Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2002, 12:29
Paulaah
Paulaah is offline
Jaa kweetniet precies waar het bij moet maar ze noemen het ook wel een levensstijl dus

Iemand hier die golfsurft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2002, 12:33
Esmée
Esmée is offline
Golfsurfen? Is dat niet gewoon surfen..?
Naja ik neem aan dat je surfen op zee bedoelt Mijn ex deed dat heel veel, hij heeft vorig zomer geprobeerd het mij te leren maar ik lag meer in het water dan ik op de plank zat/stond/lag/hing (staan ging ook niet zo goed )
Maar als je het echt kunt lijkt het me heel cool.
Oud 25-05-2002, 12:38
Verwijderd
mmm golfsurfen in nederland is knaplastig, windsurfen in nederland is een stuk makkelijker.

Golfsurfen heb ik wel eens gedaan op hawaii maar ik kon dr nix van haha die golven zijn veel te hoog. En windsurfen kan ik wel een klein beetje maar ik heb dat al 4 jaar niet meer gedaan ofzo.. Ik prefereer zeilen als sport
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 12:42
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
mmm golfsurfen in nederland is knaplastig, windsurfen in nederland is een stuk makkelijker.

Golfsurfen heb ik wel eens gedaan op hawaii maar ik kon dr nix van haha die golven zijn veel te hoog. En windsurfen kan ik wel een klein beetje maar ik heb dat al 4 jaar niet meer gedaan ofzo.. Ik prefereer zeilen als sport
Ow er is dus een verschil tussen golfsurfen en windsurfen.. dat wist ik nog niet
Oud 25-05-2002, 14:52
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
AlLoo paula

Aangezien et vrij zwaar schijnt te zijn.. spierpijn in armen enzo
prefereer ik ook maar et zeilen

Doehoeej
Sanne
Oud 25-05-2002, 15:38
Verwijderd
Hmm Golfsurfen is dat je op je surfplank staat/ligt en je je en door de golven vooruitkomt... . je kent het waarschijnlijk wel uit films , dat je iemand op zo'n golf van een paar meter hoog ziet surfen..

Windsurfen is met een zeil, dan ga je vooruit door de wind..

Zelf bodyboardde ik wel eens, is een soort simpel golfsurfen en met een veel goedkopere plank/board.. wel leuk windsurfen doe ik ook wel eens, gewoon op een meer hier in de buurt (komomeer) .. bodyboarden doe ik eigenlijk nooit meer, ben ik iets te oud voor... maar wel leuk, ik woon in Noordwijk maar daar zij de golven te klein voor golfsurfen...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 15:40
Luca
Luca is offline
Ik heb dat nog nooit gedaan. Wil het zeker wel eens proberen
Oud 25-05-2002, 16:05
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik vind dat het nog steeds een sport is en dat het hier weg moet
(ja idd. ik kan er niet over meepraten )
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 16:07
Verwijderd
Surfen is koel, hoewel ik er natuurlijk niet op kan blijven staan. (He, Joost, Joost, ja toch, Joost? ) En er is dus blijkbaar verschil.. hmmz.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 16:11
Roos
Roos is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Ow er is dus een verschil tussen golfsurfen en windsurfen.. dat wist ik nog niet
Ik wist het ook niet, maar tis eigenlijk best logisch, surfen op een golf of met een windzeil.

Ik vind het ontzettend gaaf. Ik deed het in Frankrijk (wel op zo'n klein bodyboardje), het is onwijs cool als je hard over zo'n golf zoeft.
Ik wil het nog wel eens goed leren, dat je ook kan staan enzo (ik viel altijd om als ik op m'n knieeen ging zitten )
Oud 25-05-2002, 16:13
rodina
rodina is offline
-> sport
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 23:49
biertjehappen
biertjehappen is offline
Mijn broer kan het onwijs goed en is net terug uit Bali. Ik heb het nog nooit gedaan want voor mij is er geen competitie meer aan.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 00:26
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
hahahaha levensstijl, je kan van alles je levensstijl maken

Ik vind het echt zwaar vet, ik ben in biarrits, bayonne sur mer, mimizan plage enz. geweest om te surfen. Ik surf het liefst met een longboard, die huur ik daar, en zonder die smerige wax zooi erop, gewoon met een ruwe ondergrond

Ik ben er niet goed in, maar jah, een heel klein beetje kan ik het wel, ik heb gewoon nooit genoeg geoefend. vet hoge gplven is gewoon ill shit, echt zwaar vet.

Maar denk maar niet dat ik in zo'n homo surf-kleren ga aandoen. Ripcurl of o neil ofzo, klote dure rommel is dat, in biarrits liepen ook veel sullekes rond met dure zooi, rijkeluisknulletjes met mooie boards, shortboard ook veel kan je sneller mee sturen maar ik vind het klote om op te komen, de golven spoelen me dan sneller omver.
Oud 28-05-2002, 15:05
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
hahahaha levensstijl, je kan van alles je levensstijl maken

Ik vind het echt zwaar vet, ik ben in biarrits, bayonne sur mer, mimizan plage enz. geweest om te surfen. Ik surf het liefst met een longboard, die huur ik daar, en zonder die smerige wax zooi erop, gewoon met een ruwe ondergrond

Ik ben er niet goed in, maar jah, een heel klein beetje kan ik het wel, ik heb gewoon nooit genoeg geoefend. vet hoge gplven is gewoon ill shit, echt zwaar vet.

