Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zie de ![]() ............. ![]() ik word weer eens niet begrepen ![]()
|
![]() |
wij hebben maar 2x per jaar een schoolfeest dat moet veel vaker worden
we hebben met carnaval en op het einde van het schooljaar het feest is best vaak saai alleen op eht einde van de avond is het juist leuk en dan is het feest afgelopen egt stom!!!!!
|
Verwijderd
|
Wij hadden laatst een schuimfeest op school! zooo vet was het! Ik het schuim, het bier was gratis voor bijna iedereen, want de Feestcomissie zijn allemaal leerlingen die onder andere achter de tap staan, waren zeeeeeeer vrijgevig, heb dan ook hele avond gratis gedronken. Alleen om half 1 al afgelopen, daarna door naar de stad, echt super was het.
|
![]() |
|
![]() |
Wij hadden er zo'n 4 per jaar...Twee waren echt goed, Kerst Gala en de eindfeesten. En mijn allerlaatste feest, het examenfeest, was met voorsprong de beste. Het waren allemaal een beetje 'bralfeesten'. En zuipfestijnen...maar dan op de goeie manier.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik geloof je niet echt, maar dat terzijde.
|
Verwijderd
|
Hm...op de middelbare school suckten onze schoolfeesten hard. Altijd zwaar klote, met debiele thema's als jaren-50 of jaren-70...wauw
![]() Blij dat ik daar vanaf ben |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zit nie meer op school, maar heb afgelopen donderdag een schoolfeest gehad van de broer van me vriend en dat was echt een super feest veel ouwe hoeren en vooral NIEMAND was dronken
![]() Mijn vriend en ik met het fietsje weer naar huis nou ja huis, we hebben eerst de stoeprand goed bekeken en daarna maar lopend naar huis gegaan, ik vond het opzich wel grapig alleen zielig dat me vriend zo hard op de grond gevallen was
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
zijn meestal best leuk bij ons, alleen jammer dat je zelf ouder wordt en er dus steeds meer brugklassers rondom je komen te staan
![]() Maar ja meestal wel gezellig, ligt er ook aan wat je dr zelf van maakt Vrijdag hadden we Halloween we hebben er 2 of 3 per jaar, carnaval geloof ik met bier (na 10.00uur en dan meot klas 1 en 2 naar huis hehe) liefs xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
HAHAHA Prachtig nare man! wat breng je het weer subtiel! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Marco V zou bij ons op de hockey club draaien, ging niet door, maar nu komt DJ Astrid, die is toch veel lekkerder.. Maarja, er zit wel een verschil tussen Marco V en Tiesto.. in nederland misschien niet, maar Tiesto is ook zeer populair in Engeland, Amerika, Scandinavie, Israel, etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder: ik weet niet hoeveel Tiesto op moet brengen...een maat van me heeft ooit nog wel eens geinformeerd naar Johan Gielen. Die wilden we toen boeken voor een schoolfeest (we waren die herrie zat) en wilden eens een goeie DJ. Dus toen zijn we naar One Management gestapt (zat Johan toen nog bij) en daar kregen we te horen dat hij plusminus 2500 gulden ex BTW ex apparatuur/platen per uur kostte. Dat valt toch nog best wel mee imo. |
![]() |
|
Onze schoolfeesten zijn wel relaxed.
Normale feesten zijn altijd in een dicotheek of uitgaansgelegenheid in Alkmaar(daar is m'n school)(in Extase of Atlantis in Alkmaar). Dus gelukkig niet in school en geen dranklimiet. Op het eindfeest komt er iemand optreden, vorig jaar was dat OP. Was redelijk, maar niet geweldig. En vorige week vrijdag was het openingsfeest van de nieuwe aula(oude was afgebrand) en toen was DJ Marcello ingehuurd.(speciaal budget voor de opening) Dus het zit bij ons wel goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
But then again, er zit vast ook wel een behoorlijk prijsverschil tussen Gielen en Tiesto.. |
![]() |
|
![]() |
Schoolfeesten waren lauw bij mij op de middelbare...
Nu is er 1 voordeel... Bij 't eerstvolgende feest daaro hebben ze mij gevraagd om te draaien.. ![]() Ow wat zullen de kids uit de brugklas een leuke party hebben... ![]() ![]()
|
ten eerste vind ik feesten waar je de helft van de mensen van naam kent en de rest van gezicht geen hol aan.. ok, er kwamen dan ook wel vet goeie dj's bij ons op die feesten (DJ Jean/Ronald Molendijk/Marco V.) enz.. maar er werd alleen MALT bier geschonken dus je moest van tevoren flink indrinken (ik ga eg niet nuchter zo gestoord doen ;P) , maarja.. als je 2 uur niks drinkt is het al een beetje uitgewerkt... en zo'n feest duurde bij ons nooit zo erg lang... idd blij dat ik daar vanaf ben ..
|
![]() |
Bij ons waren schoolfeesten zeer slecht. Slechte muziek en geen drank. Daardoor lage opkomst en saai feest en om 12 uur afgelopen. Alleen eerste klassers vinden het ooit leuk. Zijn maar twee leuke feesten. Het galabal; het enige feest waarop introducees mochten komen en waar leuke muziek was. Het leukste was om iedereen in galakleding te zien. Hier werd wel alcohol geschonken maar dan alleen heel erg vieze verdunde wijn. Het feest was om half 1 afgelopen. En pas vanaf de derde klas.
Het andere leuke feest is het eindexamenfeest. MOchten geen introducees komen. Was alleen voor havo en vwo. Ik vond het ook onzin dat de mavo niet mocht komen. Werd bier en wijn geschonken en veel gedronken. Betere muziek. Nadeel was dat iedereen een taak had. Sommige moeten wc schoonmaken. Ik moest half 6 vegen. Dat heb ik niet gedaan. Was heel gezellig feest. Begon om een uur of 9 en duurde tot laat. 'S ochtends iedereen gaar en vanaf 8 uur kwamen er weer andere leerlingen op school dus dan moest de school schoon zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Donderdagavond! Glitter & Glamour in de plaatselijke discotheek hier...eerste schoolfeest van het schooljaar...was wel grappig gepromoot op school...met afro mannen in pak, rolschaatsende meisjes in glitterpruiken en boa's met natuurlijk muziek! Hopelijk dit keer veel aanhang!
![]()
|
![]() |
Echt te gaar voor woorden. Feesten voor 4-5-6 zijn heel "cool" (
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wanneer is een schoolfeest geslaagd? ikheetrobin | 7 | 16-11-2013 09:36 | |
Algemene schoolzaken |
Wel of niet naar schoolfeest? Guinie | 7 | 03-02-2011 15:08 | |
Muziek |
Schoolfeest muziek Gimme more beer | 68 | 30-11-2004 23:40 | |
Algemene schoolzaken |
thema's schoolfeesten jaap | 44 | 07-02-2004 18:56 | |
Algemene schoolzaken |
Wegens alchohol tijdens schoolfeest geschorst :S TrUeKiLL | 47 | 29-11-2003 14:46 | |
Muziek |
Schoolfeest-nummer Verwijderd | 29 | 16-03-2003 20:17 |