Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2002, 14:29
never mind
never mind is offline
heej hallo

als je bij je (huidige) vriend slaapt/sliep ofzo.. Slaap je op een stretcher/in andere kamer/in zijn bed of anders. En hebben je ouders invloed op waar je prcies slaapt?

Xxik
Oud 02-12-2002, 14:35
Gothic
Gothic is offline
het is toch logisch dat als je nog bij je ouders woont dat ouders dan invloed hebben op waar de vriend(in) van hij/zij slaapt...
Oud 02-12-2002, 14:40
Larissa_86
Larissa_86 is offline
We slapen altijd in hetzelfde bed , ik heb een groot bed dus dat is wel handig, hij heeft maar een 1persoonsbed dus dat is wel krapjes, maar niet dat ik dat zo heel erg vind ofzow .
Ja eerst mocht het nog niet, maar na n tijdje krege ze wel door dat de extra matras steeds onbeslapen was ,dus nu doen ze er niet meer moeilijk over.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 14:41
Verwijderd
als hij hier slaapt dan slapen we in t logeerbed(2 persoons) en bij hem slapen we naast elkaar met 2 matrassen naast elkaar.

en ja ouders hebben er invloed op, zolang je daar woont heb je maar te doen wat ze willen, bij mij mochten we meteen bij elkaar slapen,zodra ze wisten dat we sex hadden.

en bij hem was t eerst een half jaar wachten, eerst was t de logeerkamer, toen vond t zusje t gezelliger met mij op der kamer, daarna mocht ik bij mijn vriend.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 14:47
Verwijderd
bij hem thuis: nou eerst hadden we altijd 1 matras op de grond en sliep hij daarop en ik in zijn bed en nu de laatste keer hadden we 2 matrassen op de grond gelegd en een stel dekens daarover dus hadde we 2persoonsbed.. maar van 't weekend gaan we gewoon same in 1 bed geloof ik...

bij mij thuis: moge we nie same slape, maar hebbe we 1 keer stiekum gedaan dus sliepe we in mijn bed... ook lekker krap maarja we sliepe toch binne 10 minuten ofzo.. beetje gezope

en bij hem thuis geven zijn ouders er niets om. 'k moet alleen wat minder geluid make geloof ik... tenminste dat was vast de hint. want zijn moeder begobn expres te kreune was lache.. en bij mij thuis, jah mag niet, en zal eerst komende jaar ook nie mogen vrees ik
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 14:54
Verwijderd
bij mij thuis: vriend moet bij broertje op de kamer slape..
bij mijn vriend: ik moet op logeerkamer slape..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 15:06
Verwijderd
Hmz, ik heb eigenlijk bij al mn vriendjes altijd in hetzelfde bed geslapen, of dat nu bij hem thuis was of bij mij thuis, ouders hebben zich er eigenlijk nooit niet mee bemoeid.

Best wel uniek geloof ik, kijk, mijn ouders vinden het mijn zaak. Maar ik heb 3 vriendjes gehad waarbij de ouders zich er ook niet mee bemoeiden.. het is dus echt nooit een issue geweest bij mij
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 15:07
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
bij hem thuis in zijn 2persoons
bij mij thuis in mn 1persoons (mindaahz) ma ik ga over 2 weekjes ofzo n 2persoonkrijguh!

Oud 02-12-2002, 15:31
Esmée
Esmée is offline
Wel bij hem geslapen.. knusjes samen in zijn bed En voor hij hier mag slapen zijn we nog wel ff verder
Oud 02-12-2002, 16:22
dreadlocks
dreadlocks is offline
ik sliep meteen bij hem in bed, zijn ouders vinden dat echt niet erg. en trouwens, slaapt ook lekkerder. lol
Oud 02-12-2002, 16:53
sas_andrea
sas_andrea is offline
bij mij: niet... hij mag dus niet bij slapen, vinden mn ouders, vooral pa, onzin

bij hem: paar keer gedaan, maar vader wist t niet (duh ) en toen sliep ik in de logeerkamer samen met mn vriend in een 1-persoonsbedje. krapjes, maar knus.
Oud 02-12-2002, 17:48
sinsere
sinsere is offline
We slapen eigenlijk altijd bij hem thuis. We leggen dan wel een extra matras neer, zodat ik daarop kan gaan liggen als ik echt zou willen slapen.
Meestal komt het erop neer dat we in zijn bed in slaap vallen. Beetje krap wel, maarja lekker knus
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 18:02
M*girl
M*girl is offline
Andere kamer (kortzichtige ouders)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 18:04
DEChengst
DEChengst is offline
Samen in een 1 persoons bed kruipen lijkt me echt niks. Dat is zo krap dat je niet fatsoenlijk kan slapen.
Oud 02-12-2002, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Samen in een 1 persoons bed kruipen lijkt me echt niks. Dat is zo krap dat je niet fatsoenlijk kan slapen.
dan heb jij vast nog nooitmet je vriendin als je die hebt in een eenpersoonsbed geslapen want dat kan goed hoor
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
hier ben ik t mee eens, t is niks om met zijn 2e in 1 bed te liggen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 19:32
Verwijderd
als ik bij hem blijf slapen kruipen we samen in zijn bed. tegenwoordig leggen we wel dikwijls de matras op de grond; geen gekraak van het bed, niemand wordt tegen de muur geplet en niemand kan hard uit bed vallen

xxx
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 20:24
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
hier ben ik t mee eens, t is niks om met zijn 2e in 1 bed te liggen.
nou, ieder zn eigen mening. ik vind t wel gezellie en slaap juist heerlijk zo tegen mn vriend aan.
Oud 02-12-2002, 20:48
Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
In het begin moest mijn vriend op een aparte kamer slapen, maar daar hebben we ons meteen al niet aan gehouden. Ik ben toen gewoon stiekem bij hem gekropen, en ben 's ochtends weer terug gegaan naar mijn eigen bed. Later mocht hij gewoon bij mij op de kamer slapen, en konden we als we wilden een extra matras erbij leggen.
Ik vind het slapen in een éénpersoonsbed juist wel erg gezellig en knus. Maar dat kan misschien ook zijn omdat we nog nooit anders hebben geslapen.
Oud 02-12-2002, 21:01
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
nou, ieder zn eigen mening. ik vind t wel gezellie en slaap juist heerlijk zo tegen mn vriend aan.
ja dat wel, maar steeds wakker worden als meneer draaid ofzo als je bijna uit bed donderd, dat vind ik niet echt een geslaagd succes

en tegne je vriend aan slapen is wel heerlijk ja, maar toch lig ik liever met ruimte om me heen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 21:02
poecilotheria
poecilotheria is offline
bij haar thuis ben ik zelfs nog nooit geweest, das een lang verhaal het komt er iig op neer dat die ouders jehova zijn....

als ze bij mij slaapt ligt ze bij mij in bed
Oud 02-12-2002, 21:07
Larissa_86
Larissa_86 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
hahaha jij bent gek
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 21:11
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Larissa_86 schreef:
hahaha jij bent gek
JA ??? Daar ben ik toevalig trots op
Oud 02-12-2002, 21:32
bracelance
bracelance is offline
ik slaap bij haar broertje op de kamer op een stretcher maar ik ben toch een beetje meer bij haar dan normaal en dat maakt het wel heel leuk, en ik kan 's avonds naar haar kamer sluipen en er dan ff bij komen liggen
Oud 03-12-2002, 17:04
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
dan heb jij vast nog nooit met je vriendin als je die hebt in een eenpersoonsbed geslapen
Wat weet jij dat ik niet weet ?
Oud 03-12-2002, 17:05
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
dan heb jij vast nog nooitmet je vriendin als je die hebt in een eenpersoonsbed geslapen want dat kan goed hoor
kan priiiiima
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Wat weet jij dat ik niet weet ?
ze ziet t woordje lijkt misschien
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 17:11
Ilsje
Ilsje is offline
Als ik bij hem slaap slaap ik op een apart matras op de grond. En als hij bij mij slaapt dan samen op me redelijk brede slaapbank (heb geen gewoon bed). Samen in een 1-persoonsbed kan ik niet... Ik moet echt nix voelen wil ik in slaap vallen...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 17:11
Verwijderd
jah ey hallo kan ik er aan doen... ik ben ook nie perfect jeetje...

elke keer als ik iets zeg of doe heb je er constant commentaar op, jeetje.. we zijn niet allemaal zo perfect en slim als jou hoor..
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 17:40
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ze ziet t woordje lijkt misschien
Mja, ze schijnt te weten dat ik ooit een vriendin gehad heb. Wil ik wel weten waar ze die verstopt heeft
Oud 03-12-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Mja, ze schijnt te weten dat ik ooit een vriendin gehad heb. Wil ik wel weten waar ze die verstopt heeft
als je met haar gelspane had in bed, had je wel geweten of t fijn is in een 1 persoonsbed of niet, dan had je t woordje schijnt wel weggelaten
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 18:32
$tarlight
$tarlight is offline
we slapen bij elkaar in bed en als iemand dan niet kan slapen ligt HIJ op de matras, mooi geregeld dacht ik zo
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 19:57
AMDFreak
AMDFreak is offline
Hmm...
ligt eraan hoe breed dat 1 persoonsbed is (60 of 80)

Maar voor de 1ste keer (die nog moet komen) zou ik 2 matrassen naast elkaar legge..
Oud 03-12-2002, 20:03
Iniemienie
Iniemienie is offline
Nogal complicated: ik deel mn kamer thuis (moeder) met mn zusje. Dr ligt dus altijd iemand bij.
In de eerste maanden ging hij dan in mijn vaders huis slapen (om de hoek) en ik gewoon thuis en kwam ie smorgens gewoon mee-eten, nadat ik m wakker gemaakt had.
Nu heeft mn vader bedacht dat ie aan zn principes vast wil houden, dus als we bij hem zijn mag mijn vriend niet bij mij op de kamer slapen. Thuis dus wel, maar das nie altijd even handig, maar meestal ligt er gewoon een matras, en doen we het zachtjes

Bij hem slapen we op n 2persoons opklapbed (relaxed!)
Oud 03-12-2002, 20:08
Larissa_86
Larissa_86 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
JA ??? Daar ben ik toevalig trots op
Ok leuk voor je ...maar maybe LIJKT het je wel nix, je zou het welles kunne probere want het is fijn , maar ja niet iedereen vind dat natuurlijk maar een tip : probeer het gewoon een keertje
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 20:34
Imir
Imir is offline
Bij mij thuis slapen we samen in een eenpersoons bed (hoogslaper met hekje, dus er valt niemand uit ), lekker knus, 2 matrassen vind ik maar niets. Slaapt echt geweldig vind ik. Bij hem thuis slaap ik in zijn bed en hij op zolder in het logeerbed, maar als zijn ouders slapen komt hij wel naar beneden om even bij mij te liggen (helaas gaan ze vaak later slapen dan wij en staan ze eerder weer op). Best lastig allemaal... Maar hij gaat er binnenkort wel weer eens met zijn ouders over praten, al ben ik bang dat ze hem nog te jong vinden (bijna 16, hij is jonger dan ik). Maar na een half jaar moet het toch mogen? Hij mag wel bij mij slapen, dus logisch is het niet... NIMB blijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 21:14
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Larissa_86 schreef:
probeer het gewoon een keertje

Goed idee, ik zal mijn fantasie vanavond eens flink in werking laten treden
Oud 03-12-2002, 21:20
Larissa_86
Larissa_86 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Goed idee, ik zal mijn fantasie vanavond eens flink in werking laten treden
Owkee laat ff wete of het is bevalle
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 22:13
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
mjah men ouders zouden dan zeggen dattie in d elogeerkamer moet ofzo.. met als gevolg nachtelijke sluiptripjes naar de logeerkamer
Oud 03-12-2002, 22:20
Verwijderd
Ik mag alles .
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 22:22
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik mag alles .
*kijkt jaloers*
grrrmpf!
Oud 04-12-2002, 12:43
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Larissa_86 schreef:
Owkee laat ff wete of het is bevalle
Het experiment is mislukt. De gedachte aan knuffelen was zo fijn dat ik daar de hele tijd in bleef hangen
Oud 04-12-2002, 16:01
Larissa_86
Larissa_86 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Het experiment is mislukt. De gedachte aan knuffelen was zo fijn dat ik daar de hele tijd in bleef hangen
haha, komt er nog n 2e experiment ?
Of ga je ut gewoon teste in het echt een keer als je vriendin hebt of als je die al hebt nu
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 16:09
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Larissa_86 schreef:
haha, komt er nog n 2e experiment ?
Mja, dat wordt precies hetzelfde resultaat.

Citaat:

Of ga je ut gewoon teste in het echt een keer als je vriendin hebt
Zullen mijn sociale vaardigheden toch nog een stuk verder moeten verbeteren :/
Oud 04-12-2002, 16:30
beestje
beestje is offline
wij slapen altijd in een tweepersoonsbed (okee die van mij is eigenlijk anderhalfpersoons )
Oud 04-12-2002, 16:38
Verwijderd
Hij woont bij mij (of ik bij hem). Als we bij één van onze ouders sliepen/slapen dan slapen we ook bij elkaar, altijd al gedaan (al woonden we bijna meteen samen ), daar hebben ze niet echt invloed op gehad.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 18:24
Sask!a
Sask!a is offline
Ik mag niet bij mijn vriend slapen en hij ook niet bij mij.
Van mijn ouders mag het niet (hij is 6 jaar ouder, dus ze zijn nogal bang). Van zijn ouders mag het wel (vind je het gek, hij is 22)

Ik heb een 2persoonebed
mn vriend een anderhalf persoons

Als we bij elkaar zijn en we zijn moe, liggen we wel samen in bed hoor, weten mijn ouders ook, maar de hele nacht blijven am gniet.
Snap jij het? Snap ik het!

Liefs Saskia
Oud 04-12-2002, 18:37
Larissa_86
Larissa_86 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Zullen mijn sociale vaardigheden toch nog een stuk verder moeten verbeteren :/
Hmm nou dan moet je daar maar aan gaan werken he...
Veel suc6
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 20:39
Sabina
Sabina is offline
Mijn vriend wootn opzich zelf, dus we hebben nooit last van zijn ouders, en daar slapen we in een twee persoonsbed.
Bij mij thuis slapen we op twee matrassen omdat mijn bed een beetje kapot is Verder doen mijn ouders nergens moeilijk over of iets...

xxx
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 08:03
Verwijderd
Bij mij in m'n 2 persoons bed

bij hem op 2 matrassen naast elkaar op de grond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten