![]() |
|
ja ik weet t
als ik op zoeken druk krijg ik meer van dezelfde topics maar ik begin desondanks toch liever overnieuw ![]() ok cd speler is passe schijtziek van cds dus wil ik een mp3 spelertje kheb beetje gekeken en dit leek me wel wat is dat goed? ervaringen? goedkoop = duurkoop van toepassing? is er een beter alternatief voor rond de 100 euro? en het geheugen? flash doen? (265mb = 109 euro en dat tikt wel aan op zich) of mircrodrive? (340mb = 229 euro en dat is gvd duurder dan de speler zelf) hoeveel minuten muziek kan er op 265mb flash?
|
![]() |
||
Citaat:
deze dus? -15gb -190 euro ofzo -spuuglelijk -groot (118mm W x 19.5mm H x 77mm...maw HOLY SHIT!) -voor de rest goed(?)
Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 10:31. |
![]() |
||
Citaat:
ipod is te duur (ik moet betalen voor allerlei kut functies zoals planner enzo die ik niet eens wil hebben) dus is die treo15 wat? 15gb is meer dan genoeg en als ie minder dan 200 euro is is dat rij goedkoop lijkt me (in vergelijking met ipod, die zeg maar 500 ofzo zou zijn voor 15gb) enige nadeel is dus dat ie zo freaking groot is
|
MPIO DMK 128 MB
![]() alleen maar goeie reviews over, geluidskwaliteit is opvallend goed, het dingetje zelf is verschrikkelijk klein en weegt 30 gram. laagste prijs in Tweakers.net pricewatch = 209 euro
||
Citaat:
die nex lle is met 128mb goedkoper en beter...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neem een voorbeeld aan deze: ![]() Daar loop ik dus mee rond, prima ding. Kijk op deze site van Archos voor allerlei mp3 spelers. Er zijn alweer nieuw uit die ik best zou willen hebben. Maargoed, je moet het er wel voor over hebben. Aangezien ik elke doordweekse dag ongeveer 2,5 uur reis dan is het wel aangenaam om zo af en toe een muziekje op te zetten. Ik wil ook niet steeds naar hetzelfde luisteren. Bij deze speler heb ik soms nog wel zoiets van: :huh...ik wist niet eens dat ie erop staat" ![]() ![]() Stiekum hoop ik dat ie het begeeft, dan heb ik een excuus om een nieuw model te kopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Maar veel plezier ermee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat je weten hoe ie bevalt? |
![]() |
||
Citaat:
Maar voor €400 heb je wel een 10Gb versie, en 10gb op een mp3 speler, met ook nog een enorm mooi design en kwaliteit is natuurlijk wel mooi meegenomen.
|
![]() |
|
al naar de creative zen gekeken , dat ding is maar 400 euro voor 20 gig , i.v.m. de i-pods is dat toch al 150 pleuro winst.. t'z ijn mooie en goede dingen , en trouwens mp3 cd spelers zijn niet passe hoor , mijn i-river slim x imp-350 zal er altijd nog mooier uitzien dan een creative juxebox
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik vind 1 gb meer dan genoeg als muziekdraaimeeneem ding, wtf moet je met 10gb!, ik heb toch aardig wat tracks en ik zit op de 8 gb ofzo, en de helft luister ik nieteens ![]() maarja misschien iets voor audiofielen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als je er ook nog eens aan backup van je computer op wilt zetten zijn die overige gigs ook wel handig ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mijn MP3 speler kan niet geformatteerd worden? Verwijderd | 1 | 12-10-2006 18:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
De Kantine |
Het grote Domme Mailtjes-topic! Cherry Springs | 52 | 12-01-2006 17:04 | |
Software & Hardware |
[mp3 speler] philips, iriver of ipod? Subject | 13 | 05-04-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |