Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ahja, dat had ik eerst ook met mijn vriendin!
Ik was elke dag druk bezig met school (toen 4 gymnasium) en zij luierde maar een beetje (ze deed toen mavo). Maar ze was echt niet dom en dat bewijst ze nu maar mooi even: ze volgt versneld een particuliere school in Schotland, aan het einde van dit jaar heeft ze een diploma die in Nederland gelijk staat aan het gymnasium. Maar vroeger merkte ik dus écht dat ze gewoon anders dacht over dingen dan ik, misschien omdat je minder verantwoordelijkheid hoeft te dragen als je op een lager niveau zit? |
![]() |
|
![]() |
Ik zou evenals Nare Man geen relatie kunnen hebben met iemand die duidelijk minder intelligent is dan ik. Maar zolang jij je niet ergert of stoort aan je vriend, is er geen probleem toch?
btw als jouw vriendje op de mavo zit vanwege dislexie of een andere reden buiten een wat lager iq, is het natuurlijk een ander verhaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens zegt de toets die je op je twaalfde doet geen ene fuck. Daarmee sturen ze je naar een middelbare school en vervolgens bepalen ze uit je gemiddelden of je naar het VWO, de HAVO of de MAVO gaat. Soms moet ik ook lachen, om wat domme mensen zeggen terwijl ze denken dat ze slim zijn. Nu lach ik bijvoorbeeld heel hard. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Uitgaan met onbekend meisje Verwijderd | 29 | 25-11-2010 00:46 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Statistiek vraagje Anoniemiem | 2 | 10-10-2010 21:04 | |
Liefde & Relatie |
't nieuwe eraf... Malossi | 108 | 04-04-2008 15:41 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Profielwerkstuk Stemvoorkeur (kleine enquete) metallica | 18 | 26-04-2005 16:11 | |
Liefde & Relatie |
MBO= afknapper voor je moeder? Verwijderd | 88 | 05-06-2003 21:37 | |
Seksualiteit |
Besnijdenis Vrouwen ~Love Angel~ | 49 | 10-09-2002 17:33 |