Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 15:41
Ellesje
Ellesje is offline
Wilde even wat vragen

> Heb jij nog contact met je ex (iemand waarmee je een wat langere periode iets gehad hebt)?

> Hoe lang heeft het jou geduurd om over die persoon heen te komen?

x Hoe is dat contact? Zien jullie elkaar als vrienden of als exen?

x Vind je het fijn nog contact te hebben?

o Waarom heb je geen contact meer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2003, 15:43
whizzer
whizzer is offline
hehe, leuk dat je dit vraagt, tis een maand uit, en ik hoor bijna NIX meer van dr. We wonen vrij ver van elkaar, dus we zien elkaar gewoonlijk niet. Zij heeft 2 emailtjes ofzow gestuurd, en daarna nix meer. Noppes. Nada. Ondanks enkele pogingen van mijn kant, smsjes enzow, kwil namelijk niet dat ik dr achteraf gezien nog wat aan had kunnen doen. Ik ben nu bezig alle emails/smsjes/brieven/whatever van haar weg te gooien
Oud 03-02-2003, 15:56
Ellesje
Ellesje is offline
Citaat:
whizzer schreef:
hehe, leuk dat je dit vraagt, tis een maand uit, en ik hoor bijna NIX meer van dr. We wonen vrij ver van elkaar, dus we zien elkaar gewoonlijk niet. Zij heeft 2 emailtjes ofzow gestuurd, en daarna nix meer. Noppes. Nada. Ondanks enkele pogingen van mijn kant, smsjes enzow, kwil namelijk niet dat ik dr achteraf gezien nog wat aan had kunnen doen. Ik ben nu bezig alle emails/smsjes/brieven/whatever van haar weg te gooien
Mja ik was geïnteresseerd hoe anderen hier mee om gingen. 't Is nu een halve maand uit bij mij, 't voelt al veel langer... En ik vind 't moeilijk om met hem om te gaan alsof er nooit iets geweest was, om zo maar even als vrienden door te gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Ellesje schreef:
Wilde even wat vragen

> Heb jij nog contact met je ex (iemand waarmee je een wat langere periode iets gehad hebt)?

Met mn laatste ex chat ik nog wel eens op msn, ik heb 20 maanden iets met hem gehad (het is uit gegaan van mijn kant)

Het heeft me toch wel een paar maanden geduurd voor ik weer aan andere jongens en dergelijke kon denken. Het uitgaan was behoorlijk heftig, bovendien heb ik toch een soort bindingsangst gekregen. Nu, na 6 maanden, ben ik er hoe dan ook over heen.

Ik zie hem niet als een vriend maar als mn ex, en ik denk hij mij ook. Dit voornamelijk door alles wat er is gebeurd na het uit was, maar ik zie het niet als onmogelijk hem ooit als een vriend te zien.

Het contact had van mij niet persé gehoeven, ik kan ook makkelijk zonder zeg maar. Ik vind het dus niet persé fijn nog contact te hebben, maar vervelend vind ik het ook niet. Het loopt nu weer wat lekkerder, ik voel me er prettiger bij, dus het zal wel richting fijn gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ellesje schreef:
Mja ik was geïnteresseerd hoe anderen hier mee om gingen. 't Is nu een halve maand uit bij mij, 't voelt al veel langer... En ik vind 't moeilijk om met hem om te gaan alsof er nooit iets geweest was, om zo maar even als vrienden door te gaan.
Ik denk dat dat in het begin ook heel normaal is. Ik ben eigenlijk van mening dat het beter is om eerst een tijdje afstand te nemen van elkaar, om zo afscheid te kunnen nemen van hem als je vriend. Wanneer je dan over hem heen bent, is een vriendschap misschien best nog mogelijk, maar nu is dat extra moeilijk denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:26
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Offtopic: Mooi meisje (je foto als avatar ingesteld?)

Ontopic: Ik heb eigenlijk met geen van mijn ex'en contact meer, relaties waren uitgelopen op ruzies, niet leuk, bah.. Met één ex heb ik dan wel nog eens contact, al gaat het dan wel via MSN. Het is uitgeraakt tussen ons omdat 't gewoon niet meer ging, achteraf hadden we het samen uitgemaakt, wel zo prettig.

Laatst gewijzigd op 03-02-2003 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:39
Ellesje
Ellesje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Met mn laatste ex chat ik nog wel eens op msn, ik heb 20 maanden iets met hem gehad (het is uit gegaan van mijn kant)

Het heeft me toch wel een paar maanden geduurd voor ik weer aan andere jongens en dergelijke kon denken. Het uitgaan was behoorlijk heftig, bovendien heb ik toch een soort bindingsangst gekregen. Nu, na 6 maanden, ben ik er hoe dan ook over heen.

Ik zie hem niet als een vriend maar als mn ex, en ik denk hij mij ook. Dit voornamelijk door alles wat er is gebeurd na het uit was, maar ik zie het niet als onmogelijk hem ooit als een vriend te zien.

Het contact had van mij niet persé gehoeven, ik kan ook makkelijk zonder zeg maar. Ik vind het dus niet persé fijn nog contact te hebben, maar vervelend vind ik het ook niet. Het loopt nu weer wat lekkerder, ik voel me er prettiger bij, dus het zal wel richting fijn gaan.
Kwam dat contact van zijn kant nadat jullie relatie beëindigd was?

Wat je schreef over dat je een soort van bindingsangst kreeg nadat het uit was gegaan, kwam me erg bekend voor. Ik heb nu ook helemaal geen behoefte meer aan een serieuze vaste vriend. Denk je dat dat normaal is? Zal er vast bijhoren toch?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:42
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Wilde even wat vragen

Hm jah ik zie mijn ex nog wel af en toe *uit toeval*

te lang ..denk een half jaar of zelfs meer
we zien mekaar meer als kennisen.
hmm af en toe is het wel leuk om bij te kletsen maar van mij hoeft het niet ...
o Waarom heb je geen contact meer? /
Oud 03-02-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ellesje schreef:
Kwam dat contact van zijn kant nadat jullie relatie beëindigd was?

Wat je schreef over dat je een soort van bindingsangst kreeg nadat het uit was gegaan, kwam me erg bekend voor. Ik heb nu ook helemaal geen behoefte meer aan een serieuze vaste vriend. Denk je dat dat normaal is? Zal er vast bijhoren toch?
Het contact kwam eigenlijk een beetje van beide kanten doordat we elkaar gewoon in msn hadden staan. Het contact is eerst een tijdje weg geweest omdat ik nogal boos op hem ben geweest. Dat hadden we samen besloten.

Daarna ben ik geloof ik degene die toch weer contact met hem op heeft genomen omdat ik normaal tegen hem wou kunnen doen als ik hem tegenkwam en dergelijke. Dus je zou kunnen zeggen dat het van mijn kant komt, maar dat was meer dat ik gewoon niet meer boos was.

Ik denk dat de bindingsangst er inderdaad bijhoort, vooral in het begin. Je bent zo gewend aan hem als je vriend, dat het idee van een ander absoluut niet fijn is. Het duurde bij mij zo'n 2 maanden voor ik weer met een andere jongen zoende (en dat was ook echt heel erg voor 1 avond). Het is nu, na 6 maanden, voor het eerst dat ik iemand weer een beetje leuk vind. Ik ben niet verliefd, maar het idee van een vriend voelt weer mogelijk.

Ik heb nog niet het idee weer toe te zijn aan een vaste relatie, ik ben te bang dat dat weer mis zou gaan dan. Ik heb laatst nog wel weer gehad dat ik helemaal flipte omdat een jongen me mee uit vroeg. Het idee van dat iemand me leuk vind beangstigd me nog steeds heel erg. Ik voel me heel snel verplicht tot dingen en daardoor creeer ik dan zo snel mogelijk weer een grote afstand. Ik denk dat met de tijd dit soort dingen wel veranderen en beter worden. Ik had het uitgemaakt omdat ik het idee had niet toe te zijn aan een vaste relatie, ik ben nu pas 6 maanden verder, dus is het niet zo gek dat ik daar gewoon nog steeds niet aan toe ben.

Nja, sterkte iig. Als je nog meer wil weten vraag maar

Na een halve maand lijkt alles me trouwens nog een stuk logischer, het voelt misschien wel langer.. maar alles is nog heel vers.. dus het idee van een andere jongen niet aankunnen en het contact moeilijk vinden hoort er echt gewoon bij denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 17:00
Ellesje
Ellesje is offline
toch grappig; die overeenkomsten, Dusjcrib

Ik heb het ook na 20 maanden uitgemaakt omdat ik toch dacht (nog) niet toe te zijn aan een vaste relatie.

Kijk ik heb altijd gezegd tegen mijn ex dat als het uit zou gaan ik hem echt niet voor eeuwig kwijt wilde, ik wilde hem nog wel blijven zien als vriend. Dat wilde hij eerst niet; hij wilde alle contact verbreken maar ik heb hem omgepraat.
Nu heb ik een raar gevoel omdat alles anders is, ik voel me anders en ik denk anders over hem.

Ik wil wel vrienden zijn en ik denk ook wel dat we dat kunnen zijn, maar gewoon nu nog niet. Hij zegt me nu te missen en contact met me te willen; "als vrienden", maar ik denk dat dat gewoon nu nog niet zo werkt.

Als ik hem zie voelt het niet alsof hij "gewoon"" een goede vriend van me is, maar als iemand waarmee ik alles gedeeld heb maar dat heb gestopt; iemand waarbij veel van wat toen wel kon nu niet meer kan.

'k Ben vooral bang mijn beloftes niet waar te kunnen maken. Ik wilde elkaar blijven zien als vrienden. En dat wil ik nog steeds wel, maar momenteel als ik hem een tijdje niet gesproken heb gaat het allemaal wel, maar zodra ik hem weer spreek is het alsof alles weer naar boven komt. En alsof ik me telkens weer moet verantwoorden voor m'n keuze. Ik hoop dat dit na 'n tijdje wel weg zal zakken...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Ellesje schreef:
toch grappig; die overeenkomsten, Dusjcrib

Ik heb het ook na 20 maanden uitgemaakt omdat ik toch dacht (nog) niet toe te zijn aan een vaste relatie.

Kijk ik heb altijd gezegd tegen mijn ex dat als het uit zou gaan ik hem echt niet voor eeuwig kwijt wilde, ik wilde hem nog wel blijven zien als vriend. Dat wilde hij eerst niet; hij wilde alle contact verbreken maar ik heb hem omgepraat.
Nu heb ik een raar gevoel omdat alles anders is, ik voel me anders en ik denk anders over hem.

Ik wil wel vrienden zijn en ik denk ook wel dat we dat kunnen zijn, maar gewoon nu nog niet. Hij zegt me nu te missen en contact met me te willen; "als vrienden", maar ik denk dat dat gewoon nu nog niet zo werkt.

Als ik hem zie voelt het niet alsof hij "gewoon"" een goede vriend van me is, maar als iemand waarmee ik alles gedeeld heb maar dat heb gestopt; iemand waarbij veel van wat toen wel kon nu niet meer kan.

'k Ben vooral bang mijn beloftes niet waar te kunnen maken. Ik wilde elkaar blijven zien als vrienden. En dat wil ik nog steeds wel, maar momenteel als ik hem een tijdje niet gesproken heb gaat het allemaal wel, maar zodra ik hem weer spreek is het alsof alles weer naar boven komt. En alsof ik me telkens weer moet verantwoorden voor m'n keuze. Ik hoop dat dit na 'n tijdje wel weg zal zakken...
Offtopic: Ik heb je even een privéberichtje gestuurd.. is wat makkelijker en persoonlijker, dus daar verder
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 18:40
Macio
Macio is offline
Ik heb niet zoveel contact meer met mijn exen. Ben er niet trots op, maar ben nadat het uit is gegaan met mijn eerste vriendin, I. ben ik nog 3 keer met r naar bed geweest . Ik kan het met B. nog wel goed vinden. L. wilt me geloof ik niet meer spreken (dat deed pijn toen het uit ging). En I. die heeft het bij mij verpest .
Oud 03-02-2003, 18:46
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Nee .

Lang.. Heel erg lang..

Met ruzie uit elkaar gegaan..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 18:52
46and2
46and2 is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Wilde even wat vragen

Ik geef antwoorden met het oog op de ex waarmee ik het langst iets mee heb gehad.

> Ja, ik zit in een band met hem en het is een goede vriend. Ik was degene die het niet meer zag zitten, toch is zoiets ook klote en de eerste paar maanden was het gewoon moeilijk om hem te zien.

X Het contact is echt goed, we zijn nu eigenlijk gewoon vrienden. Ik ben blij dat we nog steeds contact hebben want hij betekent veel voor me.
Oud 04-02-2003, 14:16
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Het probleem zit m gewoon in het feit dat het vertrouwen bij een van de twee is weggeslagen. En zolang er geen vertrouwen aanwezig is kan er volgens mij ook geen sprake zijn van vriendschap. Ikzelf beschouw mensen die ik niet kan vertrouwen in ieder geval niet als vriend.
Oud 04-02-2003, 14:46
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Wilde even wat vragen

Nee, niet meer. We hadden 2 jaar verkering, maar het is toch op een ietwat lullige manier uitgegaan. Nu spreek ik haar zelden, misschien eens in de drie maanden via MSN ofzo. Zien doe ik haar nog minder, dus je kan zeggen dan we geen contact meer hebben.

Nee, heeft gelukkig niet bijzonder lang geduurt. Mede omdat ik al wel zon beetje wist dat er iets niet goed zat in de relatie en ik het wel zag aankomen.

Als we elkaar zien is het wel als vrienden, maar zoals ik al vertelde komt dit niet bijzonder vaak voor.

Jawel, ik vind het bijzonder prettig om te weten hoe het met haar gaat en of alles nog goed is. Vaak hoor ik deze dingen via mijn huidige vriendin. Ik wil wel weten hoe het met haar gaat, ja.

Waarom geen contact? Nou, ze is naar de WAU gegaan in Wageningen en ik ben ik Brabant gebeleven. Dat is een reden, maar voornamelijk omdat het uit is zien we elkaar niet meer. Hebben er beide echt behoefte aan.

Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 16:00
beestje
beestje is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Wilde even wat vragen

Nee, en ik heb het niet over mijn ex van de langste periode, maar wel de ex met wie het hefstigste was (het is een paar keer uitgeweest enz enz)

Heel erg lang, in totaal, na alles wat er gebeurd is, is het verschrikkelijk moeilijk geweest.

We besloten vrienden te blijven toen onze relatie echt definitief voorbij was, maar van beide kanten waren duidelijk nog "liefdesgevoelens" maar het werkte tussen ons als stel gewoon niet. Ik heb geen zin om het nou precies uit te leggen, maar hij deed me toch iedere keer weer verdriet, met opzet of niet. Ik wilde dat niet meer, maar het contact volledig verbreken is echt een van dfe moeilijkste dingen geweest die ik ooit heb gedaan.
Oud 04-02-2003, 20:04
Ilja_
Ilja_ is offline
eYz! Ja ik heb nog contact met mn vriend en daar ben ik echt heel blij mee. Het is bij ons uit gegaan om dat 't niet echt meer lekker liep maar daz alweer half jaar geleden denk ik nu... En nu ist mn beste vriend En daar benk echt onwijs blij mee KUSSIE
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:25
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
  1. Heb jij nog contact met je ex (iemand waarmee je een wat langere periode iets gehad hebt)?
  2. Hoe lang heeft het jou geduurd om over die persoon heen te komen?
  3. Waarom heb je geen contact meer?
  1. Nee, ik heb helemaal geen contact met haar.
  2. Ongeveer drie maanden.
  3. Situatie heeft mij teveel pijn gedaan. Daarnaast simpelweg geen behoefte aan.
Oud 04-02-2003, 21:42
ConnX
ConnX is offline
Ik heb bijna alleen maar lange relaties gehad, waar ik allemaal mooie en tragische verhalen over kan vertellen.

Ik kan kortweg mijn liefdesleven tot nu toe indelen in drie professionele relaties

Met mn eerste (en grootste) liefde liep het radicaal fout, ik was populair, had veel vrienden en een supergoeje beste vriend waar ik al 4 jaar heel goed bevriend mee was geweest. Met haar was ik iets van 10 maanden samen. Euphorie. Tot het moment dat ze oog voor mekaar krewgen en zij vreemd ging met hem. Bam. Hopeloze actie ondernomen nog iets te redden maar was emotioneel kapot, dus ging nie zo goed meer.
Het was een week voor mijn 16e verjaardag toen het uitging, en ik mis haar tot op de dag vandaag.
Ik weet waar, hoe en met wie ze is, watze doet en hoeveel ze veranderd is, hoewel ik haar sinds een of twee weken na de breuk niet meer heb gesproken.

Tweede lange relatie eindigde in dat zij mij met de auto (ze was 20, ik 17) thuis afzette en nooit meer terugkwam. Nooit meer gezien, 1x de groeten van dr gehad van iemand die ze op kreta was tegengekomen en die mij vaag kende.
Achteraf gezien vind ik het neit erg. Ik kwam er na een weekje achter dat ik eigenlijk helemal neit zoveel van haar hield of had gehouden dan ik mezelf voorhield.

Derde rel. is net (2 weekjes) uit, van beide kanten.
We hielden en houden veel van elkaar maar hadden best veel ruzie en waren een beetje uit mekaar gegroeid. Samen ervoor gekozen 'pauze' te nemen, om rust, ruimte en weer plaats voor elkaar in ons leven te maken. We spreken elkaar over msn, maar ze doet heel koud en koel, alsof ik iemand ben die ze kent van zien omdat hij bij dr op school zit ofzo....
Volgens haar haar manier van omgaan drmee....
Kep meer dan n jaar met er gehad, gek dat die kant van er nog niet kende dan. Ja er klinkt woede in deze zin door.
*klapt voor de oplettende lezer*
Kwas zondag jarig, was ze aanwezig als een vd weinigen (ouders, opaoma en zij).
Was heel weird, geprobeerd te praten, ging lastig.
We weten totaal niet hoe we elkaar zien of willen zien.

Zo... alle puntjes drin verwerkt
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:19
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Wilde even wat vragen

1.Heb jij nog contact met je ex (iemand waarmee je een wat langere periode iets gehad hebt)?

2.Hoe lang heeft het jou geduurd om over die persoon heen te komen?

3.Hoe is dat contact? Zien jullie elkaar als vrienden of als exen?

4.Vind je het fijn nog contact te hebben?

5.Waarom heb je geen contact meer?
1.Neej niet zo veel meer...als we elkaar zien dan groeten we wel en af en toe kletsen we bij...

2.Het heeft toch wel ff geduurd...Denk een maand ofzo.was wel een hele moeilijke periode...

3.Ik zie um nu als mijn ex en niet als een vriend van me.Ik heb, nadat ik het heb uitgemaakt, gevraagd of we vrienden konden zijn maar nu kom ik er8er dat ik dat niet meer wil...We zijn voor mijn gevoel gewoon exen duzz

4.Och wat is fijn?Het is wel leuk om hem dan na een tijdje weer terug te zien maar fijn? dat weet ik niet.laat ik het zo zeggen dat ik het ook niet errug vind...

5.Omdat ik het druk heb heb dat weet hij.We hebben soms contract via sms en als we elkaar toevallig tegenkomen verder nooit.Ik vind het wel best zo als t nu gaat....
Oud 12-02-2003, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Ellesje schreef:
Wilde even wat vragen

-nee
-over hem 1 seconden, wat ie gedaan heeft niet, duurde langer
-welke contact?
-omdat t een eikel is

Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 08:38.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Ellesje schreef:
Heb jij nog contact met je ex (iemand waarmee je een wat langere periode iets gehad hebt)?
Nee, maar dat is niet mijn keuze geweest. Achteraf gezien is het wel beter zo.
Citaat:

Mwah...niet zo heel lang. Nadat het uit is, komt er een moment dat er een knop omgaat als het ware...dan zie ik in dat het echt nix meer zal worden en dat ik hem gewoon kwijt ben.
Voor dat moment praat ik er aan 1 stuk door over ("maar waarom deed ie dan dit, als..." blabla), daar maak ik m'n arme ouders echt gek mee..
Nou ja, voordat dat geweldige inzicht-moment komt ()....dat kan een week duren, maar ook een maand.
En na dat moment denk ik er natuurlijk vaak aan terug, maar dan denk ik: beter dat het nu uit is dan dat ik echt sex met 'm had gehad en dat ie me daarna gedumpt zou hebben.
Citaat:

Waarom heb je geen contact meer?
We zijn met ruzie uit elkaar gegaan...nou ja...m'n exen gingen ineens heel raar doen. De 1 was vreemdgegaan en ineens helemaal verliefd op dat meisje en hij werd tegenover mij een ontzettende klootzak..de ander liet ineens nix meer van zich horen en als ik wat met 'm afsprak kwam hij niet opdagen

*zelfmedelij*
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 08:11
honey
honey is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Wilde even wat vragen

> Heb jij nog contact met je ex (iemand waarmee je een wat langere periode iets gehad hebt)? Ja, ik had 8 maanden met hem en, maar ik kon de afstand niet meer aan

> Hoe lang heeft het jou geduurd om over die persoon heen te komen? Pfff, een maand of 3 of 4

x Hoe is dat contact? Zien jullie elkaar als vrienden of als exen? Als vrienden hij zit in mn vriendenkring. Wou alleen dat hij iets vaker wat van zich liet horen

x Vind je het fijn nog contact te hebben? Ja, hij betekend redelijk veel voor. Was de eerste keer dat het voor mijn gevoel redelijk serieus was. En ik wil hem niet kwijt als vriend

Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 09:21
snoopy
snoopy is offline
heb twee "serieuze" exen, en eentje waarme het net uit is.
met de eerste heb ik 10 maanden gehad, is nu bijna 3 jaar uit.
Daar spreek ik regelmatig mee af, etc. echt gezellig. Maar toen het net uit was, kon dat echt niet. Heeft ongeveer een jaar geduurd.

Met de tweede heb ik 2 jaar een relatie gehad, dat is nu een half jaar uit. Ik zou graag vrienden zijn, maar het gaat nog wat stroef. We spreken af en toe iets af, maar de ene keer hebben we ruzie, de andere keer wordt-ie juist iets te klef. Nou ja, ik hoop dat dat ook na een tijdje goed gaat.

Derde ex zit bij mij in de klas... Dat heeft twee maanden geduurd, en is nu iets meer dan een maand uit. Ik zie 'm nu dus elke dag op school, maar we gaan ook wel goed met elkaar om. We wonen dicht bij elkaar, ver van school, dus we reizen ook samen. Is wel gezellig.
Oud 12-02-2003, 10:19
Ellesje
Ellesje is offline
Dankjullie wel voor alle reacties.
Gelukkig houd ik me er nu wat minder mee bezig ...
Zal wel gewoon verder aankijken hoe dingen verder zullen lopen nu.

Liefs,
Elles.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 11:21
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het is nu 2,5 maand uit en ik heb hem 1x gemaild (als antwoord op zijn mail ) en 1x gesproken op msn en daarin een beetje geprobeerd uit te leggen waarom ik zo weinig van me laat horen. Dus eigenlijk niet echt contact meer en ik heb er ook niet zo veel behoefte aan alleen moet ik hem dat nog ff duidelijk zien te maken. Ik vind het zo stom voor hem, want hij wil nog wel contact en hij dacht al dat ik boos op hem was etc. Maar ik ben bang dat ik hem nooit als vriend zal kunnen zien, alleen als ex.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 12:42
bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Wilde even wat vragen

Ja

Iets van ehh, 3 weken....

Beste vriendjes

jep

Oud 12-02-2003, 19:25
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Wilde even wat vragen
Okay

Ja.

Hmmm, khad een jaar een relatie, ze had al snel iemand anders en kben der eigenlijk sneller vergete alsk d8, kwas nog bes verliefd op der. Na een paar weken wask der al min of meer vergeten.

Exen.

Nie altijd, ze is nie altijd even aardig tegen me.

Oh hebbe we dus nog wel, maar nie ech boeiend meer ofzow. Ze is beeje kortaf vind ik.

Oh dat was het.

Ohja, jij komt ook uit Deventer toch, Ellesje?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 09:02
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
eerst geen contact gehad, er was veel te veel gebeurd en we konden mekaar wel schieten... toen alles een beetje gezakt was weer effe gemaild, maar toen bleek dat in de mailtjes de woede af en toe toch nog wel hoog opliep dus weer ff geen contact gehad.. en nu sinds een paar maanden weer mailcontact, gwoon leuk contact, maar daar blijft het bij, zolang we aardig kunnen blijven is het goed zo, maar op t moment dat we mekaar dingen verwijten over toen en nu houden we gewoon op met dit contact want dat kan alleen voor ellende zorgen...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 14:35
lenkje
lenkje is offline
eej..
mja het is net gister uitgegaan dus kan er nog vrij weinig over zeggen, maar toch..
we hebben 2,5 maand iets gehad en nu willen we echt enorm graag vrienden zijn..toen het net uit was, gister dus..., ook nog wel gezoend enzo..en hij zei dat hij niet wilde dat er iets zou veranderen tussen ons. Hij komt morgen hier naar toe dus dan zullen we verder zien, we gaan iig met elkaar om als vrienden en wil m nooit meer kwijt, geef ontzettend veel om hem en hij is mijn aller aller beste maatje
Kus
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 14:40
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Ellesje schreef:

1. Heb jij nog contact met je ex (iemand waarmee je een wat langere periode iets gehad hebt)?

2. Hoe lang heeft het jou geduurd om over die persoon heen te komen?

3. Hoe is dat contact? Zien jullie elkaar als vrienden of als exen?

4. Vind je het fijn nog contact te hebben?

5. Waarom heb je geen contact meer?

1. ja, heb nog contact
2. weet niet pcies...
3. goed contact, zag m als vriend, maar hijs weer verliefd op mij
en ik vind m ook weer leuk
4. ja, heb n hekel aan ruzie enzo... waarom nie gewoon normaal
doen?
5. -
Oud 13-02-2003, 16:40
lake bodom
lake bodom is offline
ja kheb nog conctact...
hoef er niet overheen te komen... t is 3 weken uit... we hebben ruim 1 jaar gehad.
zien elkaar nog even vaak... en zoenen enzo ook nog wel met elkaar soms
vind t nog fijn om conctact te hebben
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 17:09
PlasTuut
PlasTuut is offline
> Heb jij nog contact met je ex (iemand waarmee je een wat langere periode iets gehad hebt)? met 1 nog regelmatig

> Hoe lang heeft het jou geduurd om over die persoon heen te komen? ´t ging vrij snel aangezien de relatie tussen ons echt waardeloos was (achteraf)

we zien elkaar als vrienden,

x Vind je het fijn nog contact te hebben? Jawel, ´t is een leuk joch met een goede smaak voor dingen dus...yeah er valt goed mee te praten enzow!

o Waarom heb je geen contact meer?-
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 17:12
ShiningStar
ShiningStar is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Wilde even wat vragen

Ja, dat is leuk dat je dat vraagt!
ik heb een ex, mn eerste vriendje, die ik nooit heb kunnen vergeten 2 jaar lang heb ik met hem in mn hoofd rondgelopen zonder contact met hem te hebben
altijd in de hoop dat ik hem ooit weer eens zou zien en dat het wat zou worden
Eindelijk weer een ontmoeting en toen had ik net 2 weken verkering heel vreemd op dat moment hou je gewoon van 2 jongens. maar met mn ex zit de liefde dieper, geworteld ergens in mij speciaal plekje
en ik moet verder met mn leven
ik heb nu wel contact met mn ex we meelen en we hebben elkaar 2e keer gezien wat ook heel bijzonder was waarschijnlijk zullen we elkaar wel vaker gaan zien en ja ik vind het heel fijn om (weer) contact met hem te hebben Elke liefde in je leven heeft een speciaal plekje in je hart
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als jouw 'probleem' daar ook over gaat hoop ik dat je hier wat aan hebt.

Liefs, Mel
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 10:39
coecie
coecie is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Wilde even wat vragen

ja... ik heb de neiging om met iedereen met wie ik langere tijd iets gehad heb bevriend te blijven. heel vreemd

bij 2 van de drie koste me dat helemaal geen tijd, omdat die relaties echt doodgebloed waren, van mijn kant dan

bij de laatste heeft het me zeker langer dan een half jaar gekost voordat ik goed en wel met hem kon omgaan zonder steeds de neiging te hebben al mijn ledematen om hem heen te slaan
maar... ik gìng wel met hem om, omdat ik er niet in geloof dat je sneller over iemand heen bent als je hem nooit meer ziet en bovendien... je bent toch niet voor niks verliefd op iemand (geweest). ik wordt alleen verliefd op boeiende personen, met wie ik graag wil omgaan, of ik nou wel of niet verkering met ze heb.

x Hoe is dat contact?

dat contact is bij allemaal heel leuk en vertrouwd. je bespreekt sneller van alles met elkaar, omdat je dat tòch al deed.

Zien jullie elkaar als vrienden of als exen?

ik zie al mijn exen als vrienden, alhoewel ik natuurlijk wéét dat het exen zijn. Bij de eerste twee is er echt een totale vriendschap. waarin je alles met elkaar deelt. Bij de laatste is er van ons beider kante nog een heel klein beetje jaloersig gevoel als we over nieuwe liefdes enzo praten, maar daar praten we dan ook over, en vervolgens lachen we erom.

ja heel fijn. als ik geen contact met ze zou hebben dan zou dat raar voelen. Je hoeft niet eens intensief contact te hebben, maar... je moet elkaar wel op de hoogte stellen van je leven enzo. Het kan toch niet dat je van het ene moment (dat je alles met elkaar deelt en elkaar elke dag zowat ziet) op het andere moment (als het uit is) elkaar nooit meer spreekt. Dat is een gemis in je leven, want je groeit hoe dan ook naar elkaar toe. Het is ook stom om van je exen je vijanden te maken, want je weet zoveel over elkaar... als je verhouding slecht is na afloop... dan krijg je te maken met van die onbenullige stomme dingen als elkaar zwart maken... echt ongelooflijk. maargoed
Oud 16-02-2003, 09:56
U-NiQ
U-NiQ is offline

Ja, af en toe spreken we nog wel wat af. En we komen elkaar ook regelmatig tegen in het uitgaanscircuit.

Niet zo heel erg lang. We hebben 2 jaar vekering gehad, en ik heb het uitgemaakt omdat ik zo goed als niks meer voor hem voelde.

Beide eigelijk wel. We hebben samen als vriend en vriendin heel erg veel meegemaakt.
Hij komt als vriend nog steeds naar me toe als hij ergens mee zit.

Jawel, vind het toch wel fijn om te weten hoe het met hem gaat.
Oud 16-02-2003, 16:18
NeNe-lOvEs
NeNe-lOvEs is offline
>>>Heb jij nog contact met je ex (iemand waarmee je een wat langere periode iets gehad hebt)?

uhm ja, bij mij is het egt heeeeeeel vaag gelope. hij ging namelijk 5 maanden weg naar de andere kant van de wereld, is vreemdgegaan, ben k zelf achtergekomen blablabla. toen ie terug was hebben we t samen uitgemaakt, maar we gingen gelijk ook weer op vakantie naar salou met nog wat andere vrienden. en toen is daar ook wel weer t een en ander gebeurt. zo hebbe een half jaar lang nog wat met elkaar aan zitten klote en ware we verder gewoon goeie vriendjes.. toen werd hij verliefd op een ander... heeft ie iets mee gekrege.. hij laat nauwelijks iets van zich hore (ik ook nie, maar ik heb da al lang zat gedaan, dus nu is het zijn beurt...) en van mijn part kan ie nu egt door de strint zakke..

>>> Hoe lang heeft het jou geduurd om over die persoon heen te komen?

nou ik heb dus 3/3,5 jaar iets met hem gehad en ik heb er egt lang verdriet van gehad.. allereerst de periode dat ie nog weg was en was vreemdgegaan en daarna nog een paar maanden. Het heeft dus meer als een half jaar geduurd voordat ik egt over hem heen was..... opnieuw verliefd worden helpt egt!!!

>>>Hoe is dat contact? Zien jullie elkaar als vrienden of als exen?
moeilijk te zegge, ik heb t altijd moelijk gevonden om m egt mn ex te noemen en we zijn lang vrienden gebleven.. nu issie eigenlijk ook nie egt meer een vriend van me, maar ex past ook weer niet bij hem...

>>>Vind je het fijn nog contact te hebben?

Uhm in het begin vond ik da wel heel fijn, maar NU... nu heb ik er egt geen zin meer in. hij en zn nieuwe vlam.. ik walg egt van het idee en al helemaal dat ie egt nooit meer iets van zich laat hore.. hij ken door de stront zakke hoor, ik hoef m egt nooit meer te zien...
Oud 16-02-2003, 19:48
Shake-wijf
Shake-wijf is offline
ik Heb 1,5 jaar iets met een jongen gehad, dat is nu al1,5 jaar geleden zo ongeveer. En nu is hij een van mn beste vrienden. Met een andere jongen had ik 4 en een halve maand iets en is nu ook een goede vriend en die twee exen en nog 4 andere mensen (en ik)zijn nu een hele goede vrienden'club' . Dus dat is op zich wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:33
foogy
foogy is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Wilde even wat vragen

meis... je KAN geen vrienden blijven....
je zal weer opnieuw vrienden moeten worden, maar dat kan gewoonweg niet gelijk... je moet eerst aan het idee wennen dat het uit is en wen dan aan het idee dat hij over een tijdje een ander vriendinnetje zal hebben... als je het daar allemaal meeeens bent en hij ook, dan kun je weer aan een vriendschap beginnen...

uit eigenervaring... uit een vriendschap kan een relatie komen...
en uit een relatie kan een vriendschap komen... maar het kan niet allebij (als je begrijpt wat ik bedoel...) als je eerst vrienden ben en je krijgt een relatie... is het heel moeilijk omdaarna nog vrienden te blijven. heb dit zo gehad. Ik heb nog contact gezocht, hij had er geen behoefte aan, had hem te erg gekwetst... na een na vele pogingen (tot na een jaar dat het uit was!!) heb ik het opgegeven. hij wil mij niet zien, goed. ik hoef hem ook niet meer te zien. Het is jammer. alle mooie dingen van toen zie je niet meer. je ziet alleen nog maar de periode dat het is uitgegaan...

met twee andere ex-n heb ik nog wel contact. niet overdreven veel, maar toch wel. met ga ik nog wel es uiteten. ben niet meer verliefd op hem, zou ook nooit meer zijn vriendin willen zijn, maar hij heeft toch nog een goed plekje in mijn hart. weet ook dat ik met wat dan ook naar hem toe kan komen.

met vriendjes van korte relaties heb ik eigenlijk geen contact meer. kom ze nog wel eens tegen in de stad, maar dan is het toch van he, hoe is het lang niet gezien. even koffie drinken en je ziet elkaar vervolgens een half jaar later weer eens...

laat er dus wat tijd over heen gaan en zie wat er van komt. soms is het beter om geen contact te hebben, omdat je anders weer misschien pijn krijgt (als hij je heel lief opbelt om te vragen hoe het nu met je is... en vervolgens luchtig zegt dat hij graag weer een keer met je uitwil, maar dat het dit weekend niet kan, want hij gaat met zijn vriendin naar Lisabon.... geloof me... dat doet zeer!!!!!!!!!)

sterkte!!

(BROEKIE (ook van dit forum)~PAUL~ heeft me ooit gezegd: no man is worth your tears and the one that is, won't make you cry.... weet niet van wie hij het had, maar het is zo...
may Paul rest in peace....).

witlof foogy

Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:35
coecie
coecie is offline
no man is worth your tears and the one the one that is, won't make you cry....

mooie quote is dat
Oud 16-02-2003, 21:55
etty
etty is offline
Citaat:
coecie schreef:
no man is worth your tears and the one the one that is, won't make you cry....

mooie quote is dat
Maar ook best egoistisch
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:59
igfy
igfy is offline
hmm in mijn geval: ik heb soms nog contact met mijn ex (zelfde vriendenkring een beetje enzow) en dan hebben we eigenlijk ruzie, omdat hij nog steeds denkt dat ik 5 maanden lang ben vreemdgegaan wat niet zo is... en verder is mijn cu2 gehackt door hem en wordt ik achter mijn rug belachelijk gemaakt door hem... dus jippie, we zien elkaar zeker nog als exen... nouja.. ik vind hem gewoon kinderachtig en hij haat mij dus...
Reageren

Regels voor berichten