, 15:52
Denise84
Denise84 is offline
wel gezellig, maar ligt er ook aan waar het gegeven wordt
Oud 26-11-2001, 16:25
skyscraper
skyscraper is offline
Bij ons zijn ze echt super lachukick. We zijn de laatste klas en dan kijken de 1e klassen zo tegen ons op. vind ik kewl. Sowieso wel gave feesten.
Oud 26-11-2001, 17:36
Petit Jean
Petit Jean is offline
bij mij ist zo saai nooit eens wijs of goede muziek altijd zo mega boring
geen drank of niets
als ik ne fuif geef ist wel mega zene
Oud 26-11-2001, 18:46
monkey
monkey is offline
Tiesto.. in je dromen, dat kan een school nooit betalen

wij hebben maar 2 schoolfeesten per jaar en die zijn eigenlijk voor bruggers bedoelt volgens mij, want ze zijn van 20.00 tot 01.00 en ze verkopen alleen aangelengde drank...
Oud 26-11-2001, 20:19
Verwijderd
Citaat:
monkey schreef:
Tiesto.. in je dromen, dat kan een school nooit betalen
Mwah. Moet best haalbaar zijn. Een tijd geleden was er bij ons op de uni ook een feest waar Marco V. twee uur heeft gedraaid. En een andere keer hebben we André Hazes gehad. Die jongens zijn ook niet goedkoop, hoor.
Oud 27-11-2001, 14:51
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Slechter dan slecht. En nu heb ik het onderbouw feesten. Muziek: Kabouter Plop, K3, Jody Bernal...

Het enige wat leuk is, is de mini pit die er soms weleens is..Verder zuigt het.
Oud 27-11-2001, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Slechter dan slecht. En nu heb ik het onderbouw feesten. Muziek: Kabouter Plop, K3, Jody Bernal...
VET !!!
Oud 27-11-2001, 16:29
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Ik zit nie meer op school, maar heb afgelopen donderdag een schoolfeest gehad van de broer van me vriend en dat was echt een super feest veel ouwe hoeren en vooral NIEMAND was dronken heheheh
Mijn vriend en ik met het fietsje weer naar huis nou ja huis, we hebben eerst de stoeprand goed bekeken en daarna maar lopend naar huis gegaan, ik vond het opzich wel grapig alleen zielig dat me vriend zo hard op de grond gevallen was
Oud 27-11-2001, 16:32
monkey
monkey is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mwah. Moet best haalbaar zijn. Een tijd geleden was er bij ons op de uni ook een feest waar Marco V. twee uur heeft gedraaid. En een andere keer hebben we André Hazes gehad. Die jongens zijn ook niet goedkoop, hoor.

ja, maar niet zo duur als tiesto
Oud 04-12-2001, 20:55
Verwijderd
zijn meestal best leuk bij ons, alleen jammer dat je zelf ouder wordt en er dus steeds meer brugklassers rondom je komen te staan
Maar ja meestal wel gezellig, ligt er ook aan wat je dr zelf van maakt
Vrijdag hadden we Halloween
we hebben er 2 of 3 per jaar, carnaval geloof ik met bier (na 10.00uur en dan meot klas 1 en 2 naar huis hehe)

liefs xxx
Oud 04-12-2001, 21:00
Verwijderd
Schoolfeesten MAAK je leuk
Oud 04-12-2001, 21:29
Verwijderd
Citaat:
mindcontrol schreef:
bedoel je nu dat ze z'n CDtje draaien..?

Oud 04-12-2001, 21:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Hm...op de middelbare school suckten onze schoolfeesten hard. Altijd zwaar klote, met debiele thema's als jaren-50 of jaren-70...wauw En ook altijd supergare muziek. Altijd van die verrotte scholieren-bandjes die dan heel amateuristisch nummers van Nirvana en Metallica gingen spelen...walgelijk

HAHAHA Prachtig nare man! wat breng je het weer subtiel!

Advertentie
Oud 04-12-2001, 21:32
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Marco V zou bij ons op de hockey club draaien, ging niet door, maar nu komt DJ Astrid, die is toch veel lekkerder..

Maarja, er zit wel een verschil tussen Marco V en Tiesto.. in nederland misschien niet, maar Tiesto is ook zeer populair in Engeland, Amerika, Scandinavie, Israel, etc.
Oud 04-12-2001, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Bliksem schreef:

Marco V zou bij ons op de hockey club draaien, ging niet door, maar nu komt DJ Astrid, die is toch veel lekkerder..
Dat is waar

En verder: ik weet niet hoeveel Tiesto op moet brengen...een maat van me heeft ooit nog wel eens geinformeerd naar Johan Gielen. Die wilden we toen boeken voor een schoolfeest (we waren die herrie zat) en wilden eens een goeie DJ. Dus toen zijn we naar One Management gestapt (zat Johan toen nog bij) en daar kregen we te horen dat hij plusminus 2500 gulden ex BTW ex apparatuur/platen per uur kostte. Dat valt toch nog best wel mee imo.
Oud 05-12-2001, 14:56
RuffThugg
RuffThugg is offline
Onze schoolfeesten zijn wel relaxed.

Normale feesten zijn altijd in een dicotheek of uitgaansgelegenheid in Alkmaar(daar is m'n school)(in Extase of Atlantis in Alkmaar).
Dus gelukkig niet in school en geen dranklimiet.

Op het eindfeest komt er iemand optreden, vorig jaar was dat OP.
Was redelijk, maar niet geweldig.

En vorige week vrijdag was het openingsfeest van de nieuwe aula(oude was afgebrand) en toen was DJ Marcello ingehuurd.(speciaal budget voor de opening)

Dus het zit bij ons wel goed.
Oud 05-12-2001, 17:52
D-man
D-man is offline
Citaat:
nare man schreef:

hmmjah das idd wel erg walgelijk. En ook al zijn Nirvana en Metallica niet mijn favo bands. Die lui ga je niet even na spelen, daar moet je respect voor hebben.

Oud 05-12-2001, 18:39
*meissie*
*meissie* is offline
de schoolfeesten zijn wel flex, we gaan altijd naar een discotheek, dus das wel beter...
Oud 05-12-2001, 18:43
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
de schoolfeesten op mn middelbare school waren nog wel te pruimen, op deze school ben ik er in 4 jaar nog nooit bij geweest eigenlijk.
Oud 05-12-2001, 19:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Dat is waar

En verder: ik weet niet hoeveel Tiesto op moet brengen...een maat van me heeft ooit nog wel eens geinformeerd naar Johan Gielen. Die wilden we toen boeken voor een schoolfeest (we waren die herrie zat) en wilden eens een goeie DJ. Dus toen zijn we naar One Management gestapt (zat Johan toen nog bij) en daar kregen we te horen dat hij plusminus 2500 gulden ex BTW ex apparatuur/platen per uur kostte. Dat valt toch nog best wel mee imo.
Maar in die tijd was Johan Gielen niet bekend bij de "mainstreamers" wat toch wel prijsverschil brengt denk ik, maar ik denk dat je hem nu voor minder dan 4000 wel een avondje kan boeken.

But then again, er zit vast ook wel een behoorlijk prijsverschil tussen Gielen en Tiesto..
Oud 05-12-2001, 19:49
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Schoolfeesten waren lauw bij mij op de middelbare...

Nu is er 1 voordeel...

Bij 't eerstvolgende feest daaro hebben ze mij gevraagd om te draaien..

Ow wat zullen de kids uit de brugklas een leuke party hebben... STAMPEN
Oud 05-12-2001, 20:15
more.than.a.woman
is tiesto niet 10.000 piek voor een half uurtje????
Oud 08-12-2001, 17:41
Lindi
Lindi is offline
Bij ons is aanstaande vrijdag een schoolfeest. We hebben er een paar per jaar. Er worden altijd leuke thema's bedacht. Vorig jaar was het Hollywood en Go Extream dit jaar is het PUNK!!! Ze zijn altijd kei gaaf!!! Alleen nu kan ik aanstaande vrijdag niet das baluhh..
Oud 08-12-2001, 17:59
beuk
beuk is offline
Citaat:
more.than.a.woman schreef:
is tiesto niet 10.000 piek voor een half uurtje????
Ik dacht 20.000, maar dat is hij zeker waard
Oud 08-12-2001, 19:28
*Liesje*
*Liesje* is offline
Saaaaaie feesten...zo weinig aanhang altijd...zijn er dan geen gezellige mensen op mijn school
Oud 08-12-2001, 22:22
MaakUt
MaakUt is offline
ten eerste vind ik feesten waar je de helft van de mensen van naam kent en de rest van gezicht geen hol aan.. ok, er kwamen dan ook wel vet goeie dj's bij ons op die feesten (DJ Jean/Ronald Molendijk/Marco V.) enz.. maar er werd alleen MALT bier geschonken dus je moest van tevoren flink indrinken (ik ga eg niet nuchter zo gestoord doen ;P) , maarja.. als je 2 uur niks drinkt is het al een beetje uitgewerkt... en zo'n feest duurde bij ons nooit zo erg lang... idd blij dat ik daar vanaf ben ..
Oud 10-12-2001, 17:57
RuffThugg
RuffThugg is offline
Het aankomende feest, 20 december, is een galafeest.
Dus dat wordt weer vet leuk.
Oud 10-12-2001, 21:34
D-man
D-man is offline
Citaat:
beuk schreef:
Ik dacht 20.000, maar dat is hij zeker waard
echt wel!

20000 piek, is het die kerel naar zijn bol gestegen ofzo. Nee, ik kan toch betere DJ's bedenken die het voor minder doen.
Oud 12-12-2001, 18:12
miek_temp
miek_temp is offline
Bij ons waren schoolfeesten zeer slecht. Slechte muziek en geen drank. Daardoor lage opkomst en saai feest en om 12 uur afgelopen. Alleen eerste klassers vinden het ooit leuk. Zijn maar twee leuke feesten. Het galabal; het enige feest waarop introducees mochten komen en waar leuke muziek was. Het leukste was om iedereen in galakleding te zien. Hier werd wel alcohol geschonken maar dan alleen heel erg vieze verdunde wijn. Het feest was om half 1 afgelopen. En pas vanaf de derde klas.
Het andere leuke feest is het eindexamenfeest. MOchten geen introducees komen. Was alleen voor havo en vwo. Ik vond het ook onzin dat de mavo niet mocht komen. Werd bier en wijn geschonken en veel gedronken. Betere muziek. Nadeel was dat iedereen een taak had. Sommige moeten wc schoonmaken. Ik moest half 6 vegen. Dat heb ik niet gedaan. Was heel gezellig feest. Begon om een uur of 9 en duurde tot laat. 'S ochtends iedereen gaar en vanaf 8 uur kwamen er weer andere leerlingen op school dus dan moest de school schoon zijn.
Oud 12-12-2001, 18:29
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
als ze in De Boule (Zutphen) worden gehouden zijn ze bruut...
als ze in Concordia (Brummen) of in Laren worden gehouden zijn ze lauw...
Oud 15-12-2001, 10:03
losangeles
losangeles is offline
Citaat:
D-man schreef:
hmmjah das idd wel erg walgelijk. En ook al zijn Nirvana en Metallica niet mijn favo bands. Die lui ga je niet even na spelen, daar moet je respect voor hebben.

Nou, niet naspelen...Ik kan grote,bekende whatever bands noemen die één van die twee naspelen. Dat brengen ze zelfs uit op CD.
Oud 15-12-2001, 11:01
*Liesje*
*Liesje* is offline
Donderdagavond! Glitter & Glamour in de plaatselijke discotheek hier...eerste schoolfeest van het schooljaar...was wel grappig gepromoot op school...met afro mannen in pak, rolschaatsende meisjes in glitterpruiken en boa's met natuurlijk muziek! Hopelijk dit keer veel aanhang!
Oud 20-12-2001, 15:33
crp
crp is offline
Wij hebben kutfeesten, enige leuke feest was in een discotheek, van 9 tot 1.. Meestal is 't van 8 tot 11..
Oud 25-12-2001, 10:35
friesin
friesin is offline
bij ons zijn helemaal geen schoolfeesten meer....paar jaar terug hebben een paar jongens 2 leraren in elkaar geslagen, dus daarom nooit weer een schoolfeest
Oud 28-12-2001, 01:01
Kapiteinkoek
Kapiteinkoek is offline
hahaha dat zijn wel de betere feesten inderdaad!
Oud 29-12-2001, 10:54
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Echt te gaar voor woorden. Feesten voor 4-5-6 zijn heel "cool" ( ) voor 4e klassertjes die zowiezo pas net t uitgaansleven ontdekt hebben maar voor een 6e klasser is er echt geen hol te beleven. TE veel Jody Bernal&Co en TE veel 14 jarige meisjes die de slet uit lopen hangen. Alhoewel dat natuurlijk wel weer erg amuserend is om te zien
Oud 29-12-2001, 13:24
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Echt te gaar voor woorden. Feesten voor 4-5-6 zijn heel "cool" ( ) voor 4e klassertjes die zowiezo pas net t uitgaansleven ontdekt hebben maar voor een 6e klasser is er echt geen hol te beleven. TE veel Jody Bernal&Co en TE veel 14 jarige meisjes die de slet uit lopen hangen. Alhoewel dat natuurlijk wel weer erg amuserend is om te zien
14jarige meisjes in de 4e? Ik ben over 3 dagen 14, maar kzit in de 2e..dus...*vraagteken*
Oud 29-12-2001, 14:14
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
14jarige meisjes in de 4e? Ik ben over 3 dagen 14, maar kzit in de 2e..dus...*vraagteken*

Naja ze gedragen zich zo in ieder geval. Ik was zelf 15 in de 4e dus veel scheelt het niet.

Advertentie

Regels voor berichten