Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2003, 18:55
Ninnoc
Ninnoc is offline
hi ik heb -niet altijd maar vrij vaak- dat als ik heb geblowt ik hele snelle hartslag krijg, dit heeft weleens ervoor gezorgd dat ik heel angstig werd als ik zeer stoned was.
Hebben meer mensen dit en hoe komt het ed.
Oud 05-08-2003, 19:51
Birkoff
Birkoff is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 05-08-2003 @ 19:55:
hi ik heb -niet altijd maar vrij vaak- dat als ik heb geblowt ik hele snelle hartslag krijg, dit heeft weleens ervoor gezorgd dat ik heel angstig werd als ik zeer stoned was.
ik heb het wel eens.
maar weinig nuttig, want ik heb geen idee hoe het komt.

gepost door j-roen op andere computer.
Oud 05-08-2003, 22:20
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Van bijna elk bewustzijnsveranderend middeltje krijg je hartkloppingen. Bij mij is het soms zelf zo erg dat ik me hart zelfs Zie kloppen . maar ik maak me er nooit zo druk om, want als je er niet meer aan denkt houd het vanzelf op, al ga je er druk om maken word het alleen maar erger.
Oud 06-08-2003, 10:29
herbalpower
herbalpower is offline
Heb ik ook altijd last van als ik heb geblowd gaat na een tijdje wel weer over. Maar met alcohol heb ik daar nog meer last van.

De snellere hartslag heeft er toch mee te maken dat het lichaam reageert op bepaalde stoffen die je normaal niet in je lijf hebt.

Als een niet roker een sigaret rookt voor een keer dan reageert zijn lichaam daar ook vreemd op.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:58
Verwijderd
Citaat:
herbalpower schreef op 06-08-2003 @ 11:29:
Heb ik ook altijd last van als ik heb geblowd gaat na een tijdje wel weer over. Maar met alcohol heb ik daar nog meer last van.

De snellere hartslag heeft er toch mee te maken dat het lichaam reageert op bepaalde stoffen die je normaal niet in je lijf hebt.

Als een niet roker een sigaret rookt voor een keer dan reageert zijn lichaam daar ook vreemd op.
Of je stopt gewoon een weekje of 2 en je rookt dan een paar sigaretten, mooi effect alleen duurt t erg kort.
Wat ook wel es werkt is heel snel moeten roken (als je bijv. op internaat hebt gezeten en maar 2 minuten tijd had voordat er overal controle stond. Phew...).

Of drink maar es een hoop cola/koffie/red bull.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:56
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Hartkloppingen hoort erbij, dat angstige is gewoon paranoide van blowen
Oud 06-08-2003, 13:57
herbalpower
herbalpower is offline
Citaat:
Wat ook wel es werkt is heel snel moeten roken (als je bijv. op internaat hebt gezeten en maar 2 minuten tijd had voordat er overal controle stond. Phew...).
Snel roken merk je heel goed als je niet zo vaak rookt en/of net begint. Dan voelt het net alsof je stoned bent (duurt wel maar kort)

Het lichaam voelt dan raar aan en dan krijg ik ook een versnelde pols
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
herbalpower schreef op 06-08-2003 @ 14:57:
Snel roken merk je heel goed als je niet zo vaak rookt en/of net begint. Dan voelt het net alsof je stoned bent (duurt wel maar kort)

Het lichaam voelt dan raar aan en dan krijg ik ook een versnelde pols
Dat bedoelde ik dus. Jammer dat het zo kort duurt . En ik rookte best veel, tenminste, zodra we KONDEN roken, rookten we, maar ja, 24 op 24, liepen er ook wel of leerkrachten of opvoedsters rond. Dan valt er niet veel te roken En de sigaret waar je de kans toe kreeg, moest snelsnel op zijn voor je betrapt werd. Toen we in't 4e jaar naar buiten mochten woensdags, zonder begeleiding, hebben we wat afgepaft .

En ik rook soms hele tijden niet (soms 2 maanden, soms 1 week, hangt ervanaf). En als ik dan na al die tijd weer een sigaret rook, is dat wel een interessante ervaring .
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:27
mind
mind is offline
hahaha dat duizelig worden van een sigaret bedoel je...
noway te vergelijken met stoned zijn, dat duizelig zijn is echt klote...
Oud 08-08-2003, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Mind_Movie schreef op 06-08-2003 @ 18:27:
hahaha dat duizelig worden van een sigaret bedoel je...
noway te vergelijken met stoned zijn, dat duizelig zijn is echt klote...
ik vond het geweldig... maar toen was ik nog jong en ontschuldig al heeft dat niet lang geduurd .
Ben wel bijna van de trap geflikkerd omdat ik te snel had gerookt... was iets minder.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 17:29
Verwijderd
Paar keer gehad, 1 keer behoorlijke hartkloppingen dat ik er angstig van werd en ik werd ook helemaal bleek. Krijg ik trouwens alleen als ik puur rook, of een hele sterke joint.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 23:20
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ja ik herken het, heb ik ook gehad toen ik nog blowde en werd er ook wel eens angstig van wat die hartkloppingen natuurlijk alleen maar weer versterkt.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 00:38
zeehond23
zeehond23 is offline
ik heb zowiezo een krachtige hardslag, dus ik zie mijn hard altijd kloppen
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten