Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2003, 15:27
Destrøyer
Destrøyer is offline
Gister had'k bij de growshop annex headshop wat truffels gehaald, kben van plan die volgende week te eten. Iemand daar ervaring mee?

(en heeft iemand toevallig ook ervaring met Ephedra?)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2003, 15:30
Destrøyer
Destrøyer is offline
btw: die ephedra is vloeibaar, die gozer in de shop zei da'k een half flesje moest nemen en dat't 'tzelfde is als een stevige portie wiet roken. Klopt dat? of is't meer XTC?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:16
NG
NG is offline
Citaat:
Reptile schreef:
btw: die ephedra is vloeibaar, die gozer in de shop zei da'k een half flesje moest nemen en dat't 'tzelfde is als een stevige portie wiet roken. Klopt dat? of is't meer XTC?

Ephedra Sinica (Ma Huang) is een 5000 jaar oud Chinees medicijn. Het wordt gebruikt tegen onder andere astma en allergieen, en de laatste jaren ook als smartdrug en afslankmiddel.

Ephedra heeft eenzelfde soort werking als het lichaamseigen adrenaline of het chemische amphetamine. De werkzame stof in Ephedra is ephedrine. Ephedrine stimuleert de vetverbranding en geeft zo meer energie en een verhoogde perceptie. Daarnaast ontspant ephedra de ademhalingsorganen, dit is waarom het geschikt is als middel tegen astma.

In Amerika wordt ephedra veel gebruikt als afslankmiddel (onder namen als Metabolife en Metabomax) omdat ephedra het hongergevoel tegengaat en de vetreserves verbrand. Maar omdat hier veel energie bij vrijkomt is ephedra ook uitermate geschikt als energizer. Ephedra is èèn van de sterkste legale energizers die er bestaan en vormt daarom de basis voor vele smartdrugs en herbal XTC's (zoals Xtenzion, Ultra-Boost en Azarius Herbal XTC). Ephedra werkt vrij lang: gedurende 6 tot 10 uur.

Als smartdrug / energizer: Neem maximaal 1 capsule per 24 uur. Ephedra als afslankmiddel: 1 capsule per dag voor het eten. Om de kans op bijwerking te verminderen kunt u bij het afslanken het on-off schema volgen: 5/6 weken ephedra gebruiken, 2/3 weken pauze, dan weer 5/6 weken ephedra, etcetera. U kunt ephedra ook gebruiken om de ademhalingsorganen te ontspannen, tegen astma en verkoudheid, gebruik hiervoor elke 8 uur een capsule.

bron: http://www.azarius.net/energie/ephedra.html
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:29
Locke
Locke is offline
Philosopher Stones die zijn kicke ik vind ze zelf wat leuker dan gewone paddo's'
Oud 09-02-2003, 16:37
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
DiepFries schreef:
*verhaal*
bedankt voor de info.

Locke, hoelang duurt zo'n trip? hoelang duur't voordat't werkt?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:53
Locke
Locke is offline
Citaat:
Reptile schreef:
bedankt voor de info.

Locke, hoelang duurt zo'n trip? hoelang duur't voordat't werkt?
Half uur/uur voor dat het werkt duurt zo 4 tot 6 uur en ik vind ze verdomd ranzig smaken
Oud 09-02-2003, 20:48
Zappa
Zappa is offline
gewoon een psilocybe houdende schimmel

werking is dus hetzelfde als paddos
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 21:23
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Zappa schreef:
gewoon een psilocybe houdende schimmel

werking is dus hetzelfde als paddos
los van dat, wat is het verschil in effect? zijn ze sterker of niet?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 10:43
Destrøyer
Destrøyer is offline
btw, is er ook nog'n verschil tussen pilvormige ephedra en vloeibare ephedra?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 10:12
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Reptile schreef:
los van dat, wat is het verschil in effect? zijn ze sterker of niet?
Ik heb alleen verse genomen en dat zijn ook de enige verse die ik ooit heb genomen, dus kan zijn dat het was omdat ze vers waren, maar ik vond het effect een stuk rustiger dan anders. Toen ik ze voor het eerst nam was het wel een trip en ook helemaal prachtig enzo, maar de laatste keer dat ik ze nam was het niet echt een trip meer een wiettrip met iets meer visuele effecten, kleuren enzo.

Conclusie, ik vind dit de beste beginners paddos, en ga ze binnenkort denk samen met een portie thaise of hawaiaanse nemen, maar het effect van alleen de truffels vind ik nu niet meer zo overweldigend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten