Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk niet dat mensen anorexia dat zo gauw zouden doen. Meestal vinden ze zichzelf lelijk, en zouden ze zich doodschamen als ze op de foto zouden moeten....
Maar het zou ook kunnen dat ze juist toch wel complimentjes willen krijgen... Sorry ![]() ![]()
|
![]() |
mijn zus heeft alle jaren anorexia
zker de eerste jaren liep ze in wijde dikke kleding en kon je haar zeker niet op de foto krijgen en in bikini verschrikkelijk... maar nu de laatste tijd durft ze meer ze loopt vaker in sexy kleding maar ze is zeker nog heel onzeker over haar lichaam en altijd nog bezig met eten en vind zich nog steeds te vet complimentjes heeft ze nodig wat me bij haar ook altijd opviel is dat ze onbewust altijd de aandacht trok ik denkt dat het gewoon hoort bij mensen die anorexia hebben ik ben zelf ook heel onzeker over mijn lichaam en het liefste heb ik ook veel kleren aan.... ik snap niet dat als iemand zo onzeker is dan het durft om er sexy bij te lopen... ik zou het niet durven... misschien inderdaad de aandacht en probeert ze complimentjes te krijgen om zichzelf beter te gaan voelen... ik weet het niet ik vindt het maar raar... okeej dit was onnuttig maar toch
|
Ik vind t niet vreemd.
Elk meisje dat anorexia heeft hoort wel van haar omgeving dat t niet mooi is, dat ze zo dun is. Op de Catwalk vind men t juist mooi als modellen zo dun zijn, dat weet zij vast wel en zij zou dus ook mooi zijn als ze modeshows loopt. En iedereen wilt wel mooi zijn, dus ik kan t me wel voorstellen dat iemand die anorexia heeft modeshows e.d. zou willen lopen. |
![]() |
|
Dat ziet ze zelf dus niet, dat is haar probleem,
Het zal niet makkelijk zijn, maar misschien moet je proberen daar respect voor te hebben, begrijp overigens je reactie wel, want jij ziet dat heel anders, maar zij ziet dat dus niet meer..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Mark Almighty | 500 | 21-11-2006 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
anorexia iloontjuh | 23 | 12-02-2003 15:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
anorexia someone | 6 | 09-02-2003 20:50 | |
Psychologie |
Wat kunnen de oorzaken zijn van anorexia? -Meisje- | 31 | 01-02-2003 06:23 |