Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2013, 20:39
TheGreatOne
TheGreatOne is offline
Ik ben een jongen van 15, bijna 16. Als m'n lul stijf is en ik trek m'n voorhuid over m'n eikel, doet het pijn aan dat 'velletje' dat je eikel en je voorhuid verbindt (geen idee hoe dat noemt).

Is dit normaal of niet en zo nee, wat doe ik eraan?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:44
bloodyb
bloodyb is offline
Dat heet het toompje. En nee, het hoort geen pijn te doen. Bij jou is het dus te kort. Het zou kunnen uitrekken met de oefeningen die je nu doet (rukken dus). Als dat niet gebeurt moet je naar je huisarts gaan, die kan het insnijden. Succes.
Oud 04-12-2013, 20:46
Vraagtekentje
Vraagtekentje is offline
Toompje, niey tever trekken dat scheurt ie en dan bloedt het HEEEEL ERG. En prikt bij pissen(ervaring)
Oud 04-12-2013, 20:51
TheGreatOne
TheGreatOne is offline
Heb al zover het kon getrokken, scheurde niet. Maar het was ook niet bepaald aangenaam.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:01
Vraagtekentje
Vraagtekentje is offline
Experimenteer beetje, dan kom je er wel achter
Oud 05-12-2013, 00:38
Verwijderd
Vervelend dat aftrekken zeer doet.
Oefening om je toompje VOORZICHTIG proberen op te rekken: trek als je pik nog slap is je voorhuid naar achteren en smeer babyolie/massageolie of iets van vaseline op je toompje. Blijf je voorhuid naar achteren houden en laat hem stijf worden. Wacht tot het zeer gaat doen, hou paar tellen vol en laat dan los. Bij voorkeur na eerst in bad geweest te zijn of douche. Paar weken proberen. Succes
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 16:09
Verwijderd
Wat voor vreselijke tips geven jullie. Ga gewoon naar de huisarts. Die kan je veel beter helpen dan deze sadisten.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2013, 16:12
TheHunter
TheHunter is offline
Citaat:
Wat voor vreselijke tips geven jullie. Ga gewoon naar de huisarts. Die kan je veel beter helpen dan deze sadisten.
gozer niet janken, je hoeft niet voor ieder kwaaltje naar de huisarts, een paar rekoefeningen kan het probleem waarschijnlijk ook wel verhelpen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2013, 19:06
Verwijderd
Die rekoefeningen helpen niet. Toevallig al gedacht aan al die jongens die iedere dag 1 a 2 keer rukken? die hebben echt niet hun voorhuid op de vloer hangen. Oh dit is toevallig een serieuze klacht. Als je het nog niet door had.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2013, 20:08
Verwijderd
Die rekoefeningen helpen wel. Het gaat niet om oprekken in de lengte, maar om oprekken in de breedte.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2013, 21:04
Verwijderd
Werkt toch precies het zelfde?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2013, 22:03
TheGreatOne
TheGreatOne is offline
Heb eigenlijk ook niet zo veel zin om naar de huisarts te gaan, maar als het echt moet. Jah dan. :/
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Vreselijke tips? Waar?
En wuut? Sadisten? Volgens mij bedoelt iedereen het goed.

Citaat:
gozer niet janken, je hoeft niet voor ieder kwaaltje naar de huisarts, een paar rekoefeningen kan het probleem waarschijnlijk ook wel verhelpen.

Dat zou kunnen ja, valt in ieder geval te proberen.

Citaat:
Die rekoefeningen helpen niet. Toevallig al gedacht aan al die jongens die iedere dag 1 a 2 keer rukken? die hebben echt niet hun voorhuid op de vloer hangen. Oh dit is toevallig een serieuze klacht. Als je het nog niet door had.
Heb je ervaring dat ze niet helpen? Een serieuze klacht? Van wie en over wie?

Citaat:
Die rekoefeningen helpen wel. Het gaat niet om oprekken in de lengte, maar om oprekken in de breedte.
Jep.

Citaat:
Werkt toch precies het zelfde?
Nope.

Citaat:
Heb eigenlijk ook niet zo veel zin om naar de huisarts te gaan, maar als het echt moet. Jah dan. :/
Nee dat kan ik me dus best voorstellen. Vandaar dat je maybe eerst eens rustig wil proberen of die oefeningen een beetje helpen. Dan kan je daarna altijd nog een afspraak maken.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 17:34
Verwijderd
@infoboy de meeste mensen hebben na 50 jaar de huid van je voorhoofd intensief gebruiken nog steeds maar een beperkt aantal rimpels. Hoe verwacht je dat na een paar keer rukken dat stukje huid oprekt?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 21:48
Verwijderd
Citaat:
@infoboy de meeste mensen hebben na 50 jaar de huid van je voorhoofd intensief gebruiken nog steeds maar een beperkt aantal rimpels. Hoe verwacht je dat na een paar keer rukken dat stukje huid oprekt?
Wat heeft dit nou met rimpels te maken. Hoe oud ben je trouwens dat je zo overtuigd bent dat mn tips niet werken? Snap sowieso niet waar je zo moeilijk over doet. Ik heb al vaker gasten met dit probleem "geholpen" en het werkte. En nogmaals: proberen kan toch altijd? En verder maak ik hier geen woorden meer aan vuil ok.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2013, 17:24
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Gast je hebt echt geen enkel idee waar je het over hebt. TS probeer eerst wat InfoBoy zegt en mocht dat niet baten kun je altijd nog naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2013, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Gast je hebt echt geen enkel idee waar je het over hebt. TS probeer eerst wat InfoBoy zegt en mocht dat niet baten kun je altijd nog naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 09:12
tomska
tomska is offline
Citaat:
apart bij mij heeft het gewerkt?? niet elk stukje huid op je lichaam is even rekbaar eah
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 11:35
Verwijderd
Vergelijk het maar met een elastiekje: oprekken in één richting gaat prima, maar oprekken in de andere richting - in dit geval het dikker maken van het elastiek - gaat veel moeilijker.

Bovendien: als ik ruk, rek ik mijn voorhuid niet in de lengte op doordat die over mijn eikel heen en weer schuift.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2013, 01:40
Verwijderd
Citaat:
apart bij mij heeft het gewerkt?? niet elk stukje huid op je lichaam is even rekbaar eah
Ok dan! Blij voor je.

Citaat:
Vergelijk het maar met een elastiekje: oprekken in één richting gaat prima, maar oprekken in de andere richting - in dit geval het dikker maken van het elastiek - gaat veel moeilijker.

Bovendien: als ik ruk, rek ik mijn voorhuid niet in de lengte op doordat die over mijn eikel heen en weer schuift.
Jeej wat een goede uitleg. Oh wacht, alleen gaat dit over een te nauwe/krappe voorhuid en niet over waar de TS last van heeft, namelijk een te kort toompje.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 12:19
Verwijderd
Ik had het ook! Ff naar de huisarts die geeft je een zalfje die e
2x moet smeren en het is goed succes
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ik had het ook! Ff naar de huisarts die geeft je een zalfje die e
2x moet smeren en het is goed succes
Zalfje tegen tekort toompje? Dat kende ik nog niet. En 2x smeren maar? Of bedoel je 2x per dag?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2013, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Zalfje tegen tekort toompje? Dat kende ik nog niet. En 2x smeren maar? Of bedoel je 2x per dag?
Jup 2x per dag!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2013, 20:35
bloodyb
bloodyb is offline
Hoe heet dat spul? Is wss dezelfde steroïdenzalf die gebruikt wordt bij te nauwe voorhuid.
Oud 01-01-2014, 03:21
Verwijderd
Citaat:
Jup 2x per dag!
En dat werkte dus ook bij een te kort toompje ipv te krappe voorhuid?

Citaat:
Hoe heet dat spul? Is wss dezelfde steroïdenzalf die gebruikt wordt bij te nauwe voorhuid.
Ja dat vraag ik me dus ook af.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2014, 09:02
Verwijderd
Sorry voor late reactie...

Ja het is een zalf voor testrakken voorhuid (tekort toompje) ik heb het gebruikt toen ik 9 was want ik had een tekort toompje. En dat smeerde ik 1 keer/2 keer perdag in en het was over. nu is me voorhuid lekker losjes en het doet helemaal geen zeer meer. Ik weet niet hoe het heet maar je hebt meer varianten (goevige huid enz) maarja khoop dat ik je geholpen heb. Je hoeft alleen ff naar de huisarts tegaan. Klaar! Groerjes Skateboardertjuh

Laatst gewijzigd op 04-01-2014 om 09:03. Reden: het was niet duidelijk geschreven
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten