Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet het echt nie, kan nou wel iets zeggen maar ik denk er dan waarschijnlijk toch anders over... wit/creme bruidsjurk en alle poespas er om heen kan aan de ene kant wel heel romantisch zijn maar aan de andere kant ist ook wel erg cliche... in een vorig topic stonden een aantal hele mooie plaatjes van hele stijlvolle jurken die een beetje middeleeuwsachtige aandoen
|
Wat leuk! Ik ben net nu bezig met een heel proces van trouwjurken ontwerpen voor school
![]() ![]()
|
Wat viel er voor mij nog te ontwerpen aan een traditionele jurk? Vrij weinig. Bovendien kan ik dan ook een smak geld nemen en hem gewoon even gaan kopen. Tuurlijk heb je gelijk, provoceren is hip, maar mijn hele opdracht is niet provocerend bedoeld, maar het uitgangspunt was voor mij om van mijn idee over trouwen af te stappen en de andere kant op te gaan. Ben voorzichtig begonnen met ontwerpen en het werd steeds iets extravaganter.
|
![]() |
|
mjah van mij hoeft het echt nie fluocerend groen met paarse stippen te zijn ofzow... maar een bordeauxrood, donkerpaars of donkergroen vink wel erg mooi.... en verder vind ik de gewone stijl van strak bovenlijfje met wijde rok enzow erg mooi... vooral als het erg simpel is, geen kant of rotzooi dr aan...
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe ik er nu over denk,wil ik niet trouwen. Maar ik ben pas 16,er kan nog zoveel gebeuren. Waarom niet in het wit trouwen,als je dat mooi vind. Strak lijfje hele wijde uitlopende rok. |
![]() |
|
![]() |
Ik zeg altijd tegen iedereen dat ik niet ga trouwen,dat ik het onzin vind...maar stiekem wil ik het wel
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ik trouw niet en dat is omdat ik het de grootste ongein vind die er bestaat. Er zijn maar 1 echte reden waarom ik zou willen trouwen: omdat mijn vriend anders het land uit zou worden gegooid
Mijn tante is trouwens in het zwart getrouwd, ze waren al keilang bij elkaar en ze hadden geen zin om veel geld uit te geven aan iets wat je toch maar 1 keer draagt dus toen heeft ze gewoon een hele mooie avondjurk gekocht die ze nog eens ergens anders bij aan kon. Iedereen moet doen wat hij wil maar ik vind de hele`het moet anders´ idee belachelijk. Het huwelijk draait om tradities ed en dan snap ik dat het ivoor of wit gehouden wordt, roze is niet bepaald traditioneel.
||
Citaat:
|
Ik wil niet trouwen.
Wat ik wel zou doen is een groot feest geven ter gelegenheid van je zoveeljarige relatie bv. (Ik bedoel, ik denk dat bijna ieder meisje wel eens een dag in een mooie jurk zou willen lopen en alle aandacht krijgen enzo ![]() *Ik vond de jurk van Gwen Stefani wel leuk trouwens. ![]() Wit met roze.*
||
![]() |
Citaat:
En er is nix mis met een roze jurk, van mij mag je. Maar ik vind het idee dat het perse anders moet omdat wit zo gewoon is belachelijk, laat iedereen het zelf bepalen en als zij in het roze wil, ga je gang. Ik persoonlijk vind het hele huwelijk (ook als andere mensen trouwen) al verschrikkelijk genoeg
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een jurkloos saaitopic #1864 Verwijderd | 501 | 21-08-2013 13:48 | |
Liefde & Relatie |
Trouwtopic! Nona | 454 | 31-01-2011 12:26 | |
Lifestyle |
Trouwen en je lifestyle poirot | 133 | 20-03-2007 10:29 | |
De Kantine |
Etiquette bij een huwelijk: kunnen de gasten ook in het wit komen? Bikinie-meisje | 58 | 13-09-2006 18:45 | |
Liefde & Relatie |
Mijn zus gaat trouwen.. Verwijderd | 222 | 20-06-2005 08:35 | |
Lifestyle |
In wat voor jurk / pak wil jij trouwen? **(())** | 80 | 04-08-2003 09:23 |