![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't is meer seks-met-liefde dan seks-om-liefde ![]() |
![]() |
|
Sex om sex vind ik wel ok. Als je beide erg graag wilt. En niet voor een 'lijstje'. Ik heb al een aantal keer gehad nl. dat ik er niks over mocht vertellen en dat doe ik dan ook niet. Het was toch tussen mij en diegene en niet de rest van de wereld.
|
Nee ik zou t nooit doen. Ik heb weleens sex uit lust maar alleen met mijn vriend en ik zou t nooit doen met iemand anders puur uit lust ook al was ik nie bezet...Want zoals Sarahbressers al zegt, tussen jou en je partner is toch met liefde...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
hm niet meer originel: maar idd als k sex zou hebben OM de sex, zou dat zijn omdat k t lekker vind, er behoefte of zin in heb, en niet omdat k dan an iedereen kan vertellen dat k t afgelopen weekend de 54e gozer aan mn lijstje toegevoegd heb...
maargoed, sex om de sex vind k zowiezo niet fijn |
![]() |
|
![]() |
Seks hebben om te kunnen zeggen dat je seks hebt gehad is zielig. Seks hebben omdat je die persoon gewoon 'wel eens gehad wil hebben' komt meer in de richting. Ik denk dat de meeste mensen die seks om de seks hebben zo denken. Ze zien iemand en denken:'Hmm, met hem/haar zou ik wel eens seks willen'. Denk ik. Of omdat je om een bepaalde reden geen relatie met die persoon kan beginnen, maar je vindt elkaar seksueel wel aantrekkelijk. Kan ook.
|
![]() |
|
Oh ja, tegenwoordig is het ook al raar als je nog geen seks hebt gehad voor je 15e ofzo, toch? Tegenwoordig is seks gehad hebben een soort status. Laat ik me daar nou helemaal niets van aantrekken, dus als seks om de seks zou voorkomen bij mij zou het gebeuren omwille van het genot.
Het is natuurlijk een leuk idee, ware het niet dat er tegenwoordig aan seks ook een emotioneel lijntje gekoppeld wordt, een een prestatielijntje. De ander is geen speelpop. Die heeft ook gedachten en leeft ook, je doet het toch met íemand. Het is dus vrijwel altijd uitgesloten bij mij, omdat als je verliefd bent je emotioneel flink in de war geschopt kan worden door zo'n actie. Maar natuurlijk kan het zo zijn dat je seksueel flink gefrustreerd bent, omdat je geen partner kan vinden, en dat je daarom gaat naar mensen die zich ervoor laten betalen om in deze behoefte te voorzien.
||
Citaat:
![]() ik ken wel iemand die ech n lijstje had gemaakt met wie ze allemaal gezoend had, en dan ook meteen datum, plaats en naam erbij.. fantastisch!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
liefde vrager = $ | 50 | 22-07-2011 10:29 | |
Seksualiteit |
wil een keer seks met een andere... Verwijderd | 29 | 04-11-2010 15:41 | |
Seksualiteit |
Seks met je collega Poor Leno | 51 | 07-05-2006 22:12 | |
Seksualiteit |