Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2003, 14:47
Ilona1
Ilona1 is offline
Ik heb al een tijdje last van vieze nagels. Hoe ik ze ook schoonmaak, een half uurtje later zijn ze weer zwart. Net alsof ik in de aarde heb zitten wroeten.
Ik heb een bijbaantje als afwasser, daarna zijn ze altijd brandschoon. Maar ook daarna, ik zit gewoon rustig aan een biertje, ze zijn zó weer zwart. Daarom vroeg ik me af of ze misschien vet zijn ofzo? Wat kan ik daartegen doen? Heb btw een hekel aan nagellak dus die doe ik niet op.
Oud 22-01-2003, 15:51
Qimm
Qimm is offline
*blijf even zitten voor de handige tips* Ik zit met exact het zelfde probllem... en dat wordt niet op prijs gesteld op mijn stage. Daar moet ik schone nagels hebben. *zucht* maar ik kan er niks aan doen. Tis net of het vuil aantrekt!
Oud 22-01-2003, 21:31
slimmieslak
slimmieslak is offline
je nageltjes lekker kort houden, een klein wit randje kan best
maar niet van die mega super lange nagels!
vaak handen wassen, een klein nagelvijltje opzak, mocht het toch nog smerig worden dan kun je het snel weer weg halen!
verder kan ik geen oplossing bedenken! sorry!
maar sterkte ermee!
x
Oud 31-01-2003, 15:41
Ilona1
Ilona1 is offline
Snik... ik denk dat ik toch maar mijn passer bij de hand moet houden om schoon te maken whaha.. Geen tips?
Oud 06-02-2003, 18:05
Verwijderd
hoe langer mijn nagels (heb altijd lange nagels, maar soms scheurt er eentje af), hoe schoner. Ik zit dan vaak met mijn nagels mijn nagels schoon te maken. Bij een korte nagel is dat een stuk lastiger. Of je moet ze zo kort vijlen/knippen dat er geen randje is, dan kan ie ook niet vies worden. maar zo kort is niet mooi.

of doe nagellak op, dan zie je ook niks meer.
suc6
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 18:13
ekki
ekki is offline
Citaat:
La Chupacabra schreef:
maar zo kort is niet mooi
ik vind lang niet mooi. bovendien lastig.
Oud 06-02-2003, 19:03
rodina
rodina is offline
Nagelak. Of een wit nagelpotloodje. Hetzelfde principe als een kohlpotlood voor op je oog alleen dan voor je nagel
Oud 09-02-2003, 13:52
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
rodina schreef:
Nagelak. Of een wit nagelpotloodje. Hetzelfde principe als een kohlpotlood voor op je oog alleen dan voor je nagel
ja dat ken ik ook, dat gaat er alleen heel vlug weer af heb ik gemerkt. ik heb gewoon altijd een nagelvijltje bij me, dat is denk ik echt het handigst. en als je ze wat langer laat groeien zijn ze makkelijkr schoon te houden, als ze heel kort zijn en je gebruikt dan zo'n vijltje doet dat altijd vet pijn bij mij.
Oud 10-02-2003, 13:19
SuperSanne
SuperSanne is offline
probeer eens zo'n speciale vijl, je weet wel, zo'n ding met allemaal kleurtjes waarmee je het oppervlak van je nagels zkan polijsten. Misschien blijft het vuil wel in (onzichtbare) grieven zitten, en als je dan gladde nagels hebt zou het toch minder moeten worden...
Oud 10-02-2003, 14:55
lake bodom
lake bodom is offline
hm vaag heb dat nooit... alsk een iets zwarts heb, pulk ik t er gewoon onder uit met een andere nagel
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 15:50
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
probeer eens zo'n speciale vijl, je weet wel, zo'n ding met allemaal kleurtjes waarmee je het oppervlak van je nagels zkan polijsten. Misschien blijft het vuil wel in (onzichtbare) grieven zitten, en als je dan gladde nagels hebt zou het toch minder moeten worden...
heb ik ook ooit gedaan, eerst zag ik niets maar de dag erna was het net of ik nagellak ophad en dat is niet zo tof :/
maar je nagels worden er wel schoon van inderdaad (en dun )
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten