Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik haat zonnebrillen. IK vind nooit wta ik leuk vind, bovendien zijn ze altijd scheef en gaan ze veelste snel kapot. Bah bah bah. Dan heb je were van die mensen die zelfs als de zon niet schijnt koel gaan lopen doen met hun bril op of hem 24/7 in hun haar dragen, gatver. Helaas moet ik er binnenkort toch 1 aan gaan schaffen want ik ga naa GRiekenland en beter dat daar de zon schijnt en anders krijg ik toch koppijn. Ik wil een vierkant met een zwart montuur en het liefst zo goedkoop en kwalitatief goed mogelijk.
||
Citaat:
![]() Hoeveel ben je van plan ervoor neer te leggen? Of plan (lees: plèn) jij nooit? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar met minder neem ik zeer graag genoegen... En klopt die Gucci brillen zijn ook zeer mooi... Hoeveel heb jij betaalt voor die brillen? (als ik vragen mag ![]() Offtopic: Online??? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ach, misschien moét ik gewoon een keer een Armani aanschaffen, ik had er eentje gezien die 122 Euro kostte, heeeel mooi en een prijs die te doen is. Ik zal eens denken, want ik wil ZOVEEL... Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 16:40. |
![]() |
|
Ik koop vlak voor de zomervakantie een cheapo-cheap bij de hema ofzo, alleen ze staan me niet, maar ze zijn toch wel handig soms. Ik had vorig jaar zo'n cool 'vlindermodel' zeg maar, zo heet dat. Zo een die kurt cobain ook altijd droeg.
Maar als ik 15 gulden voor een zonnebril uitgeef vind ik het om eerlijk te zijn al veel! Dat jullie er zóveel voor neerleggen! Dat zou ik echt zonde vinden! Daar kun je zóveel leuke dingen voor doen! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je nou elk jaar een nieuwe aanschaft die 20 euro is ofzo, of dat je nou met een hele goede en wat duurdere zonnebril jaren doet ,maakt uiteindelijk in prijs niet eens zoveel uit ![]() Alleen m'n ouders vinden het belachelijk om zoveel geld in een keer uit te geven aan zo'n zonnebril, dus moet ik het zelf maar betalen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik herken het wel enigszins. Gelukkig heb ik er nu een(moest er ook een aanschaffen ivm skien) die wel oke is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oakley's zijn de beste zonnebrillen, vooral de lenzen die erin zitten zijn perfect.. dat werkt ten minste tegen de zon en dat kan ik niet van alle zonnebrillen zeggen tegenwoordig... bovendien blijven je lenzen ook mooi omdat je er een schoonmaakdoekje/zakje bij krijgt
![]() Het mooiste model is de Minute, ziet er sportief en zit lekker. ![]() (maar die van mij is zilverkleurig, zelfde lenzen) ![]() (precies dezelfde) ![]() (volgens mij het oude model hier van) Voor mensen die een Oakley willen, kijk eerst ff rond voor je ze gaat kopen... ik heb mijn minute namelijk al voor 3 verschillende prijzen zien liggen en het grootste prijsverschil was 60 € .. dus het is het wel waard om ff rond te kijken. (brillenwinkels zijn vaker goedkoper dan sportwinkels) Deze zomer wil ik iets modieuzers (maar wel klassiek) en ga daar ff voor shoppen... maar voorlopig niet.. pas als ik mijn vakantiegeld binnen heb ![]() edit: plaatjes deden het niet... Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 23:09. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik koop nooit superdure zonnebrillen omdat ik die dingen altijd minstens drie keer per zomer kwijt raak, laat ik ze overal liggen en zo
![]() Heb er nu een van Mexx, beetje donkerbruin/zwart gevlekt, brede pootjes, breed montuur ook wel. Tja kan 't niet uitleggen ![]() Naja voor wintersport een Oakley maar ja die draag ik verder niet...
|
ik vidn die zonnebrillen van 2 jaartjes trug nog het mooiste..
met die gekleurde glazen en een zwart of zilver randje. ik zelf heb een roze een paarse en een blauwe. Die zonnebrillen die nu in zijn, zoals die bovenste hiero vink nie mooi, die zijn vet groot man ![]() staat me ook absoluut nie. ma ja ik draag verder ook nie vaak zonnebrillen en al helemaal nie van een bepaald merk. gewoon een brilletje van 10 euro ofzow ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebril: 'gewone' of op sterkte? Daantje_0705 | 21 | 20-05-2008 11:33 | |
Lifestyle |
Stelling: Zonnebrillen zijn voor de bescherming, niet voor het mooi. Cherry Springs | 37 | 15-05-2006 06:07 | |
De Kantine |
Ftoow van zonnebrillen:P Aelin | 27 | 17-08-2005 18:02 | |
Lifestyle |
Zonnebrillen! 100%hallal | 262 | 05-04-2005 15:34 | |
Lifestyle |
zonnebril charly not | 50 | 01-05-2004 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
De Zonnebril Just Johan | 2 | 09-06-2003 21:32 |