| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
een gewoon format en dan weer nieuwe win erop. k had op een gegeven moment gewoon een register van 35 mb
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Tools -> Opties -> Security -> Restricted sites
en daar de URL's van de popups in pleuren. Daarnaast: KaZaA-Lite installeren en daar de 'supertrick' selecteren en voila stuk minder banners. Als je tof bent haal je daarna 'adserver.webads.nl' even uit je hosts file (die staat in c:\windows\system32\drivers\etc\hosts - openen met texteditor) daarmee krijgt Jon (beheerder s.com) namelijk inkomsten. Als de continuiteit van s.com je niet interesseert dan moet je het maar fijn zo laten...
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
dat staat er niet eens in hier staan alleen ipadressen die bij een bepaalde command worden opgeroepen. dus als ik intyp hotmail komt automatisch bij mij hotmail zonder dat ik daar speciaal www.hotmail.com voor hoef te typen en hetzelfde voor een aantal andere veelbezochte sites
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Niet geprobeerd = niet geleerd
|
|
||
|
Citaat:
thnx |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
[Hosting] Gratis webhosting/Referers DG | 7 | 04-08-2005 00:34 | |
| Beleidszaken |
Reclameuitingen op scholieren.com Go | 72 | 28-07-2005 21:07 | |
| Software & Hardware |
pop-ups op de compu Tulpje6 | 22 | 02-10-2003 17:08 | |
| Seksualiteit |
Ik blijf me verbazen over het feit dat seksueel contact steeds jonger voorkomt Verwijderd | 75 | 06-02-2003 16:10 | |
| Software & Hardware |
reclame bedrijven, welke zijn ok? Rembo | 12 | 16-01-2002 20:30 | |
| Software & Hardware |
waar gaat het heen.. Verwijderd | 14 | 09-11-2001 14:04 | |