Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 18:29
Evito
Evito is offline
Wel eens gedaan? Seks gehad omdat je dan eerlijk kon zeggen dat je seks gehad had? Of om gewoon een persoon gehad te hebben?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 18:43
Verwijderd
Als ik al seks zou hebben om de seks, zou ik het doen omdat seks lekker is, niet om iemand aan mn 'lijstje' toe te voegen of te kunnen zeggen dat ik seks heb gehad

Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 18:49
framboosje
framboosje is offline
euh, als ik seks zou hebben om de seks, zou ik dat iig niet doen om te zeggen dat ik seks gehad heb... maar gewoon voor mezelf, omdat ik seks lekker vind...

maar aangezien ik nog maagd ben kan ik dat niet echt weten, of ik het lekker vind, maar ik zou het iig niet doen om te kunnen zeggen dat ik seks gehad hebt... 't is gewoon een ervaring voor mij (en die persoon in kwestie), dus...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:45
Verwijderd
da's dus niet seks om de seks, maar seks om erover op te kunnen scheppen

het is niet echt zo dat elke keer dat ik seks heb met m'n vriend ik dat doe omdat ik van 'm hou... doe ik ook wel... maar de reden is meestal toch dat ik het fijn vind en er zin in heb... dus da's ook wel seks om de seks, en niet seks om de liefde...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:56
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
da's dus niet seks om de seks, maar seks om erover op te kunnen scheppen

het is niet echt zo dat elke keer dat ik seks heb met m'n vriend ik dat doe omdat ik van 'm hou... doe ik ook wel... maar de reden is meestal toch dat ik het fijn vind en er zin in heb... dus da's ook wel seks om de seks, en niet seks om de liefde...
uiteindelijk is het ook wel seks om de liefde denkik, want de liefde is aanwezig. misschien zou je niet even vaak zin hebben in hem als je niet van hem hield.
denk ik he,don't shoot me
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef:
uiteindelijk is het ook wel seks om de liefde denkik, want de liefde is aanwezig. misschien zou je niet even vaak zin hebben in hem als je niet van hem hield.
denk ik he,don't shoot me
hmm... zou dan wel even vaak zin in seks hebben, maar dan niet per se in seks met hem, denk ik...

't is meer seks-met-liefde dan seks-om-liefde
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:59
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
hmm... zou dan wel even vaak zin in seks hebben, maar dan niet per se in seks met hem, denk ik...

't is meer seks-met-liefde dan seks-om-liefde
ok,agree
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:01
Thomas
Thomas is offline
Nee nog nooit, heb er eerlijk gezegt ook geen behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 21:54
Macio
Macio is offline
Sex om sex vind ik wel ok. Als je beide erg graag wilt. En niet voor een 'lijstje'. Ik heb al een aantal keer gehad nl. dat ik er niks over mocht vertellen en dat doe ik dan ook niet. Het was toch tussen mij en diegene en niet de rest van de wereld.
Oud 09-02-2003, 17:49
KiMZz
KiMZz is offline
Nee ik zou t nooit doen. Ik heb weleens sex uit lust maar alleen met mijn vriend en ik zou t nooit doen met iemand anders puur uit lust ook al was ik nie bezet...Want zoals Sarahbressers al zegt, tussen jou en je partner is toch met liefde...
Oud 09-02-2003, 17:56
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Ik heb wel eens met mijn vriendinnen gewed een heel knappe man te kunnen versieren, en uiteraard moesten ze mij aan het eind van de avond die 200 gulden betalen.

Trouwens nog een relatie van drie maanden aan overgehouden.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:02
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
framboosje schreef:
euh, als ik seks zou hebben om de seks, zou ik dat iig niet doen om te zeggen dat ik seks gehad heb... maar gewoon voor mezelf, omdat ik seks lekker vind...

maar aangezien ik nog maagd ben kan ik dat niet echt weten, of ik het lekker vind, maar ik zou het iig niet doen om te kunnen zeggen dat ik seks gehad hebt... 't is gewoon een ervaring voor mij (en die persoon in kwestie), dus...

Tja niets aan toe te voegen
Oud 09-02-2003, 20:31
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Evito schreef:
Wel eens gedaan? Seks gehad omdat je dan eerlijk kon zeggen dat je seks gehad had? Of om gewoon een persoon gehad te hebben?
Neej nog nooit gelukkig!
Oud 09-02-2003, 20:35
sterre
sterre is offline
ik heb nooit seks gehad om te zeggen dat ik seks had gehad of om iemand gehad te hebben gelukkig
Oud 10-02-2003, 00:02
ruby soho
ruby soho is offline
hm niet meer originel: maar idd als k sex zou hebben OM de sex, zou dat zijn omdat k t lekker vind, er behoefte of zin in heb, en niet omdat k dan an iedereen kan vertellen dat k t afgelopen weekend de 54e gozer aan mn lijstje toegevoegd heb...

maargoed, sex om de sex vind k zowiezo niet fijn
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 09:43
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
bah, echt niet phat om sex te hebben zodat je kan zeggen dat je sex hebt gehad...

slaat nergens op !
Oud 11-02-2003, 17:11
)Vampje(
)Vampje( is offline
Seks hebben om te kunnen zeggen dat je seks hebt gehad is zielig. Seks hebben omdat je die persoon gewoon 'wel eens gehad wil hebben' komt meer in de richting. Ik denk dat de meeste mensen die seks om de seks hebben zo denken. Ze zien iemand en denken:'Hmm, met hem/haar zou ik wel eens seks willen'. Denk ik. Of omdat je om een bepaalde reden geen relatie met die persoon kan beginnen, maar je vindt elkaar seksueel wel aantrekkelijk. Kan ook.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 20:57
Dminor
Dminor is offline
Oh ja, tegenwoordig is het ook al raar als je nog geen seks hebt gehad voor je 15e ofzo, toch? Tegenwoordig is seks gehad hebben een soort status. Laat ik me daar nou helemaal niets van aantrekken, dus als seks om de seks zou voorkomen bij mij zou het gebeuren omwille van het genot.

Het is natuurlijk een leuk idee, ware het niet dat er tegenwoordig aan seks ook een emotioneel lijntje gekoppeld wordt, een een prestatielijntje. De ander is geen speelpop. Die heeft ook gedachten en leeft ook, je doet het toch met íemand.

Het is dus vrijwel altijd uitgesloten bij mij, omdat als je verliefd bent je emotioneel flink in de war geschopt kan worden door zo'n actie.
Maar natuurlijk kan het zo zijn dat je seksueel flink gefrustreerd bent, omdat je geen partner kan vinden, en dat je daarom gaat naar mensen die zich ervoor laten betalen om in deze behoefte te voorzien.
Oud 11-02-2003, 21:04
J Garde
J Garde is offline
welke maloot houd er nou een lijstje bij?
Oud 15-02-2003, 16:55
Memnoch
Memnoch is offline
Seks om seks is leuk en lekker. Daar zijn one-night-stands voor.
Fuck lijstjes!
Oud 15-02-2003, 17:11
Verwijderd
Citaat:
J Garde schreef:
welke maloot houd er nou een lijstje bij?
Wie niet?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 17:47
Innocent
Innocent is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Wie niet?
wheheh.. allleen in me hoofd dan he
ik ken wel iemand die ech n lijstje had gemaakt met wie ze allemaal gezoend had, en dan ook meteen datum, plaats en naam erbij.. fantastisch!
Oud 15-02-2003, 17:50
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
one night stands vind ik niet erg.
Oud 15-02-2003, 18:18
angel_girl
angel_girl is offline
Ik wil wel een jongen eerst iets beter leren kennen.
Want je hebt ook van die jongens die gaan over je lullen nadat je het met ze gedaan heb.

Regels voor berichten