Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, ik heb ongeveer hetzelfde, enige wat ik doe als ik thuis ben is computeren...Zou gewoon niet weten wat ik anders moet doen.
Ik heb opzich ook wel redenen, ik ben bijvoorbeeld ook mod (hier forumbaas) van een ander redelijk groot forum. En ook nieuwsposter op een gaming nieuws site... (zie sig ![]() Maar waarom zou je ergens voor vluchten? Is het niet gewoon dat je je zeker voelt bij je computer en je gewoon niks anders kan bedenken om te doen? Laatst gewijzigd op 28-01-2003 om 17:19. |
![]() |
|
Het hoeft niet zo te zijn dat je ergens voor vlucht..., al zou dat ook wel kunnen, maar wij zijn niet diegenen die daar achter moeten komen, dat moet je zelf...
Ik weet niet of je ergens mee zit... maar ik kompjoeter zelf vrij veel..., ik zit vooral op forum, daar heb ik wel veel steun aan.., en ik luister muziek. Dat doe ik ook om maar iets te doen te hebben en om niet na te hoeven dneken. Misshcien is dat bij jou ook wel... Naja..., hier heb je waarschijnlijk nie veel aan, het is een veel te vaag verhaal..., dus lama hangen, sorry ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Er hoeft niet iets mis te zijn met je 'echte leven' om verslaafd te raken aan de anonimiteit, de openheid en de zekerheid van het internet.
Het heeft gewoon eigenschappen die voor veel mensen aantrekkelijk zijn. Maar stel dat je een sport ineens intensief ging beoefenen, of dat je een vriendin krijgt en dan het grootste deel van de tijd met haar doorbrengt, dat kán, maar hóeft dan toch helemaal niet te betekenen dat je het thuis rot hebt, of dat je het met je andere vrienden niet kan vinden?
|
mmhh Ik herken het ook...
Ik zit ook vaak genoeg 8er de pc. Je zegt zelf dat je 'vlucht' maar dat hoeft niet zo te zijn denk ik...Het kan ook een manier van ontspannen zijn en dat je nergens anders zin in hebt dat herken ik ook want ik heb eigenlijk nog genoeg te doen en toch zit ik hier! Mijn ouders zijn zelf ook gescheiden (zie ook http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=351484 ) en ik woon met mn moeder en broer ook ergens anders en dit is heel fijn...Bij mijn vader kon het gewoon niet meer ![]() Als je wil mailen over je probleem kan dat altijd! Ik raad je aan over je vader te praten.Ik denk dat je die tijd weg probeert te stoppen tenminste dat denk ik!Heb ik zelf ook gedaan...Ik d8 altijd Suus kan het wel alleen; heeft geen hulp nodig maar een keer op sgol ging het zoooo klote en heb ik direct een maatschappelijk werkster gebeld... het gaat nu heel goed met me... Heel veel sterkte...*geeft knuffel*
||
Citaat:
Maar zolang je achter de pc blijft zitten, zul je jezelf ook niet echt beter leren kennen.. Dus blijf je een beetje in het cirkeltje.. Misschien eens een weekje proberen veel minder achter de pc te zitten en eens te kijken hoe je je dan voelt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk juist dat t misschien wel goed is... vooral dit forum enzo, je praat over je problemen enzo, ik denk eerder dat dat juist helpt!! ![]() Het kan natuurlijk dat je je anders voordoet op internet, dan is het indd niet goed, maar anders denk ik wel dat veel achter de computer zitten geen kwaad kan, behalve als je sociale contacten enzo er onder lijden ![]()
||
Citaat:
haha snap die zin ook niet helemaal dat ik dat gezegd heb, het was nog vroeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarja dat hoeft niet te zijn om jezelf te ontlopen (kan natuurlijk wel), het kan ook een soort verslaving zijn, ik ken genoeg mensen die non-stop spelletjes spelen en zichzelf daar niet mee willen ontlopen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Waar sta je voor als je een zionist bent? Below_Zero | 21 | 20-03-2005 11:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Psychologie |
vluchten voor problemen magicflower | 6 | 21-07-2003 15:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Annelie's Vlucht Nieni | 4 | 26-01-2003 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
ARTistiek |
Over de traan, de leugen en de waarheid (deel 3) Internationalist | 1 | 17-10-2001 21:25 |