Maar denk maar niet dat ik in zo'n homo surf-kleren ga aandoen. Ripcurl of o neil ofzo, klote dure rommel is dat, in biarrits liepen ook veel sullekes rond met dure zooi, rijkeluisknulletjes met mooie boards, shortboard ook veel kan je sneller mee sturen maar ik vind het klote om op te komen, de golven spoelen me dan sneller omver.
Ik heb nu les dus das wel relax.. beetje de basics enzo leren.. maareh.. zeker vet dat je daar allemaal bent geweest maarehm. heb jij helmaal geen wetsuit aan? of gewon van onbekend merk?
Ik ga volgens mij liever op een malibu dan op een longboard..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 21:04
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
les?????? kweenie maar heb je hier in Nederland les?? Zijn de golven hier in Nederland dan wel hoog genoeg, sorry maar ik kan dat nauwelijks geloven. Heb je les in het windsurven ofzo, ik zou echt mijn god niet weten wat een malibu board is.

Enne, zo'n wetsuit die heb ik geen aan nee, het was soms wel echt zwaar koud maar jah, dat went wel, zo'n wetsuit lijkt me ook maar plakkerig zitten, ik heb het nooit geprobeerd, ja ik heb het soms wel echt zwaar koud gehad daar ben ik eerlijk in.

Een eindje boven biarrits (3 kilometer) hebben ze een plaats aan het strand die noemen ze le chambre le amour, echt das de vetste plek die er is, de golven komen aan tussen een hele rits rotsen en een pier of zoiets, daartussen zijn de golven echt HUGE. Helemaal geen rotsen dus niet gevaarlijk, echt vette shgit!!!!!!!
Oud 03-06-2002, 23:13
girlzaktofslaag
girlzaktofslaag is offline
golfsurfen is dus echt wel een levensstijl.
ik doe het nu 1 jaartje, en ga van de zomer weer 4 weken naar frankrijk . lekker surfen enzo vet chill.
en een wetsuit zit wel rlx hoor, heel flexibel enzo.
en in nederland kan je best golfsurfen, als het maar hard genoeg (heeft) (ge)waait.
hangloose
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:30
winging
winging is offline
Hm....ik wil t in de zomervakantie gaan doen. EEn dan ok gewoon lessen nemen, zodat ikt ook wel een beetje leer. Heeft iemand een goed id voor me? T moet natuurlijk ok mooi weer zijn, en k heb gehoord dat t in Biarritz best wel vaak kutweer is....of heb k t dan helemaal mis
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 15:32
flierefluiter
flierefluiter is offline
hay hay!

zelf vind ik windsurfen veeel leuker dan golfsurfen.
niet dat golfsurfen niet leuk is hoor, tis vet cool, helemaal in supah hoge golven. Maar ik windsurf al 7 jaar ofzo, en tis egt iedereeen aan te raden, tis zo gaaf, en het geeft een ontzettende kick omdat als je soms in vet hoge golven surft, met harde wind, het ook best freaky is..!
als je het leuk lijkt, zou ik ut gewoon us gaan proberen, voordat je op un kamp of cursus ofzo gaat!
xxx Arrianne
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:19
snoopy
snoopy is offline
*gaat van de zomer naar Hawaï* het schijnt dat je daar echt heel goed kunt golfsurfen. Ik hoop dat ik het een beetje snel leer, want het lijkt me heel leuk.
Klopt het dat als je een beetje kunt snowboarden dat je het dan makkelijker leert? Ik kan best goed snowboarden, en ik kan trouwens ook best wel goed windsurfen, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
Oud 31-01-2003, 18:53
M*Licious
M*Licious is offline
de beste plek om te surfen is BIARRITZ>... daar ga ik al me hele leven in de zomer heen!!
echt super!!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 22:40
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
M*Licious schreef:
de beste plek om te surfen is BIARRITZ>... daar ga ik al me hele leven in de zomer heen!!
echt super!!

Ik kwam er de afgelopen 7 jaar ook. Elk jaar naar het WK en super rielekst surfen! Maar in Anglet en Bayonne kan het ook zeer goed.

Maar Biarritz blijft heel erg cool!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 10:54
M*Licious
M*Licious is offline
heeej op welke camping zit je altijd dan? ik ben ook naar dat surffestival geweest.. misschien heb ik je wel gezien?

kuzzie xxx
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 13:10
Whazzzjaaaap!!!
Whazzzjaaaap!!! is offline
Golfsurfen lijkt me ook wel heel coowl...MAAR WINDSURFEN is COOWLER!!

'K doe ut nog niet zo lang, maar het is echt heel vet als je super hard over dat water heen scheert....echt cool.

owjah, een wetsuit zit echt wel fijn, ook al is het niet koud, en je blijft ook nog een beetje drijven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten