Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat een domper, ik dacht dat er een speciaal topic over mij was opgestart
![]() Dan wil ik verder alleen nog toevoegen dat die docu inderdaad erg goed was, dat ik hem niet meer op de band heb (sorry) en dat de eerste versie van het album "In Search Of..." gewoon een heel stuk aangenamer is dan die latere versie met rockband. |
![]() |
|
![]() |
N.E.R.D. Is ruig. En wat maakt het uit als het commercieel is. Al at gezeik erover is cheap terwijl grotendeeels van de nu metal bands onder de meeste commerciele labels zitten. Ze verdienen niet zoveel met N.E.R.D. Ze verdienen het meeste met the neptunes. Die trouwens nummers van Britney OK weten te maken. N.E.R.D. is gewoon een geniaale band. Aparte stijl. Wel relaxt eigelijk.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
kom maar even op msn als je dat hebt: leratez@hotmail.com Rat
||
Citaat:
While politicians - is soundin like strippers to me They keep sayin, but I don't wanna hear it... [Chorus] (Vita) Oooh baby you want me? Oooh baby you want me? Oooh baby you want me? Well you can get this lap dance here for free Well you can get this lap dance here for free Well you can get this lap dance here for free Oooh baby you want me? Well you can get this lap dance here for free Tjah hierbij hadden ze natuurlijk ook n paar mannetjes uit de politiek neer kunnen zetten maar ik denk dat de meesten dan toch de voorkeur geven aan de 'naaktere versie' ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ehm tsjah echt vet lelijke bitches in die clip.....not verder vind ik nerd ok, alhoewel ik hun slicke producties et neptunes ook goed vindt |
![]() |
||
Citaat:
Het zijn ten eerste allemaal blanke vrouwen geloof ik en ze hebben allemaal schoonheidsfoutjes geloof ik. Ik vind nerd trouwens wel aardig voor hiphop dan! |
![]() |
|
N.E.R.D.
Heb er een paar nummers van neergehaald (dl) Sommige zijn wel leuk, paar echte goeie. De rest zuigt. Verder staat er nog een nummer op een van mn Oorgasm cd's. Wel lachen. Meer niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Samenzweringstheorien werken als religie Ensenata | 61 | 26-06-2009 19:04 | |
Muziek |
Lowlands 2008 part deux Verwijderd | 42 | 27-08-2008 10:31 | |
Muziek |
[enquete] over hip hop Dr HenDre | 120 | 27-08-2005 22:15 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |