Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oneens, ten eerste boeit het echt niks of je het bij ons af hebt of niet. Nou ja, heel soms, maar dat boeit ook weinig.
Ten tweede let ik nooit echt op datums. Ik maak gewoon wanneer ik 'zin..' heb, dus als ik in het weekend geen zin heb, dan doe ik ook niks. Uiteindelijk ben jezelf verantwoordelijk over je proefwerk-resultaten. Dus als je maar goed genoeg leert, kan je zelf gewoon bepalen wanneer je het doet. En als je geen zin hebt in het weekend dan doe je het dan niet. Dat is mijn mening dan. |
![]() |
||
Citaat:
Tip: Maak nooit huiswerk |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja ik vind het een beetje onzin. Er zijn mensen die het heel relax vinden om in het weekend hw te maken...
Daarnaast als je hwvrij wilt zijn, maak je toch gewoon je hw niet, zo pak ik het dan tenminste aan als hw me niet uitkomt/ als ik geen zin hebt... Na een vakantie vind ik het dan logischer om hw vrij te zijn! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
O dus daarom ben ik blijven zitten ![]() Nee maar af en toe geen huiswerk maken, dan hoef je niet gelijk slechte punten te halen hoor! Als je de rest van de week heel hard aan school werkt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Staking 4 april cenarulez | 84 | 08-04-2011 12:39 | |
Psychologie |
Leeg Kitten | 5 | 31-01-2008 09:27 | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
Algemene schoolzaken |
Vragen over de studies Biomedische Wetenschappen/Chemie/Geneeskunde Creamcracker | 20 | 14-08-2004 17:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal - geen titel Nijn* | 73 | 07-07-2004 14:24 | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij elkaar volgens de ouders .... Verwijderd | 15 | 30-01-2003 22:33 |